part 27

330 11 2
                                    

Zayn Malik POV

Ik zit op de bank. Zal ik Katie bellen of niet? Dan doe ik het toch.

*gesprek Zayn (Z) en Katie (K)*

Z: Hey babe

K: Hey 

Z: Zullen we vandaag iets leuks gaan doen?

K: Ik wil bij..

Z: schat je zit al dagen in het ziekenhuis 

K: Klopt maar straks gebeurt er iets?

Z: Dan belt Louis je vast wel 

K: ik weet het niet

Z: schat alsjeblieft je zit daar al dagen

K: ik weet het echt niet

Z: Ik kom wel langs

*einde gesprek*

Ik pak mijn auto sleutels en loop naar mijn auto toe. Ik rij naar het ziekenhuis, hoe dichterbij ik kom hoe meer ik moet denken aan Katie en Harry.

Katie POV

Zayn hangt op. Waarom wilt hij nu iets leuks gaan doen? 'wie was dat?'vraagt Louis 'Zayn'zeg ik. 'Waarom belde hij?'vraagt Louis dan. 'Hij wil iets leuks gaan doen'zegt ik. Dan komt Zayn binnen. 'Hey'zegt Zayn 'hey'zegt ik. Zayn loopt naar me toe en geeft me een zoen. 'Wat wil je doen?'vraagt Zayn. 'Ik wil hier blijven'zeg ik. 'Ga nou mee'zegt Louis, 'ik bel als er iets is'. Ik twijfel. 'Kom nou'zegt Zayn. Dan sta ik op en aai nog even over Harry's hand. Dan loop ik mee. Ik stap in bij Zayn en we rijden weg. Ik zit nog steeds te twijfelen.

________________________

nieuw stukje!!

wat vinden jullie?

ik wil een Q&A gaan doen dus als je en leuke vraag hebt stuur maar als ik ongeveer 5 vragen of meer heb ga ik antwoord geven.

en natuurlijk als je het leuk stukje vindt vote dan dit hoofdstuk of schrijf lieve comment dan wordt ik heel blij!!!

x'ies Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu