TANITIM
İki genç kız küçüklüklerinden beri arkadaşlar. Kimsenin aralarını açmasına izin vermiyorlar. Tabi her genç kızın olduğu gibi onlarında hayalleri var ve bu hayalleri bir bir gerçekleşiyor. Üniversite de ortak bir ev tutuyolar. Bu evde onları çok şey bekliyor.
Aylin: 19 yaşında. koyu kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü ,1.70 boyunda, 58 kilo.
Bora : 21 yaşında. mavi gözlü. kural ve sarı karışımı saçları var. 1.76 boyunda 55 kilo.
Alara: 19 yaşında. kumral saçlı. ela gözlü. 1.69 boyunda. 57 kilo.
Burak: 20 yaşında. koyu kahverengi saçlı. ela gözlü. 1.72 boyunda. 59 kilo.
BÖLÜM 1 :
- Aylin'in ağzından -
Daha eve yeni taşınmamıza rağmen birsürü arkadaşımız oldu. Bu apartmanda yaşayanların çoğu gençti. Ve bu bizim buraya daha çabuk alışmamıza neden oldu.Evimiz İstanbul'un Kadıköy ilçesinde. Burayı oldum olası seviyorum. Fanatik Fenerli olmamız evi burdan tutmamıza sebep oldu birde kombine bilet aldık her maça gidicez. Üniversiteyide buralardan tutturduk. Üniversitenin ilk günü hazırlanıp gittik. Alara ' da bende aynı üniversiteyi tutturduk ve şansa sınıflarımız bile aynıydı.Okul olduğu bi günün en güzel günüm olucağı hayatta aklıma gelmezdi. Daha ilk günden okulun popüleri Bora adında bi çocukla tanıştım. Bu kadar tatlı bi çocuk olamaz gözleri tipi kasları herşeyi çok güzel . Bütün kızlar çocuğun arkasında. O kadar kızın arasında neden benim yanıma geldi onuda anlamadım. Herneyse olaya gelelim.Bora tenefüste benim yanıma geldi tabi Alarayla beraberdik biz yine. " Tenefüs tanışmak için çok kısa bu gece biyerlere çıkalım mı ? " dedi . Ne desem bilmiyordum. Alaraya baktım kafasını salladı. Boraya dönüp " Peki " dedim. " O zaman numaranı ver ben sana buluşucağımız yeri ve saati mesaj atarım. " dedi. Bende verdim. Neyse okul bitti eve gittik. Alara "kızım okulun popüleri seninle tanışmak istedi" dedi. Bende " Sende geliceksin dimi beni yanlız bırakmazsın heralde ?" dedim. Alara " Sen tek git " dedi . "Bende gitmem o zaman" diyince "peki " dedi. İçimden inşallah Borada yanında arkadaşını getiriyodurda Alaraya da birini buluruz dedim.Az sonra Bora saat ve yeri mesaj attı. Bizde Alarayla hazırlanıp çıktık. Onlar bizden önce gelmiş ve tam tahmin ettiğim gibi Borada yanında bi çocuk getirmiş. Çoukta tatlıymış hee tam Alaraya ayarlamalık. Neyse biz yanlarına gidip oturduk. Tanıştık. Sanki daha önceden tanışıyormuşuz gibi konuşmaya başladık. Bora beni çekti " Gelsene az " dedi. Bende gittim. Alarayı Burağa ayarlayalım mı dedi. Bende tam onu diycektim dedim. Senide kendime ayarlıycam dedi. Sadece gülümseyebildim. Biz Alaralardan farklı bir yerde konuşurken onlarda aralarında konuşmaya başlamışlar. İster istemez birazcık kulak misafiri oldum. Tam da zamanında dinlemişim. Burak Alaraya " Çok tatlı gözüküyosun hep böyle bir sevgilim olsun istemiştim " dedi. Evet burağında boranında ne kadar yavşak olduğunu anlamış olduk. Biz Alaraların yanına gittiğimizde " Artık kalkalım bu kadar yeterli sanırım " dedim. Burak Alaraya " müsait olduğun bi zaman ara seninle bunu sürekli tekrarlamak isterim " dedi ve telefon numarasını verdi. Borada bana " Benim numaram sende zaten var istediğin zaman ara " dedi. Alara numarayı aldıktan sonra eve doğru gittik. Alara baya mutlu olmuş sanırım onu ne zamandır bu kadar mutlu görmüyorum. Eve vardık aradan 1 saat geçti telefon çaldı Alaranın annesi arıyordu. Aylinin annesiyle size hayırlı olsuna geliyoruz dedi ve kapattı. Olamaz daha şimdiden gelmeye başlarlarsa yandık. Alarayla Burak mesajlaşıyolardı. Çıkmaya bile başlamışlarki aşkımlı konuşuyolardı. Alara Burağı telefonuna aşkım diye kaydetmiş. Neyse Alarayla oturup sohbet ederken zil çaldı . Kapıyı çtığımızda annemler karşımızdaydı . İçeri geçtiler. Alarayla ben onlar içerde otururken kahve yapmaya kalktık. Tabi salak Alara telefonunu masanın üzerinde unutmuş. Telefonda şifrede yoktu. Kahveleri yapıp içeri geldiğimizde Alaranın babası Alaranın telefonunu almış ve Burakla olan mesajları görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim kadar güzel misin?
Teen Fictionİki kız ve küçükken kurdukları birsürü hayaller . Bu hayaller teker teker gerçekleşicek. İkiside hayatının aşkını bulucak ve onları kaybetmemek için ellerinden geleni yapacaklar.