Hoofdstuk 56

1.7K 79 43
                                    

Hoofdstuk 56

Pov. Louise

Wij waren een uur geleden teruggekeerd naar de packhuis. Kate en Aiden gingen natuurlijk in hun eigen auto. Niemand van ons 3 had het overleefd met hun 2.

Vandaag kon mijn dag niet kapot, totdat we hun 2 tegen kwamen. Okay het was misschien erg hilarisch wat Lucy had veroorzaakt, maar nadat ze op mijn speedboot kwamen niet meer.

Hunter wou aardig zijn, mede omdat Aiden zijn beste vriend is.

Dat zag je gelijk aan hem. Hij is niet iemand die niet zo gauw kwaad word.

Aan Lucy kon je zien dat zij hun aanwezigheid niet prettig vond. En wij hadden volgens mij duidelijk moeite met vriendelijk aardig zijn. Ik vind dat we ons best hadden gedaan, vooral Lucy. Ik had heel de tijd het gevoel alsof ze met een scheermachine Kate's haar wou afscheren.

Dan lagen er allemaal zwarte plukken haren in mijn speedboot. En dat is helaas niet in 5 tellen opgeruimd.

Maar goed nu probeer ik een jurk te zoeken in mijn kledingkast.

Ik moet serieus een jurk aan. Ik draag amper jurken. Als ik jurken vrijwillig draag is er zeker iets aan de hand met mij.

Ow ja en Aiden is niet meer gekomen. Dat bewijst maar eens dat hij een leeghoofd is, alweer.

'Probeer anders deze jurk.' Lucy legt een blauwe jurk op mijn bed. Sinds wanneer had ik deze jurk in mijn kast?

'Moet het echt? Wij kunnen ook hier blijven in de packhuis. En mag ik de jurk verbranden? Hij is echt spuuglelijk.' Smeek ik. 'Ze dwingen ons. Ze bedoelen het goed, geloof ik. Als wij tweeën niet gaan worden we zeker gekidnapt. Dat is het laatste waar ik zin in heb vandaag.' Ze pakt een zwarte jurk.

'Doe anders deze jurk aan.'

'Sinds wanneer heb ik deze zwarte jurk?' Mompel ik. 'Ze zijn allemaal van jouw. Het ligt immers in jouw kledingkast.'

'Ik word gek.' 'Doe hem nu aan. Dan ga ik alvast wat make-up lenen bij Kelly. Ze heeft zo veel make-up, terwijl ze dat niet echt gebruikt.' Lucy sluit de deur van mijn kamer.

Ik wissel met veel tegenzin mijn kleren om. Ik haat mijn leven. Iemand die mij wilt vermoorden?

Lucy heeft ook zwarte hakken op mijn bed gedumpt. Ik trek de hakken aan.

Onthouden. Een phychiater zoeken. Ik vind het best creepy dat ik zo veel jurken heb.

Lucy komt later binnenwandelen met Kelly. Kelly heeft een soort mini koffer bij zich. 'Dat ik deze make-up doos gekocht heb.' Zucht Kelly dramatisch. 'Maar dat terzijde. Ik ga jullie mooi opmaken.' 'Ik ook?' Lucy kijkt een beetje geschrokken. 'Ja jij ook.' Grijnst Kelly. Lucy mond valt open. Há Karma. 'Kleed je maar eerst om Lucy.' Beveelt Kelly haar. Lucy loopt mijn kamer uit nadat ze een snelle doei zei.

'Let's start.'

'Alsjeblieft doe niet te veel make-up. Doe me dit niet aan. Ik ga dit niet overleven.'

-

'*Kuchkuch* Te veel poeder, te veel. Ik kan niet meer normaal ademhalen. Ik ga dood. Ik heb nog geen eens een testament gemaakt.' Roep ik hysterisch door mijn kamer.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu