Fınn Sandler:Ana karakterim.Her konuda başarılı bir isim. Spor konusunda harika.Sesi öyle muhteşem ki dinleyenleri büyüleyecek şekilde.Ailesine her şeyden çok bağlı bir kıza bağlandımı asla bırakamaz.10 parmağında 10 marifet resmen.
Adam Sandler=Ünlü iş adamı.O kesinlikle yakışıklı ve başarılı.
Lucy Sandler=Fınn'ın annesi.Ressam
Jack Sandler=Fınn'ın ikizi. Jack Fınn'e göre daha sessiz.
Chris Sandler=Fınn'ın kardeşi 8 yaşında ve çok sempatik.
Cole ve Dylan=Bir İkiz kardeş daha.Sandler ailesinin en küçükleri
Riley,Toby,Josh,Connor=Fınn ve Jack yakın arkadaşları.
Erica:Okulun popüler ismiydi ta ki Jack ve Fınn gelesiye kadar.O kadar güzel ve sevimli ki.Kimseyle kolay muattap olmaz.Voleybol takımının kaptanı.
Alice:Erica'nın yakın arkadaşı esmer ve mükkemel fiziğe sahip o voleybol takımının vazgeçilmez ismi.
Allison:Britney ve Allison ikizlerdi.O kesinlikle çok güzel.Allison'un 2 yıldır sevgilisi var.
Britney:Allison'un ikizi her hafta bir sevgili değiştirir tuhaf biri.
Mary:Fınn'ın önceden 2 yıl sürdüğü sevgilisi.Birbirlerini çok seviyorlardı fakat Mary sürekli gözü dışarıda olan birisiydi.Ayrıldılar ama Mary hala Fınn'ı seviyor.
Sasha:Fınn'ın bir önceki ülkesindeki sevgilisiydi.Uzun süren mükkemel ilişkileri ardından mesafeler yüzünden ayrılmak zorunda kaldırlar.Fınn'ın kesinlikle Sasha'ya karşı zaafı var.
Ivy:Okulun futbol takımında
Spoiler:Kızların hiç biri Fınn'e karşı boş değiller.