Prolog

14K 396 14
                                    

Sa svojih 21 godinu trudila sam se  maksimalno iskoristiti blagodati koje mi je život pružio.  Skakala sam s litica, trčala sa slonovima, igrala poker u Vegasu, tuširala sam se pod slapovima,  jednom riječju uživala u životu. Moj život je bio gotovo savršen sve dok nisam primijetila da me netko prati.

"Polako je okrenuo glavu prema meni, oči su mu postale krvavo crvene. Zasiktao je i otvorio usne unutar kojih su se presijavala dva velika očnjaka. U tom trenutku sam htjela iskočiti iz auta od straha, no to je bilo nemoguće, jer ipak gospodin zgodni je zaključao vrata i onemogućio mi i najmanju šansu da spasim svoj život.

Uhvatio je moj zglob na lijevoj ruci. Pokušala sam ga povući natrag, no njegov stisak je bio prejak za mene ovoga puta. Počela sam vrištati i otimati se na mjestu.

Bol koju je prouzročio ugriz bila je trenutna no sa svakom sekundom je popuštala baš kao i ja. Polako sam tonula u sjedalu kao da mi je netko dao duplu dozu sedativa. Oči su mi postale teške. Nakon nekoliko trenutaka popustio je ugriz i polizao moj zglob vrativši mi ga na krilo."

Što ako nas život odvede drugim putem? Što kada ljubav postane opsesija? Da li je vrijedno žrtvovati sve zbog samo jedne osobe?


Završena i uređena priča. 

Nadam se da ćete uživati.

Xoxo, Iva


U rukama opasnostiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang