Kusai In My Life
#part10
Punya sa t'kejut kna tgur dri blakang... skali sa b'pusing C DD pulak tu sama ada kwn dia and first time sa tguk tu kwn c DD... Sa tguk² dia smpai sa nda prasan sa kna bwk b'ckp sama c DD😅..
"Uii...Shee!" DD kasi trik rmbut sa..
"Auch!... Sakit bah D..."
"Auch.... Sorry" debilang c DD smbil ttup mulut ala² pun dan silaka😂...
"Lain pulak mata ko nie klu mninguk tnak wagu r sher😏" Trus sa ksi snyuman paling cute sdh nie aama c DD 😂..
"Teda bah... sa m'ingt saja mcm sa pnah tguk kwn ko nie bah" punya sa pndai cover😂 maka teda² lah sa ingt apa²...😂
Trus snyum² saja tu Kusai... Smbil tgok sa sama DD b'sorita...
"By the way.. aisehh ispiking sa Ooo😂😂.. Nie c Idrus.. kwn sa..." c DD knal kan kwn dia... Finally 😂 trus sa shake hands sama tu kusai😋 wow tgn dia punya sijuk😂 tp kn lmbut beii tgn dia kalah tgn sa Ooo😂😂
"Hye sherin" Wow... did he mention my full name?😂
"Er.. Hye idrus😅" Gosh! B'peluh sa Knapa bgini?😂..
Maka kmi b'sorita lah smpai ke petang... hahaaa teda krja beii durg 2 nie 😂😂..
Balik saja sa krj trus sa mndi n msk maggi😂 mls sa msk beii maggi saja lah utk mkn ptg nie😂... Kazen sa pulak kna out station kena sa sndiri drumah nah maggi lah jd santapan...*Hp sa berbunyi*
"Helo"
"Helo Sher... okay jugak ko sana?? Mw sa sruh org teman ko kah?" Rupanya kazen sa pulak nie...
"Nda lah sa ok jugak nie... lagi pun ramai jugak jiran kita cnie bah..."
"Nnti sa sruh c felix tgok² kn ko r.."
"Uii nda pya lah sa ok jugak nie..."
"Biarlah sa pcaya c felix beii..."
"Yala..."
"Bah ko jan lupa mkn r.. sa mw gerak sdh nie p office"
"Atukkkk... mlm sdh bah nie😒knapa kama rajin btl?"
"Hehehe ambil over tyme bah ton... sa mw kwin kn?"
"Jd apa kaitan?? Bkn ko yg byr berian..."
"Mmg lah tp sa mw tlg² tunang sa jugak bah..."
"Bagus lah klu gtu... bah taking care sana r... jan m'nyundal..😂😂"
"Silaka... sa nie kakak spupu ko bah ko kasi pesan bgtu hahaha k bye ton"
"Bye kak..."
*end call*
Bru sa mw smpan hp sa d meja,b'bunyi lagi... ni kali msg dri c Alvin...
*hye ririn? Sdh ko mkn?? (Alvin)
*hye vin... sdh bah pulak bru saja nie... ko sdh mkn? (Me)
*sdh... ary nie ko msk apa? (Alvin)
*sa msk maggi saja beii hahahaha (me)
*eee mls jugak ko msk... Mcm mna mw jd wife sa klu gtu (Alvin)
Amaaaa t'besar mata sa😂 Silaka... nasib sa tgah dduk² lyn sms ko Ooo gaman klu tgah sa mnum sdh sa t'sembur... Hahaha trus sa bls sms c Alvin...
*teiii prasan siurg beii sapa mo kwin sama ko nda malu (me)
*hahahahahaha (Alvin)
Trus sa letak fon sa dmeja... mls sa lyn... Hahaha gila bah c Alvin nie... Nda lama tu sa p lah tguk TV nie smbil kupi²😋...
Tokkk...Tokkk...
"Sher... Oo Sher..."
"Yaa.... kajap...." sa pgi lah buka tu pntu... sa tguk dri jendela sebelum sa buka tu pntu 😂...
"Aiii ko pulak nie felix... Knapa?"
"Kazen ko kol sa td sruh sa tgok² ko... okay kah jugak ko??"
"Sa Okay jugak nie jan rsau lah... bah marilah masuk"
Trus c felix msuk lah tp mcm mw nda mw saja dia msuk 😂...
"Msuk lah sa sndiri jugak nie... ndada kwn Sa.."
Trus sa ckp bgtu kn pndai t'snyum sndiri c felix tguk sa... bru pandangan dia beii dri atas smpai bawak tguk sa bru telan liur 😱 trus sa rasa lain nie😂 mcm sa sumarat beii😂😂😂..."Dduk lah sa p Bkin air utk ko"
"Okay thanks..."
Lpas sa buatkn dia kupi tu,kmi pun siuk saja b'sorita kna lagi mlm mnggu kan bsuk nda krja nehh pnjang bogia sorita kmi..😂.. Tba² pulak nie hujan lebat... Siap ada guntur lagi punya sa tkut tu yg bgtu...😭
"Alamak... mcm mna sa mw balik nie...?" Rsau pulak c felix... maka bkn kama jauh tu rumahnya sana saja sbelah rumah sa...
"Nnti sa bg ko pakai payung sa"
"Yala thanks"
PANGGG!!!!!!
"MAKK!!!!" punya sa tkajut trus sa nda sedar sana sdh sa dlm plukan c felix😂.. Punya sa lama dlm plukan c felix sa nda sedar ooo😂😂😂...
"Er sherr.... kuat jugak ko peluk sa... Sa nda b'nafas nie🤢😖"
Debilang siurg beii😂😂😂 trus sa buka mata sa tguk atas tguk muka dia mmg pucat sdh..."Gosh!!! Sorry²🙏🏻 sa tia sngaja...😰"
"It's okay.." tu saja dia ckp smbil dia urut² dada dia😂.. Sa p dpur ambil kn dia air putih... nda sdh bah guntur tp hujan msih lebat...
Trus dia mnum tu air tp mata dia nda b'kelip beii tguk sa...😅..
"Knapa?😳" tu pulak kluar dri mulut sa😂...
Trus dia snyum then dia geleng kepala lpas tu pura² tguk hp dia... teii mcm sa tia tau dia nebes😂... Pigang hp pun b'gagar bogia😂... Sa kn pndai jugak nie dtg gete Sa 😂 sa sngaja dduk sbelah dia,trus dia pndah² jauh ckit dri sa...😂😂 sa p lah lgi dkt sama dia 😂 mkin lama mkin jauh dia lpas tu t'stuck sdh dia nda blh gerak😂😂 sbelah kiri dia dinding sdh sbelah kanan dia ada sa😂.. dia mw undur blakang bilik sa😋 mw maju ada tv😂😂....
"Ko okay felix?" Sngaja kama sa kasi manja² suara sa😂😋...
"Errrr Oo.. Oo...Okay." dia blg tp b'gagar...😂😂 Trus sa ktawa brabis tguk dia bgitu smpai b'keringat siurg😂😂..(Sorry felix 😂😂🙏🏻)
"Ko tdur cnie lah felix... Hujan tu nda pndai brenti lgi nie.. " Sa blg sama felix trus felix tguk luar no option 😂 trus dia angguk kpala saja...
Sa kasi kluar bntal sama slimut bagi dia pakai... Lpas tu sa masuk lah bilik mw tdur...
"Gudnite felix..."
"Nite Sher" Debilang trus kasi ttup muka dia pakai slimut😅 ... Sa ttup pntu sa lpas tu sa buka baju sa,sa tukar pakai gaun tdur paras paha...
Tp sa nda blh tdur beii😂.. Sa tringat pulak tu kejadian td sa p kacau² c felix... Pndai sa snyum sndiri,sa pusing sana pusing cnie tp nda jugak sa dpt tidur 😪 Silaka beii mata sa nie...
YOU ARE READING
kusai in my life (Completed)
RomancePengalaman seorg gadis mngsa rogol b'temu dgn ramai Kusai (lelaki) dan mngenal bermacam ragam Kusai² yg dia knali..