Perspectiva Sarei
Urăsc diminețile în care sunt trezită de alarma mea mirobolantă, de razele soarelui care îşi fac apariția pe geam şi de uşile trântite de mirobolanta mea soră. Ce mama mă-sii? S-a trezit aşa de dimineață? Mă ridic în şezut şi opresc alarma după câteva serii de înjurături.
-Alooo, cineva încearcă să doarmă pe aici. *am spus eu stând în tocul uşii privind la Andreea care se chinuie să-l scoată pe Norişor de sub patul ei*
-Bravo, acum ajută-mă să-l scot pe ăsta de aici să-i fac baie, l-am alergat prin toată casa. *a spus ea băgându-şi mâna după Norişor pe sub pat*
-Vrei să-ți arăt cum îl scot eu?
-Să te văd.
M-am dus lângă pat şi m-am așezat în genunchi şi am început să-l chem. Acesta a ieşit speriat.
-Ce dracu i-ai făcut? *am întrebat-o eu pe Andreea*
-A fugit prin toată casa iar eu după el. Acum dă-mi-l!
L-a luat şi s-a dus cu el în baie. Începe distracția. Ce distracție? Păi când i-a făcut baie acum 5 zile, a ieşit din baie plină de spumă şi baia la fel era iar Norişor era tot murdar şi i-am făcut eu baie iar Vlad râdea cu lacrimi de Andreea până când i-a dat o palmă. Doamne ce am mai râs în ziua aceea. M-am dus repede la uşa băii şi a început să înjure Andreea nuj ce naiba bolborosea ea acolo de şampon. Hmm, cred că mă duc să-i fac o vizită Melaniei. Am vrut să cobor jos în bucătărie dar m-am lovit de Cristi şi am căzut peste el iar buzele noastre s-au unit. Am încercat să rup sărutul dar în zadar, Cristi era prea puternic şi mă ținea deasupra lui cu mâinile pe fesele mele. Recunosc, mi-a fost dor de buzele lui moi şi dulci. Sunt trezită din gânduri de Cristi care m-a muşcat de buză. Rup sărutul şi el zâmbește satisfăcut trecându-şi limba peste buzele sale.
-Mmm...Tot dulce ai rămas. *a spus el*
Eu am roşit instantaneu şi m-am ridicat aruncându-i o privire nervoasă.
Aud ușă de la baie deschizându-se şi o văd pe Andreea ieșind plină de spumă iar Norişor este curat. Hmm, a reușit să-l curețe dar cred că a făcut spumă şi în baie. Pufnesc în râs iar Andreea se strâmbă la mine intrând în cameră. Uf, a plecat Andreea şi am rămas cu Cristi. Haide, măi, Andreea, strigă-mă sau fără dracului ceva să scap.
-Încerci să mă ignori? *a zis Cristi*
-Ce? Cum adică? Ce vrei să fac? Să-ți sar în brațe? Şi vezi că eu nu ți-am dat voie să mă săruți.
-Ok.
Face câțiva paşi înapoi şi după vine la mine.
-Îmi dai voie să te sărut? *a spus el zâmbind şmechereşte*
-Îți bagi joc de mine? Du-te dracu'. *am spus şi am plecat în bucătărie pentru a-mi face o cafea*
După ce mi-am servit cafeaua, m-am dus în cameră şi mi-am luat lenjerie intimă neagră alcătuită din sutien şi chiloți dantelată, o pereche de pantaloni scurți negri de blugi, un tricou alb lung cu un decolteu demențial şi sandalele mele albe. M-am dus în baie și m-am îmbrăcat cu cele enumerate mai sus. Mi-am lăsat părul pe spate şi la machiaj am folosit rimel, fond de ten, tuş și un ruj vișiniu închis şi mi-am luat telefonul. Am coborât jos şi am fost surprinsă să-l văd pe Cristi cu un buchet de trandafiri roșii şi o cutiuță roşie. A venit spre mine şi mi-a dat buchetul de trandafiri aşezându-se în genunchi. Wow, prima oară când se pune în genunchi în fața mea. A, ba nu, a doua oară pentru prima oară a fost când m-a întrebat dacă vreau să fiu iubita lui:))))
-Draga mea Sara, îmi pare rău pentru tot ce am făcut. Oare mă poți ierta? *m-a întrebat el deschizând cutiuță roşie*
-Oh, nătăflețul meu. Te iert, cu toate că ești un măgar, eu sunt o fată drăguță cu obraz şi te iert.
