✡(Την ιδέα την πηρα από την Κατια (15 ενδιαφέροντα γεγονότα) και βρήκα και εγω αλα 10 γεγονότα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν🤓🤓🤓 !!! )
1) Πόσα αστερια υπάρχον στον ουρανο?⛦Ερευνητές από την NASA κατάφεραν να μετρήσουν κάθε αστέρι που είναι ορατο από την γη. Χρησιμοποιώντας το τηλεσκόπιο New Isaac στις καναρίους νήσους μέτρησαν ότι τον νυχτερινο ουρανο της γης κοσμούν 219.000.000 μεμονωμένα αστερία. (Η γη βρίσκεται στον εσωτερικο δακτύλιο του γαλαξία και νέφος σκόνης σε συνδιασμο με νεφοι αέριων εμποδίζουν την θεα δισεκατομμυρίων αλλών αστερίων)
2) Κολιμπρι!!! 🕊300 είδη με μήκος 5 με 13 εκατοστά τα οποία μπορούν να χτυπούν τα φτερά τους 70-80 φορες το δευτερόλεπτο ενώ η καρδιά τους χτυπά από 1. 260 όταν πετάνε σε 250 όταν βρίσκοντε σε ηρεμία. Ο μεταβολισμος τους είναι χίλιες φορες μεγαλύτερος από του ελέφαντα και τρώει νέκταρ από τουλάχιστον 1.000/1.500 λουλούδια την ημέρα. Έχουν τον μεγαλύτερο εγκέφαλο από ΄λα τα πουλιά (σε αναλογία με το βάρος τους ).Δεν μπορούν να περπατήσουν σχεδόν καθόλου.
3)Ποσα χρώματα βλέπει το ανθρώπινο ματι?🌈 Κανεις δεν βλέπει ακριβός τα ίδια χρωμματα με τον διπλανο του. Έρευνες δείχνουν ότι ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τις αποχρώσεις. Το μέσω υγείες ματι υπολογίζεται ότι βλέπει 1.000.000.χρωμματα.Ομως μέσω μιας γενετικής μετάλλαξης κάποιοι άνθρωποι βλέπουν μονο 100.000 χρωμματα αλλά δεν αθεώρητε ότι έχουν αχρωματοψία. Οι άνθρωποι που έχουν αχρωματοψία βλέπουν μονο 10.000 χρωμματα.
4) Ποια είναι η ελληνική λέξη για το Λαμα🗿? Τα Λαμα σε αντίθετα από αυτό που νομίζουν οι περσότεροι προτιμούν το κρυο στις ορεινές περιοχές και δεν κατεβαίνουν στις ηλιόλουστες πεδιάδες του Περου. Επισεις μπορούν να κουβαλήσουν 60 κιλα και μπορούν να περπατήσουν πανω από 30 χιλιόμετρα . Η ελληνική λέξη για το Λαμα είναι Προβατοκάμηλος.
5) Χωρες που παραμένουν "Βασίλεια" η βασιλευομένη δημοκρατία ♚Υπάρχουν τα εξής Βασίλεια στα οποία ζει το 8,6 του παγκοσμίου πληθυσμού (541.293.000 κάτοικοι ) Βέλγιο, Δανια,Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία,Ιορδανία, Καμποτζη,Λεσετο,Μαροκο,Νορβηγια,Ολλανδια,Σαουδική Αραβία,Σουηδια,Ταϊλανδή, Τόγκο και η μοναδική αυτοκρατορία που υπάρχει είναι αυτή της Ιαπωνίας.
6) Μυρμήγκια Ζόμπι???🐜 Ενας μύκητας εισβάλει στο εγκέφαλο του άτυχου μυρμηγκιού και το αναγκάζει να ανέβει στην κορφή κάποιου φυτού και αφού το σκοτώσει και βγάλει τον ανθο του από το κρανίο του απελευθερώνει σπορια τα οποία προσβάλουν και αλλα μυρμήγκια!!!
7) Ποσα είδη υπάρχουν στην γη?🐒 Πολλά ειδοι ζώων παραμένουν κρυφά και κάποια μπορεί να μην τα δουμε ποτέ. Από τα 8,7 εκατομμύρια είδη συγκατοίκων μας στη Γη, η πλειοψηφία των οποίων είναι ζώα και ακολουθούν σε σημαντικά μικρότερους αριθμούς οι μύκητες, τα φυτά, τα πρωτόζωα και φύκια ένω εξαιρούνται της λίστας τα βακτήρια και άλλοι μικροοργανισμοί.
8) Κοτες Δεινόσαυροι....🐾 Είναι οι Κοτες τα πουλιά είναι συγγενείς με τους δεινοσαύρους ? Ναι. Οι δεινόσαυροι και τα πτηνά έχουν 22 κόκαλα, κάτι που δε συμβαίνει σε κανένα άλλο ζώο.Εκτός αυτού, οι επιστήμονες έχουν βρει απολιθώματα δεινοσαύρων με φτερά και άλλα χαρακτηριστικά πτηνών, αλλά και απολιθώματα πρώιμων πτηνών με χαρακτηριστικά παρόμοια με των δεινοσαύρων.
9) Τα πιο ακριβά υλικά του κόσμου.💎💎💎Αν και οι περισσότεροι έχουν ταυτίσει το χρυσό με ένα από τα πλέον ακριβά μέταλλα, υλικά ή ουσίες στον κόσμο, στην πραγματικότητα δεν περιλαμβάνεται ούτε στην πρώτη δεκάδα με αυτά που μπορούν να βρεθούν ή να παραχθούν.Αντίθετα, υπάρχουν αρκετά άλλα με πολλαπλάσιο κόστος. Χρυσός, Ροδιο, Πλατίνα,Μεθαμφεταμίνη,Κέρατο ρινόκερου,Πλουτωνιο,Διαμαντι και Αντιύλη που κοστιζει 62.500 δισεκατομμύριά δολαρία ανά γραμμάριο
10) Ποτε θα καταστραφεί ο Ηλιος 🌄???Σε 1,1 δισεκατομμύριο χρόνια, το υδρογόνο στον πυρήνα του Ήλιου θα αρχίσει να εξαντλείται, το κάψιμο θα επεκταθεί προς την επιφάνειά του. Ο Ήλιος θα αρχίσει να καίει περισσότερο. Στα 11 δισεκατομμύρια χρόνια, θα εξαντληθεί το υδρογόνο ολόκληρου του Ήλιου. Όταν ο Ήλιος αξιοποιεί το υδρογόνο για να παράγει ενέργεια, αυτό μετατρέπεται σε ήλιο (στοιχείο). Τα κατάλοιπα ηλίου που θα γεμίζουν τον πυρήνα θα οδηγήσουν σταδιακά τον Ήλιο σε μεγέθυνση (καταλήγοντας στο 150% του αρχικού του όγκου) και η θερμότητα που εκπέμπει θα υπερδιπλασιαστεί.η θερμότητα δεν θα αυξηθεί άλλο, αλλά ο όγκος του θα συνεχίσει να αυξάνεται. Θα ξεπεράσει το διπλάσιο του τωρινού όγκου και σε εκείνο το σημείο μάλιστα, θα αρχίσει να πέφτει και η θερμότητα που εκπέμπει.Ο Ήλιος θα μειώσει τη μάζα του κατά 25% με αποτέλεσμα να αλλάξουν οι τροχιές των πλανητών. Κάποια στιγμή, ο ήλιος θα έχει γίνει 166 φορές μεγαλύτερος απ' ότι είναι σήμερα και θα καταβροχθίσει τον Ερμή και την Αφροδίτη.Ήλιος θα αρχίσει να πάλλεται βίαια. Κάθε φορά που πάλλεται, θα χάνει κι άλλη μάζα.θα διώξει τα τελευταία υπολείμματα της εξωτερικής επιφάνειάς του. Θα μείνει μόνο μία σφαίρα στο μέγεθος της Γης. Θα είναι απίστευτα θερμή, αλλά θα είναι μόνο κατάλοιπα θερμότητας. Είναι σαν το κάρβουνο που καίγεται και σβήνει σιγά-σιγά μέχρι να γίνει κρύα στάχτη.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν σας αρεσε πείτε να ξανακάνω 10 ενδιαφέροντα γεγονότα
θα ξανανεβάσω 2/3 φορες μες το πασχα
Καλο Πασχα ελπίζω να περάσετε καλα
YOU ARE READING
Η ζωή στο γυμνασιο με τα δικα μου μάτια 👀
De Todo🌹Τι κάνω εγώ ένας 14 χρονος μαθητής του γυμνασίου στο σχολείο και στον ελεύθερο μου χρόνο ; Απάντηση : Γράφω ένα (αστο πουμε) βιβλιο 🌹Εδώ θα σάς γράφω ότι καινούργιο και αναπάντεχο συμβεί στην βαρετή απλή ζωή μου σχολιάζοντας, συζητώντας διά...