Capitolul 1

3 1 0
                                    


Muzica era atât de tare încât nu imi mai puteam auzi propriile gânduri, dar acesta e scopul petrecerilor, nu? Noi, tinerii, gândim prea mult, ăsta e scopul nostru în viață, așa că suntem atrași de orice lucru sau persoană care ne poate face să uităm ceea ce ne frământă, chiar dacă această „transă" durează numai o scurtă perioadă. Probabil acesta e motivul pentru care eu și prietenii mei suntem mereu sufletul petrecerii. spuse Anastasia în timp ce își stingea țigara și se îndrepta spre ușa de la intrare, lăsând grupul de tineri, pe care nu îi cunoștea, pe gânduri.

În timp ce aceasta intra în casă simțea cum muzica îi acoperă iar gândurile, lucru care determină apariția unui zâmbet satisfăcător pe fața albă a tinerei. Zâmbetul acela era cunoscut de întreg liceul Theodor Rosetti. Acel zâmbet marca dantura perfectă a Anastasiei si buzele sale de un roz pal care te duceau cu gândul la un boboc de trandafir.

Tânăra, deja amețită, își căuta prietenii prin mulțimea de tineri beți și fără griji. Toată lumea îi zâmbea deși aceasta era prea concentrată pe găsirea prietenilor pentru a-i băga în seamă. Străbătea în lung și în lat acea sufragerie plină de tineri care dansau, fiecare cu paharul în mână. În timp ce scana cu privirea întreaga camera o zări pe Melania coborând scările de mână cu Anton. „Ei chiar trebuie să o facă în fiecare dormitor din orașul acesta" gândi Anastasia în timp ce îi privea venind spre ea.

-Suntem la o petrecere și voi m-ați lăsat singură. Pentru numele lui Dumnezeu, puteți face asta și acasă, acum trebuie să ne distrăm!

-Anastasia,spuse Melania, știi că o petrecere reușită începe așa!

Cei trei tineri au început să râdă în timp ce se îndreptau spre bucătărie, locul unde era băutura. De îndată ce alcoolul și-a făcut efectul, ei bine, putem spune că adevărata petrecere a început. Cele două tinere dansau lasciv, atingându-se în așa fel încât toată lumea se uita la ele. Frunțile lor se atingeau și privirile lor atât de perverse îi lăsau pe toți cei din jur să știe ce era în mintea lor în acel moment. Degetele lungi ale Anastasiei se iveau printre suvițele blonde ale Melniei în așa fel încât manichiura ei perfectă, roșie, să iasă în evidență. Mainile Melaniei mângâiau corpul prietenei sale, în timp ce aceasta își ondula corpul perfect, admirat de toți. Anton se uita la ele cu un singur gând „ Într-o zi o sa le am pe amandouă în pat", făcându-si numeroase scenarii pentru acea zi. Visul acestuia nu a durat insă prea mult, fiind întrerupt de cei doi frați Damian si Cezar. Imediat ce le-a observat prezența, Anstasia i-a tras pe cei doi frați și pe Anton lângă ea si Melania continuându-și dansul pervers langă trupurile lor. Mâinile celor cinci tineri ajungeau peste tot, cunoscându-si unii altora trupurile la fel de bine cum se cunosc pe ei.

Acum gașca era completă. Într-o fracțiune de secundă, Anastasia îi dă jos tricoul alb al lui Cezar, lăsându-i trupul perfect bronzat și muschii lucrați intes în vazut tuturor. Îl împinge incet spre masa din spatele lor și îl întinde pe ea. Cu un zâmbet pervers, cunoscut foarte bine de prietenii acesteia, tânăra se întoarce cu un shot, pe care îl pune în gura tânărului pe jumătate dezbrăcat, urmând să pună sare pe întreg abdomenul său, incepând dintre sânii acestuia continuând linia dintre pătratelele lui oprindu-se la buric, unde aceatsa plasează o bucată de lime. Întorcandu-se spre mulțimea de tineri, ce o priveau, cu zâmbetul pe buze a strigat „BODY SHOTS" după care sa urcat pe masă. Era o imagine foarte excitantă pentru cei din jur. Frumoasa Anastasia,aplecată peste Cezar, lezemându-se într-o mână iar cu cealaltă mângâindu-i trupul aproape dezbrăcat al tânărului, cu părul ei lung, negru, strălucitor acoperindu-i fața, mișcându-se lasciv în continuare. Toți tinerii voiau să fie în locul lui Cezar, pentru numele lui Dumnezeu, și fetele voiau să fie în locul lui. Acesta era talentul Anastasiei, să îi vrăjească pe cei din jurul ei cu darurile primite. Mereu a știut sa-și folosească frumusețea pentru a obiține ce își dorea. După o privire lungă aceasta se dădu mai în spate, apucand cu dintii bucata de lime, atingându-i cu buzele abdomenul, s-a ridicat pentru o secundă ca sa poată mușca si arunca lime-ul , urmand sa ii lingă incet si in timp ce se uita fix în ochii lui sarea de pe abdomen neoprindu-se pană la bărbie, unde se ridică puțin, uitându-se in ochii tânărului și apoi luang paharul cu tequila din gura sa. Când termină toată această „joacă" parcă scoasă dintr-un film interzis minorilor tânăra se ridică în picioare și continuând să danseze deaspura prietenului ei, pe masă. Anastasia trăind momentul de parcă viața ei depinde de el o ridică si pe Melania pe masă, dansând acolo pentru tot restul serii.

După ore de petrecut și consumat de alcool, Anastasia se trezește in cadă, cu o sticlă de tequila în mână. Damian statea pe marginea căzii fix în fața ei.

-Pot să spun ca e o dimineață bună, spuse surâzând Anastasia, dori să mai spună ceva dar a fost intrerupta de sunetul scos de Anton în timp ce vomita.

Atunci s- a uitat in intreaga încăpere văzând-o pe Melania stand pe covorașul roșu din fața ușii, lezemându-și capul de ușa neagră. Cezar îl ținea pe Anton de cap deaspura toaletei.

-Tu chiar trebuie să faci asta la fiecare petrecere! Spuse Damian râzând.

-E obiceiul lor, mai întâi fac sex și apoi ajungem aici, spuse Cezar.Toți tinerii au început să râdă.

-Umm, cât e ceasul? Întrebă debusolată Anastasia, sorbind din sticla de tequila.

-Cred că e în jur de 5, ar trebui să mergem acasă altfel vom merge la deschidere beți.

Așa cei cinci au așteptat ca Anton să își revină și au pornit spre casă. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

True PowerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum