Λυδίας POV
Με το που μπήκα σπίτι είδα κάτι που με άφησε άφωνη...
'Μαμά ποιανού είναι οι βαλίτσες? 'Της είπα με το που την είδα.'Ωχ αγάπη μου γύρισες ? Τι κάνεις? Πώς ήταν η μέρα σου?'
'Όλα καλά μαμά , αλλά δεν μου απάντησε ποιανού είναι... Πάρη?'
Ξαφνικά είδα τον Πάρη να βγαίνει από το μπάνιο shirtless μόνο με μια βερμούδα. Έχει πολυ ωραίο σώμα ...
Π:'Ευχαριστώ μικρή' μου λέει και μου κλείνει το μάτι.
'Το-το ειπα δυνατά αυτό ?'Πρέπει να έχω γίνει κόκκινη σαν ντομάτα :(
Μ:'Ναι γλυκιά μου αλλά δεν πειράζει .. Πλέον μια οικογένεια ήμαστε... Ξέχασα να σου πω ο Πάρης με τον μπαμπά του θα μετακόμισουν μαζί μας από σήμερα. '
Τι λέει μωρε ? Ήδη το σπίτι είναι πολύ μικρό και έχει μόνο δύο δωμάτια! Που θα κοιμάτε ο Πάρης!?
'Ααα και γλυκιά μου θα έχετε το ίδιο δωμάτιο με τον Πάρη. Ελπίζω να μην σε πειράζει κούκλε μου αλλά το δωμάτιο της Λυδίας είναι ροζ με γκρι..'του λέει η μαμά με ενα γλυκό χαμογελο..Άμα ήταν έτσι οι κούκλοι τότε ο Άλεξ τι είναι ?
'Οχι κυρία Μαρία είμαι Οk.'
'Ωραία παιδιά σας αφήνω πρέπει να πάω στην δουλειά.''Φιλάκια μαμά' της είπα και έφυγε.
'Πάρη έλα να σου κάνω χώρο να βάλεις τα πράγματα σου.''Ναι πάμε θέλω πολύ να δω το δωμάτιο που θα μοιράζομαι με την "αδερφούλα" μου.'
Αυτό το αδερφούλα το είπε κάπως περίεργα ? Μάλλον ιδέα μου θα είναι.
'Ναι έλα. 'Μετά από περίπου δυο ολόκληρες ώρες φτιάξαμε το δωμάτιο ώστε να εξυπηρετεί και τους δύο μας.
Συζητούσαμε αρκετές ώρες λέγοντας ο ένας στον άλλον τι του αρέσει.
'Τώρα φτάσαμε στο πιο σοβαρό κομμάτι' του είπα με σοβαρό ύφος.
'Τι?? Έχεις κι άλλα βασανιστήρια ? Δεν αντέχω άλλο σε προειδοποιώ! '
'Χαχα όχι ηρέμησε... θα βάλουμε κάποιους κανόνες οκ ?''Αα αυτό ήταν και με τρόμαξες? Οk σε ακούω' για να δούμε πως θα το πάρει.
'Ωραία ας ξεκινήσουμε από τα βασικά... Θέλω το δωμάτιο να παραμένει καθαρό, θα μαζεύεις τα ρούχα σου και θα τα βάζεις στην θέση τους. Αα και τα άπλυτα στο καλάθι σου ΔΙΠΛΩΜΕΝΑ ! Πως σου φαίνεται μέχρι εδω ?'τόνισα λίγο την λέξη διπλωμένα για να το καταλάβει.'Εμμ οκ θα προσπαθήσω αλλά τα άπλυτα για πιο λόγο να τα διπλώνω? Αφού στο πλυντήριο θα πάνε!' Αχχ τι ακούω...
'Για εξοικονόμηση χώρου.. Σε είχα για πιο έξυπνο! '
'Ναι ναι θα το δεις για συνέχισε. .'
'Δεν θέλω να κάνεις τίποτα ανώμαλο εδώ μέσα .. Πιστεύω κατάλαβες τι εννοώ.'
'Τιι? Εεε είναι άδικο! Ούτε να φέρνω φίλους μου εδώ ?'
'Οχι να φέρνεις φίλους σου με την προϋπόθεση οτι δεν θα πειράζουν τα πράγματα μου .'
'Οκ έχεις κι άλλα ? '
'Εμμ για να σκεφτώ. . Αα δεν αγγίζεις τη δική μου πλευρά στην ντουλάπα μου. Νόμος! '
'Χαχα οκ αλλά μπορεί να κάνω καμιά μικρή εξαίρεση και να ανοίξω κανένα από τα συρτάρια σου .'
'Ούτε να το σκέφτεσαι.' του είπα και άρχισε να γελάει...
Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει συνεχόμενα και έτρεξα να το δω.
Μου είχε στείλει ο Άλεξ.Από Άλεξ 💖💖
Γειά σου όμορφη! Στις εννιά είναι καλά?
Στάλθηκε 17:43
Προς Άλεξ 💖💖
Χευυ♥ είναι μια χαρά ? Που θα με πας ?
Στάλθηκε 17:44
Από Άλεξ 💖💖
Χαχα δεν σου λέω είναι έκπληξη! Τα λέμε το βράδυ ;)
Στάλθηκε 17:45
Προς Άλεξ 💖💖
Όπως θες :* τα λέμε!
Στάλθηκε 17:45
'Με ποιόν μιλάς και γελάς σαν χαζή ?' Είπε ο Πάρης.
'Εμμ τι είπες δεν άκουσα? '
'Με ποιόν μιλάς λέω.'
'Με έναν φίλο μου'
'Μόνο φίλος? '
'Δεν σε αφορά αυτό'
'Μα πώς!? Να μην ξέρω με ποιόν μιλάει η μικρή μου αδερφή ?'
'Κοφτό δεν σε αφορά! ' του είπα αποτομα και σηκώθηκα πηγαίνοντας πως το μπάνιο να ετοιμαστώ για το βράδυ.
Αφου έκανα μπάνιο πήγα στο δωμάτιο και είδε πως ο Παρης έλειπε! Πολυ καλο αυτό. Βρήκα ρούχα , ντύθηκα, στέγνωξα τα μαλλιά μου και έβαλα λίγο μάσκαρα. Δεν μου αρέσει να βάφομαι έντονα. Προτιμώ να τονίζω το βλέμμα μου περισσότερο . Κοίταξα την ώρα και ήταν 20:34 . Είχα λίγη ώρα και αφου βεβαιώθηκα οτι ήμουν έτοιμη , άνοιξα λίγο το Wattpad να συνεχίσω την ιστορία που διάβαζα.
Μετά απο λίγη ώρα το κουδούνι χτύπησε , κοιτάχτηκα μια τελευταία φορά στο καθρέπτη και άνοιξα. Απλά πανέμορφος! Ήταν απλά ντυμένος όπως και εγώ.
'Χευυ' του λέω και τον αγκαλιάζω.
'Είσαι μια κούκλα !' Μου λέει μέσα στην αγκαλιά μας.
'Πάμε?'μου λέει και έτσι βγήκαμε από το σπίτι .
Καθώς προχωρούσαμε έμπλεξε τα δάκτυλα μας και μου είπε...
To be continue...♡
Γεεααα είμαι πολυ κακία! Ελπίζω να σας άρεσε!
Μην ξεχνάτε !#Votes&comments ♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Λυδία (Readint2017 )
ChickLitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...