-Mamă...las' că vezi tu diseară. *a spus el*
-Fără nepoței, bă. *a strigat Vlad de sus*
-Taci mă acolo tu. *a spus Andreea venind jos*
Cristi se ridică şi mă sărută punându-mi brățara pe mână.
-Aww, cât de drăguț, acum gata, băi, amorezilor şi hai să mergem şi noi la piscină că e cald rău afară. *a spus Vlad venind și el jos*
-Taci mă, ești prost? *a spus Cristi şi am început să râdem toți*
-Băi, eu azi vreau să-i fac o vizită Melaniei. *am spus eu*
-Mai târziu, acum mergem la piscină. *a spus Vlad*
-Dar...ouf, binee.
Eu, Cristi şi Vlad aşteptăm puțin iar apoi Andreea e jos cu telefonul ei şi prosoape. Coborâm jos în fața blocului și luăm un taxi. Ajungem în 10 minute la piscină şi de aici începe distracția.
Perspectiva Andreei
Am vrut să mă duc să mă dezbrăc pentru a rămâne în costumul de baie dar simt două mâini pe talia mea şi deodată sunt ridicată în aer. Mă zbat dar în zadar. Încep să țip şi Vlad mă aude, dar omul care m-a răpit e prea rapid şi intră într-o maşină. Maşina pornește rapid şi îl pot observa pe Vlad în spate fugind după maşină cu ceilalți în urmă. Ne-au pierdut urma. La scurt timp, ajungem într-o pădure. Parchează în fața unei cabane şi mă apucă de mâini scoțându-mă afară din maşină. Mă smucesc şi îi arăt degetul magic.
-Pot să merg și singură, ipocritule! *am spus eu*
-Hmm...dură iubita a avut şeful. Poate mi te dă și mie o tură. *a spus el rânjind*
M-am întors şi i-am dat o palmă. Acesta m-a luat de mână și m-a băgat într-o cabană. M-am pus pe un scaun şi m-a legat de mâini şi de picioare spunându-mi că trebuie să apară aşa zisul "şef". Am așteptat 5 minute iar apoi s-a auzit uşa. Cineva cu o glugă pe cap s-a așezat în fața mea. Şi-a dat gluga jos şi am dat de acei ochi negrii ca pământul după o ploaie torențială. Puteam să jur că e el
-Tu! Puteam să jur că tu eşti. Ce mama dracului vrei de la mine?
-Ho ușor, puiuț. Vreau să fi a mea cu totul iar în seara asta te voi face.
-Țin să te contrazic. Sunt a lui Vlad cu totul, eu, persoana mea și corpul meu sunt ale lui de câteva seri.
În secunda următoare ochii lui s-au făcut negrii cu totul de furie. A lovit măsuța din dreapta mea şi eu am râs spunând:
-Ce e? Invidios? I-am dăruit ceva mult dorit de mulți lui, ce ție nimeni nu îți va dărui niciodată.
-Curvo! *a spus el*
-Upss! Te contrazic iar. Eu nu sunt reflexia în oglindă a toate fetelor care ți-au trecut prin pat şi nici nu fur meseriile lor.
-Şi nu are nimic. Nu cred că se va supăra dacă te iau o tură.
-Lasă-mă în pace! Dă-mi drumul, ești un idiot.Hollaaaa! Ce faceeeeeți? V-am spus eu că vor urma răpiri.😂Cred că e ultimul capitol pe ziua de azi, gen e şi primul și ultimul dar trebuie să învăț că mă ascultă profu' şi e blanăăă😂😂😂ok, sper că v-a plăcut şi acest capitol şi ne auzim data viitoare.
V-am pupat.
Papa
"Două mere, două pere
V-am pupat, la revedere" -Duțu ibr Andreei 2k17.
Byee
#Ali
Dacă sunt greșeli gramaticale, va rog să mă scuzați, am o tastatură de tot căcatul.
CITEȘTI
Iubire De Vloggeri. [În Curs De Editare] Vol. 1
FanfictionAndreea şi Sara, sunt două fete în vârstă de 17 ani. Ele sunt două vloggerițe renumite în România. Au peste 600.000 de abonați. Fiecare are viața ei, dar sunt prietene foarte bune, sunt ca două surori. Ceilalți vloggeri le cunosc foarte bine şi sunt...