kapittel 5

2 0 0
                                    

Da stormpels våknet begynnte han tenke på hvorfor han var her. Vennene hans hadde reist langt får og komme til månetreet. Stjerne og sol hadde dratt ut på jakt. Vindskjær,løve,snøskred,bonden,
Og han satt og delte tunge. Til slutt sa snøskred, stormpels,sa snøskred, ja sa han. Bare så dere vet det så kommer vi ikke til å være med dere på hele reisen, bare så dere vet. Vi har ett hjem, Og vi må ikke dra langt unna. Vi må forsvare hjemmet vårt. Jeg skjønner, mjauet stormpels.

Da de pratet og delte tunge, kom de andre. Med masse saftig bytte. Stormpels tok en feit jordrotte. Etter det reiste de videre, de tok farvel med Bonden,snøskred,løve og stjerne. Sol var lei seg fordi han måtte dra fra stjerne. Han var tydeligvis litt forelsket i den vakre hunnkatten.

Er vi snart fremme! Mjauet stormpels. Dette her var faktisk første gang han maste. Ja da mjauet vindskjær. Ser dere den stien, etter den så er vi omtrent framme. Au! Sa sol. Hva er det,mjauet stormpels. Jeg fikk en gigantisk torn i poten, pustet han. Jeg vet hvordan man fjerner sånne torner, mjauet vindskjær. Bra mjauet sol. Vindskjær tok tak i tonen med munnen. Ehh vindskjær hva er det du gjør, mjauet sol stressende. Rolig nå.
Au!!, ropte sol.  Så løve og de kunne høre det. Jeg blør sa sol som en kattunge. Så så, mjauet vindskjær. Vindskjær hvor skal du? Vent litt mjauet hun og løp bort til en busk. Hva gjør du? Mjauet stormpels. Det henger litt spindelvev her mjauet vindskjær. Spindelvev stopper blødning, mjauet vindskjær klokt. Hun festet spindelvev på poten til sol. Stå i ro,mjauet vindskjær til sol. Kanskje vi skal ta en pause, mjauet stormpels. Det er jeg enig i. Mjauet sol. Jeg går på jakt melte stormpels seg. Han gikk inn i skogen, og luktet etter bytte dyr. Til slutt fikk han spor etter ett ekorn. Han så ekorne luktet på en nøtt. Han listett seg stille inn på ekorne. Han hoppet på ekorne og bet den i nakkeskinnet. Til slutt var den død.

Han kom også tilbake med en mus. Vindskjær og stormpels delte ekorne. Sol gjespet. Nå er det natt, mjauet han. God natt alle sammen. Gjespet han på nytt.

månestreetNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