Bölüm 3:Herşey Başlıyor !

11 0 0
                                    

Saat17:02
Geri geldim.Şuan sadece yanımda Carnaval var.Nereye gittiğimizi bilmiyoruz ama bu kolye hafiften parlamaya başlıyor.Neyse yanar yanar söner heralde.
Saat:18:15
Az önce olan şeylere inanamazsınız!
Ben bir harikayım be kimse beni durduramaz artık !
Ne olduğunu söyleyeyim.
İki kedi vardı ve ben onları kovaladım arkalarına bakarken çöp kutusuna çarptılar düşünebiliyomusunuz !
Siz ne sanmıştınız ? Kolyenin süper güçlü olduğuna falan mı ?
Herneyse biz Carnaval ile merkeze geri dönüyoruz.Bir anda tekrar bayıldım.
Neresi burası heryer bembeyaz Carnaval nerde ?Hatta ben nerdeyim?
İlerliyorum.İlerledikçe kararıyor burası.
Bu ne ? Vücudumun tam ortasında simsiyah bir daire var ! Ve kolye YOK !!
Benim geri dönmem gerek. Korkmaya başladım...
Carnaval ne arıyosun başucumda nerdeyim ben az önce ne oldu bana ?
-Neler olmadı ki. Bi anda gözlerin bembeyaz oldu ve havada durdun şuan herkes seni arıyor.Burdan uzaklaş bizi bırak senin kaçman gerek,seni kimsenin bilmediği mutantlar hastanesine götürecekler.Kendine iyi bak kardeşim.
Koşmaya başladı. Sanki hiç beni tanımıyormuş gibi. Mekanımızdaydık. Yıkık dökük bir evde.
Ne yapıcam ben.Uzaklaşmalıyım.Herkes beni arıyor olmalı. Ne yapmalıydım ki?
Gizlice kaçtım.Birkaç çöp kutusunun içinden ıvır zıvır buldum ve üstüme giydim.Hava soğuk ama ben üşümüyorum.Kafamda bir bere ve üstümde bir palto.Beni kimse tanıyamaz.

KolyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin