Kusai In My Life Part14

282 17 0
                                    

Kusai in my life

#part14

Habis saja sa on call sama Alvin tu trus sa p mndi lah bru sa on fb sa search nama dia.. Sa stalk dia sa blum bah pnah tguk muka dia😂 sa dpt nma dia tp sa tia tw mna 1 muka dia... Smpai sa tnya kwn sa c ery dia 1tmpat sama c Alvin...

"Ery... Mna 1 bah c Alvin nie?"

"Oo... c Alvin.. ko crush sama dia kah?😏"

"Ish tia lah bah...😒 sa just mw tw saja bah sa kn 3thun sdh knal dia... tp mlalui suara saja sa knal tp muka dia sa xpnah tguk lagi..."

"Ko mw sa describe kah mcm mna muka c Alvin?"

"Blh jugak tu... Cer ko describe sama sa..."

"Bah tp jan ko mnyesal r..."

"Iya bahhhh sapat lah describe 😒"

"Hahaha ya bah sbr bah ko... Okay lah c Alvin nie org dia hitam,gumuk,boroi botak ggi dia kuning nafas dia b'bau eee lpas tu kn bdn dia bnyk kudis² buta... C Azman saja tu snggup kwn sama dia... sdh lah mls krja mnyusahkan org saja tu eee klu sa kn jauh² sdh sama tu org Ooo... eee😝..."

"Hah 😧 btl bah dia bgtu..?"

"Eya bahhh.... Eeee ko pcaya lah sa... suara mmg memikat hati tp if ko tguk dia ftf serius ko lari yuckz!" Serius kama c ery describe.. Sa pun loya tekak sdh nie bkn sbb sa memilih lah tp yg part Debilang Bau nafas tu😂 mcm mna mw kiss?😂😂😂 (okay joke✌🏻😂)

Trus sa t'menung lah sana... Eee knapa lah c Alvin tu mls urus diri dia sndiri😪 skit pulak aty sa klu sa fkir😂...
Tp itu tdak pnah lah melunturkan perasaan sa sama dia... sa nekad jugak sa mw sama dia nie even sdh kna describe buruk sama c ery nie... Mlm tu sa tunggu panggilan c Alvin tp teda dia call sa... Sa kol dia pun tdak b'jwb r..

"Silaka... mna bah c boroi niee pergi? Tyme bgini lah dia hlg😢"

Sa sedih btl nie sbb kna buat bgini slali c Alvin on off sama sa.. Suka² dtg suka² pergi sdh lah boroi😂😂... Nda lama tu sa dpt pnggilan trus sa angkat fon tnpa tguk sapa dlm talian😂

"Helo mna ko knpa nda jwb call sa td? Sa tunggu ko bah nie sa mw kasi tau ko yg sa syg ko nda kira ko insom ka boroii kah ggi kuning kah apakah yg pnting sa mw ko jugak..."

Dgn pnuh yakin sa p kasi ckp bgtu otp r... Trus org d talian tu mcm blurr kjap😅

"Err... Sher? Btl kah nie?? Ko syg sa??"

Sa??? Trus tdiam mcm ptung😂😂 sa dgr tu suara bkn suara c alvin😫 malu nyaaa sa tu lah klam kabut lagi kn dah malu!😫

"Sher? Do u hear me?"

"Er... ya... sorry sapa nie?"

Sa pun buduh p tnya lagi r pdhal sa knal tu suara😂... Trus ktawa tu org dgr sa mcm buduh²😂...

"Sa bah Eusoff... apa ko fkir nie??😅"

"Hah Eusoff?! "

Sa trus ambil bantal ttup muka sa and teriak skuat aty sa...

"Arghhhhhhhhh!!!!!!!!! Malu nyaaaaaaa"

"Heloo Sher??"

Sa ksi tnang diri sa... then sa jwb pnggilan tu blik tnpa prasaan ggup😂..

"Aa ya ya... sorry psl td... sa kira org lain nda sngka ko call sa skrg😅 Knapa call nie.?"

"Oo tunggu pnggilan dri org lain kah?" Sdkit kecewa suara dia msa tu... Sa pun serba slh jugak nie...

"Er Knapa ko call sa nie??"

Sa tnya dia balik.. trus sa dgr dya mngeluh nie...

"😪 aii sa sbenarnya mw mluahkn prasaan sa sama ko bah nie tp ko mcm sdg mnunggu org lain so it's okay lah..."

