"hiányoztál"

2K 108 40
                                    

Másnap reggel anya puszija ébresztett.
-Jó reggelt, kincsem!-jött be apa is a szobába. Szóval szombat van.-Tessék.-rakott fel apa az ágyamra egy kisebb Wizz Air-es bőröndöt. A bőrönd tartalma a szokásos volt: amerikai kaják, pár divatos felső és gatya nah és persze pénz.
-Minek ennyi?-néztem furcsán anyáékra mert egy jó nagy köteg pénzt találtam a bőröndben.
-Az van kicsim...-kezdte anya-Este utazunk vissza és lesz egy üzleti kirándulás amin muszáj résztvennünk mert egy csomó fontos ember jelen lesz, köztük a biznisz "nagy kutyája" is.
-Ez egy remek lehetőség számunkra, hogy a cégünk nagyobb ismerettséget szerezzen. Sőt, a cég életét is megismerhetik, amire már régóta vártak.-apa és anya összemosolygott. Egy mosolyt erőltettem az arcomra mert nem akartam elrontani a kedvüket azzal, hogy elszomorítom őket. Mert nekik fontos a munkájuk és ez egy jó lehetőség...
-Ez jól hangzik! Szorítani fogok.-anya megsimította az arcomat.
-Köszönöm, hogy ilyen megértő vagy.-apa megölelt utána meg kimentek a szobából. Nyújtóztam egyet az ágyamon aztán magamhoz vettem a telefonomat, kivételesen úgy aludtam, hogy lenémítottam. Nem volt semmilyen értesítésem csak egy új üzenetem. Jadtől.

"Jad: Ne haragudj ha indulatos voltam, csak...szarul állok kémiából!!!"

"Taylor: nem ártana tanulni néha..."

Szinte azonnal válaszolt:

"Jad: Szükségem van a segítségedre..."

"Taylor: rendben. Ha akarod ma megpróbálhatjuk...de ha nem megy akkor haggyuk inkább az egészet!"

"Jad: Igenis, tanárnő!"

"Taylor: Mikor?"

"Jad: amikor neked jó..."

Felugrott egy új chat ablak, Justin írt.

"Justin: Szia Taylor! Ne haragudj, hogy zavarlak csak rohadtul hiányzol...láthatlak ma?"

Én is egész éjjel Justinon gondolkoztam.

"Taylor: Nekem is hiányzol. 12kor, ugyanott?"

"Justin: Rendben:)"

Gyorsan válaszoltam Jadnek is:

"Taylor: Délelőtt programom van, 2 után jó csak."

"Jad: Csaknem megint pincérkedünk? Akkor 5kor. Nálatok."

Inkább nem is válaszoltam neki, nem volt kedvem vitatkozni. A magánéletem csak rám tartozik.

------------------------------------------------------

Fél 12kor még a szekrényem előtt álltam és azon vaciláltam, hogy mit vegyek fel. Végül a választásom egy fekete crop topra és egy boyfriend fazonú nadrágra esett. A fogasról leakasztottam a bőrdzsekim, elköszöntem anyáéktól és már indultam is. A rádióban nem ment semmi jó szám ezért valami Micheal Jackson-szerű cover számot hallgattam amíg a bár előtti parkolóig nem értem.

-Szia.-szálltam ki a kocsiból és öleltem át Justint. Magamba szívtam az illatát és úgy álltunk ott egy pár percig.

-Hiányoztál.-jelentette ki és ölelt át mégegyszer.-Mit szeretnél csinálni?-kérdezte miközben még mindig egymás karjaiban voltunk.

-Szerintem inkább nem kéne semmit sem csinálnotok...-mondta egy hang a hátam mögül. A hangja olyan volt mint Jad hangja. Elszakadtam Justintól és szembenéztem Jaddel.

Szerelmi HáromszögDonde viven las historias. Descúbrelo ahora