Ep-3

101 8 0
                                    

At Morning~~~

Kyung soo:မင္​းသက္​သာသြားၿပီလား?

Jongin:Nae ...ခင္​ဗ်ားနာမည္​ဘယ္​လို​ေခၚလဲ?

Kyung sooတစ္​​ေယာက္​႐ွက္​သြားသလို...ပါး​ေလး​ေတြလဲရဲတက္​လာသည္​...

Jongin:ဘာလို႔ပါး​ေတြကရဲတက္​လာတာလဲ အသည္​းယားတာ​ေနာ္​.

Jonginတစ္​​ေယာက္​စိတ္​မထိန္​းႏိုင္​​ေတာ့ပဲkyung sooရဲ႕ပါး​ေလး​ေတြကိုဆြဲညစ္​မိ​ေတာ့သည္​...အဲ့​ေတာ့kyung sooတစ္​​ေယာက္​jonginကိုအံ့ျသသလိုမ်က္​ဝန္​းအစံုႏွင္​့​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေန​ေတာ့သည္​..

Jongin:မ​ေျပာလဲ​ေန​ေပါ့

Kyung soo:arni အဲ့လိုမဟုတ္​ပါဘူး...Do Kyung sooပါ....

Jongin:Aww ခင္​ဗ်ားကကြၽန္​​ေတာ္​ထက္​ႀကီးမယ္​့ပံုပဲ...အဲ့​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကခင္​ဗ်ားကိုHyungလို႔​ေခၚမယ္​​ေနာ္​..

Kyung soo​ေခါင္​းကိုသာအသာ​ေလးၿငိမ့္​့ျပလိုက္​သည္​...

Jongin:Hyung....

Jongin​အသံ​ခ်ိုခ်ို​ေလးေၾကာင္​့Kyung sooရင္​ထဲမွာအမ်ိဳးအမည္​မသိတဲ့ခံစားခ်က္​​ေလးျဖစ္​​ေပၚလာတာကိုkyung sooကလြဲပီးဘယ္​သူ႔မွသိႏိုင္​မွာမဟုတ္​​ေပ....

Jongin:Hyung လို႔ဆို....

Kyung soo:​ေျပာ....​ေျပာ​ေလ...

Jongin:ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဆးရံုကဆင္​းရင္​ဘယ္​မွာ​ေနရမွာလဲဟင္​....ကြၽန္​​ေတာ္​အိမ္​ကိုဘယ္​လိုျပန္​ရမလဲမသိဘူး...

Kyung soo:မသိဘူး​ေလ....

Jongin:Hyungကလည္း....ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုHyung အိမ္​ကို​ေခၚသြားပါလား...​ေနာ္​..Hyung..

Jonginရဲ႕ခြၽဲပ်စ္​ပ်စ္​အသံ​ေလး​ေၾကာင္​့kyung sooမွာဘာမွျပန္​မ​ေျပာႏိုင္​....​ေခါင္​းကိုငံု႔ကာအသာၿငိမ္​့ျပလိုက္​သည္​...
ထိုစဥ္​...

Baekhyun:kyung soo...မင္​းဘာလုပ္​​ေနတာလဲ...​ေက်ာင္​းသြားရမယ္​​ေလ...

Kyung soo:ငါ..ငါဒီ​ေန႔မသြား​ေတာ့ဘူး....သူတစ္​​ေယာက္​တည္​း...

Kyung soo jonginကိုလက္​ညိဳးထိုးျပ​ေတာ့

Jongin:Hyung ..​ေက်ာင္​းသြားရမွာမလား..သြား​ေလ..ကြၽန္​​ေတာ္​အဆင္​​ေျပပါတယ္​....

🐧A Little Baby🐧Where stories live. Discover now