Erica:Fınn, dedi.Heyecandan yüreğim ağzıma gelmişti resmen. hemen geri çekildim merdiveni yeni çıkmıştı yani bir şey görmedi.
-Evet Erica?
-Siz burada napıyorsunuz parti kaçakları hadi gelin
-Benim kafam ağrıyor yatıcam biraz
-Hadi ama parti zamanı mı?
-Çok kötüyüm biraz yatıyım gelirim,dedim ve gittim Alice utanmaktan yüzü kıpkırmızı olmuştu.Erica ile beraber aşşağıya indiler.Kafam darma duman olmuştu her yanım ağrıyordu sürekli Alice'yi düşünmeden edemiyordum.Sabah uyandığımda kafam çatlıyordu resmen gecenin yarısını hatırlamaz haldeydim.Okula gitmek istemiyordum.Alice'nin yüzüne nasıl bakardım? Erica beğendiğim o kızın? Ya da diğerlerinin.Bugün saçma sapan bir haldeydim Allah'ım nolur okul bitsin artık.. Arabama atlayıp okula gittim.Her zamanki yolda Alice ve Erica yürüyorlardı.Eskisi gibi yapıp onları almalıyken yanlarından hızla gitmeyi seçtim.Pişmanım.Sersem halimle o dersten bu derse koşuşturup durdum.Alice ile yakalanbaç oynadık resmen.O aradı ben kaçtım.O gece yaşanmamalıydı kesinlikle.Sıkıcı okul gününe veda edip eve son hızla gittim.Yatağıma uzandım.Bir kaç dakika sonra Alice'ye mesaj atmaya karar verdim up uzun bir mesaj attım ve yolladım aradan saatler geçti ve cevap yoktu.Mesaj atmanın en kötü tarafı bir kez gönderdiniz mi geri alamıyorsunuz.Neredeyse 1 gün bitecekti ve tüm gün Alice'den mesaj bekledim atmadı.Ne yapacağımı şaşırdım belki de bu mesajı da atmamalıydım.Sonuçta alkol almamıştım kendimdeydim ve bilinçli yapmıştım.Ne yapacağımı bilmez bir haldeydim.Aşşağı kata inip bir şeyler içmeye kara verdim.Aman Allah'ım kafayı bulmuş olmalıyım sabah uyandığımda tüm aile bana bakıyordu.Bugün okula gitmemem için ailem izin aldı.Annem ve babam işe kardeşlerim ise okuldaydı evde yapayalnız kalmıştım.Telefonumu açtım ve bir sürü doğum günün mesajı vardı.Nasıl yani bugün benim doğum günümmüydü? Tamamen unutmuşum.Hemen duş alıp çarşıya çıkmak üzeryken telefonum çaldı.Arayan babamdı.Babam hiçbir zaman iş saatlerinde aramazdı.Neler oluyordu? ''Evlat hemen şirkete gelin bir sürü işim var.Dayılarınız gelmiş.Onları almaya gitmeliyim.Saat 9'da evde olun.Dayılarınıza ayıp olur.'' Dayılarımın geliceğini duyunca havalara uçtum resmen.4 tane dayım vardı benim tek kız annemdi.5 kadeşlerdi.Dayılarım en yakın dostlarımdır benim akı hocalarım.Hintten bizim için gelmişlerdi.Jack'i arayıp şirkete doğru yola çıktım.Masada bir sürü dosya vardı.Geti götür imzala işleri bize kalmıştı.Babam keyif sürerken biz çalışıyorduk.
Jack: Dostum bu nasıl doğum günü? Evde olup kutlamamız gerekirken dosyalarla uğraşıyoruz.Bu arada bugun Alice'ye rastladım hali bir hayli berbattı sanki ağlamaktan gözleri şişmiş gibiydi sürekli somurtkan bir haldeydi, dedi. Alice,Erica ve Allison'u çok beğeniyordum ama hayır hoşlanmıyordum kesinlikle belki de hoşlanıyordum bilemiyorum.Hayatım Mary'dan sonra boka sarmıştı resmen.Allison'un sevgilisi olmasaydı kesinlikle onu düşünebilirdim.Mary'nin geri dönmesini çok istemiştim bir zamanlar ''Aslında hiç gelmemiş birinin, gittiğine inanmışım. İşte bu boşluk tarif edilemez.'' Maryden sonraki sevgilim Sasha'ydı.Uzun bir ilişkimiz vardı aradaki mesafelerden sonra ayrılmıştık.Sasha Mary'den sonraki en çok sevdiğim kızdı.Saar 9'a geliyordu.Eve gitmek için yola çıktık yorgunluktan ölebilirdim ama dayanıcaktım.Annemle babam süpriz hazırlar düşüncesiyle eve girdim.Evde kimse yoktu. Ön bahçeye baktım ordada kimse yoktu?Nerdelerdi bunlar arka bahçeye doğru yürüğümde ise koca bir kalabalık SÜPRİİİİİİİİİİİİİİİZZZ. Sesiyle irkildim.Jackla birbirimize bakıp biliyordum dedik.Herkes buradaydı Alice,Erica,Allison,Britney,Allison'u sevgilisi (aynı takımdaydık ama tamamıyla aptal bir çocuk.)Josh,Connor,Toby,Riley ve Mary?? Eski ülkedeki arkadaşlarım da buradalarda neden bilmiyorum ama gözlerim hep Sasha'yı aradı.Eğer hiç gitmeseydim hala mükkemel hayatıma devam edermiydim ki?Burası boktan.Her neyse herkese sarıldım eğlendim şarkı söyledim.Herkesle muhabbet ettim.Dayımlarımla hasret giderdim çok mükemmel bir hal alıyordu parti git gide.Erica ve diğer kızlar yanıma geldiler hediyeleri verdiler muhabbet ettik sanki Alice ile aramda hiçbir şey olmamış gibiydi.Eskisi gibiydi.Ne yalan söyleyeym buna sevindim.Josh ve diğer çocuklarda gelmişlerdi koyu muhabbete dalmışken elime bir zarf verdiler.İçini açıp baktım.Bir sürü fotoğraf ve mektup vardı.Arkasına çevirdiğimde ise My Darling. Bu bu Sasha'nın sürekli kullanığı kelimeydi fotoğrafları çıkarır çıkarmaz Sasha ile olan fotoğraflarımızı gördüm.Hemen hızlıca odama gittim tüm fotoğraflarımıza baktım anılarımıza mektuplarımıza.İstemeden gözüm dolmuş.Bir anda kapı ayavaş yavaş açıldı.
-Sevgilim, dedi kafamı kaldırdığımda ise karşımda Sahsa duruyordu.Bu bir rüyamıydı yoksa gerçekmiydi eğer rüyaysa lütfen uyanmayayım.
-Sashaaa dedim ve duraksadım
-...