Trus dia end call r... Sa mcm srba slh jugak nie... trus sa call dia blik... nda dia angkt call sa... sa sms dia nda dia reply r... punya sa gerigau masa tu...😰

"Staga... mna C Eusoff nie?😣"

Rsau sa nie.. kbetulan bsok start sdh kmi 3 shift mlm... Sa fkir nnti tmpat krja bru sa mw jumpa dia sa mw ftf sama dia lah kunun... Last² ada inform dri boss shar...

Teett Teett...

Bunyi msg hp sa... laju sa buka inbox mmg sa hrp c Eusoff yg sms... tp hampeh😒 bkn dia... Bos shar pulak yg sms...

*sherin? Esok cover krja c nirma ko direct smpai mlm r... nirma nda dpt krja esok sbb dia kurg shat...* (boss shar)

"What??? Direct? Argh!!!! Stress!!!"

Trus sa reply sms bos shar..

*okay boss*

Then sa lpas geram sama bntl😂😂 sa tumbuk skuat aty sa tu bntal r...Punya sa stress😪 buat hal btl bah smua org nie... Trus sa excited tba² nie that's mean sa dpt jumpa c Eusoff... (lupa pulak sa... since insiden sa ngan c nirma wrestling tu bos shar tukarkn c nirma p shift siang trus no more shift mlm kmi b'5 laa yg b'gnti shift mlm...)

*esoknya awal sdh sa b'siap mw p krja nie*

Siap sa ksi kemas² dri sa dgn pnuh smgt nie mw p krja... Mmg sdh set dkpala mw ckp sama c Eusoff nnti..

"Hopefully ko masuk krja nnti Eusoff.."

Sa b'ckp sndiri... Amik kunci,lock the door n start motor.. Smpai jk sa trus punch card then tgok punch card c Eusoff sdh smpai kah blum? And yes punya sa happy dia ada d lab.. Lari² bah sa p lab.. smpai sa d lab trus sa msuk cri dia d dlm..

"Morning"

C Eusoff tgur sa mcm teda apa² yg jd.. Sa pelik nie..Trus sa snyum sama dia...

"Morning too... Awl smpai?"

Okay soalan cliche 😅 maka gagap sdh nie bnyk sa mw ckp yg kluar tu saja? Double stupid😂..

"Ndalah... bru saja nie.. Shat?"

Dlm hati sa nie mcm mw teriak saja c Eusoff nie r pndai btl dia nie cover feeling dia...😒 to profesional bah.. damn!

"Okay jak..."
Sa blg,mmg sa pasang muka annoying sa nie... Ndada feeling btl haish.. Tba² dya dduk dkt sa... And ya I was like dag dig dug... dag dig dug...😂😂

"Sher...."

Dia pgang tgn sa okay,sa tia tau Ooo knapa sa biarkn that way!.. Sa bls renungan dia okay kmi lupa d lab ada cctv😂..

"Sher... Give me one chance and i'll make u happy... I really love you... trust me..."

Yakin k Eusoff ckp mcm tu sama sa... Sa diam kijap... Gosh! Mna sdh ayat yg sa mw btl ckp sama c Eusoff td?? Damn nie otak pndai t'stuck😂..

"But Eusoff"

"Shhhh"

Blum pun smpat sa abis kn ayat sa trus dia ptong ckp sa then jari telunjuk dia d bbir sa okay... What the hell his doing? Jntung sa mcm mw t'jtuh! Rnungan dia tu bah ihhh bkin sa... Ntah sa tia tau sa in love sama dia kah apa? Sa keliru prasaan sa skrg.. Sbb dlm msa yg sama sa mmg syg c Alvin tp dia always bah on off sama sa... Sdgkn Eusoff?? Like seriously his so charming and always ada bila sa kesunyian...

"Let me love you sher.."

Debilang c Eusoff tp suara dia seakan b'bisik...Trus dia kasi dkt tu muka dia p muka sa smpai sa blh rasa tu nafas dia... Dgn Tba² sa rsa bdiri blu roma sa😅 dia kasi gosok² tu hdung dia p hdung sa slowly... kamurang blh imagine kaitu? Sbb sa tia tau mcm mna mw explain nie😂... Then he kiss my lips okay that tyme sa rasa mcm sa trbang😅 first tyme sa kna kiss bgtu r... My gosh mcm sa horny sdh nie pdhal dia kiss sa saja nie.. Cara dia kiss tu kan nda tlmpau tamaha 😂😂 but to good lah for me...

And yes sa scara automatik trus peluk tengkuk dia beii sa yg tdak tau mw kiss mcm mna tu trus t'pndai bah😂😂😂 that's sound so funny bah kn? But this is true... Tgah siuk kmi kissing pntu t'buka..

*prakk!*

kusai in my life (Completed)Where stories live. Discover now