BEN SU.Büyücü olduğumu annemlerin söylemesine gerek kalmadan kendim öğrenmiştim.Bu konuyu annemlere açmadım çünkü annemler bir muggle.Büyücü olduğumu nerden anladığımı sorarsanız şöyle : öncelikle keskin tahminler yapabiliyorsunuz,hareketleriniz atak,harry potter izlediğinizde içinizde bir kıpırdanma oluyor.Ama bugün garip bir olay oldu.Çok yakışıklı bir arkadaşım ondan hoşlandığım söylenebiliR:(adı kaan)
BEN BEE..BEN BUNU SÖYLEMEMEM GEREK AMA MUGGLE DEĞİLİM BU LANET OLSASI OKULDAYIM ÇÜNKÜ ANNEM BABAM DA MUGGLE BEN BÜYÜCÜ OLDUĞUMU HOGWARTS DAN ALDIĞIM BİR MESAJLA ÖĞRENDİM.BİRKAÇ HAFTADIR SENİ TAKİP EDİYORUM SENİNDE BÜYÜCÜ OLDUĞUNU BİLİYORUM SANA DA SÖYLEMEM GEREKİYORMUŞ . İKİMİZDE HOGWARTS A GİTMELİYİZ .
O anda ağızım açık kalmış onu dinliyordum.O anda ondan daha çok etkilenmiştim herzamankinden daha çok.
TAM BİRŞEY DİYECEKKEN YANDAN İNANAMAYACAKSINIZ AMA BİR PERCY JACKSON GELDİ.İKİMİZE DE :
ATLAYIN DEDİ VE ARABASINA BİNDİK .
Devamı gelecek.VOTE YAPAR MISINIZ ? TEŞEKKÜRLER......
bu yakisikli percy jackson miydi poseidon un oglu .kaan hic hayir demeden bindi beni de cekistirdi.araba disardan daha kucuk gozukuyordu .icerisi tamamen suydu ama nefes alabiliyordum icerde saclari uzun ve kumral vardi durun bi dakika bu bu anabeth di o gozler bu bilgelik ve savqs tanrisinin guzeller guzeli akilli vir kizdi yuzunu bana dondu ve adeta buyulendim oha bu.neydi tam merhaba diyecekken yandan ...
cok ozur dilerim bu aralar yogunum kisa zamanda yb gelecek obur hikayemi de okur musunuz v oylar misiniz o_O
VOTE LUTFEN;-) tskk...