Ashley??

80 8 2
                                    

"Nei, jeg orker ikke mer, la meg dra"skrek jeg.

I 11 1/2 år med skole har jeg blitt mobba, jeg gidder det ikke.

"Nå må vi snakke rolig sammen" mamma begynte å snakke rolig med 'mammastemme'.

"Jeg gir helt faen i å snakke rolig"

"Sånn snakker du ikke"

Hvorfor får jeg ikke flytte til tante?
Jeg hadde hatt dene samtalen før, og visste at jeg kom til å tape.

"Du har jo familien din her"

"Mamma, tante er også familie. Det er jo ikke min feil at dere hater hverandre.

De ordene traff mamma ganske hardt, og hun ble helt stille.

"Mamma, jeg orker ikke livet her, jeg hater å bli mobbet, og du har ikke gjort en eneste dritt for å få slutt på det"

"Vi snakker mer om dette senere"

<•>
"Ashley?? Kom bort hit" Zavanna Zoyer er den største idioten av dem alle.

"Zavanna, drit i"

"Å, ser ut som Penny prøver å beskytte deg" lo Zavanna

Penny er den eneste som kanskje kunne vært vennen min, hun prøver å beskytte meg, men hun blir like mobbet selv.

Etter at bestevenninna mi døde av kreft for 7 år siden hr jeg vært ganske tom.

Det ringte inn

<•>

"Å herregud Ashley, hva er det med deg, du er en HORE" ropte de til meg.

"Hvem søren heter Ashley? Hva slags navn er det?

Ikke at det er så fryktelig ille, eller jo ingen liker å bli kalt hore.
Men når du har opplevd dette siden du begynte i 1. Klasse, bir man ganske lei.

Bare mamma lar meg dra.

•••

Da har jeg startet.
Håper dere liker den
Blir veldig glad om dere voter og kommenterer♡

EnoughWhere stories live. Discover now