❤Μερια Sophias❤
Ειμουν στον δρομο για το σπιτι μου..μολις πριν λιγο εφυγα απο το σπιτι της Emilys...δεν μπορω να πιστεψω ολα αυτα που ακουσα και επισης δεν μπορω να πιστεψω οσα ειπα εγω η ιδια....δεν θελω να τα πιστεψω...δεν θελω να ειναι αληθεια...ο Max δολοφονος...ο MAX?
Η Crystal λεει οτι αυτος ειναι και βεβαια εχει αποδειξεις... καποιος την βοηθησα εγω να τις βρει...οπως την κοπελα στο τηλεφωνο...αν ειναι ο Max πισω απο ολα ξερει να παιζει...και πολυ καλα μαλιστα...καλητερα και απο αυτον στην ταινια..
Μολις εφτασα σπιτι μου και μπηκα μεσα, ακουσα την ξαδερφη μου να φωναζει...
"ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΞΩ ΝΑ ΦΑΜΕ" ελεγε ολο χαρα...
Οι γονεις μου ηρθαν απο το σαλονι και σταθηκαν μαζι απεναντι μου..
"Εγω δεν θα ερθω" τους ειπα...
"Τι..γιατι?" Ρωτησε η μαμα μου και σοκαρισμενη με κοιταξε..
"Λεω οτι δεν πειναω..και γενικα δεν θελω να βγω" τους ειπα και κοιταξα την Olivia..
"Τι λες Sophia πας καλα?" Με ρωτησε η ξαδερφη μου..
"Ναι Olivia ειμαι μια χαρα...απλα δεν εχω ορεξη να βγω εξω..." της ειπα και προχωρησα προς την σκαλα..
"Sophia" ειπε η μαμα μου και αμεσως γυρισα να την κοιταξω..
"Σε πηρε τηλεφωνο η Rania"μου ειπε..
"και τι ηθελε?" Την ρωτησα.... ηθελα τοσο πολυ να παω πανω και να πεσω στο κρεβατι μου και να μην σηκωθω μεχρι την Δευτερα..
"Ηθελε να σε ρωτησει ποτε θα ειναι καλα για να ερθει εδω"μου ειπε...
"Μαλιστα.." της ειπα και ειμουν ετοιμη να φυγω αλλα ο μπαμπας μου με σταματησε..
" θα ερθεις μαζι μας Sophia.. δεν προκειται να μεινεις μονη σου στο σπιτι" μου ειπε..
"Μα γιατι?" Ειπα αμεσως και γυρισα..
"Γιατι ειπαμε να βγουμε ως οικογενεια και εσυ εισαι μελος της.." μου ειπε ο μπαμπας μου και χαμογελασε..
"Μα θελω να παω πανω να ξαπλωσω" του ειπα..
"Μετα...τωρα θα παμε βολτα" μου ειπε..
"Ελα ρε Sophia... σιγα μια βολτα ειναι..." μου ειπε η ξαδερφη μου..
Μια βολτα....εγω δεν εχω την δυναμη να παω μεχρι πανω με αυτα που εμαθα..
"Καλα....κερδισατε" ειπα και προχωρησα προς την εξωπορτα..ειχα νευριασει τοσο πολυ....δεν ειμαι για βολτες..
"Λοιπον που θα παμε?" Ρωτησε η μαμα μου μολις μπηκαμε στο αμαξι..
"Σπιτι?"ειπα εγω και αμεσως και οι τρεις με κοιταξαν ...
"Καλα οχι σπιτι" ειπα και απογοητευμενη εκατσα καλητερα στην θεση μου..
" παμε για πιτσα..." ειπε η ξαδερφη μου...
"Ωραια παμε για πιστα"ειπε ο πατερας μου...
"Εσυ Sophia τι λες?" Με ρωτησε η μαμα μου..
"Καντε οτι θελετε...δεν εχω καθολου ορεξη..." τους ειπα και κλειστικα στον εαυτο μου ..
Αυτα που εμαθα σημερα ηταν τοσο εντονα που δεν υπαρχει λεπτο που να μην τα σκεφτομαι..
"Sophia με τον Max μιλησες... με ρωτησε αμα θα πας αυριο στον αγωνα και δεν ηξερα τι να του πω.." μου ειπε η μαμα μου...
Μαλιστα.....ψαχνει ευκαιρια για να με σκοτωσει..
Και τοτε θυμηθηκα το μαχαιρι...το ειχα παρει εγω απο το σπιτι της Emilys και το ειχα στην τσαντα μου... την οποια πηρα μαζι μου..
" η Crystal πως ειναι???... καλα?" Ρωτησε ο πατερας μου..
"Μια χαρα ειναι...μην ανισυχεις" του ειπα...
"Κοριτσι μου εχεις κατι?" Με ρωτησε ο μπαμπας μου..
" οχι μπαμπα..ειμαι μια χαρα...απλα θελω να ξεκουραστω" του ειπα..
" ειναι σιγουρα αυτο...η παιζει κατι ερωτικο στην μεση?" Ρωτησε η μαμα μου...
Αμεσως η Olivia με κοιταξε...σιγουρα δεν θα ηθελε να κανω παρεα με τον Max... σιγουρα ακομα ψαχνει γι'αυτον και τον θεωρει δολοφονο..
"Δεν ειναι ερωτικο...απλα ηθελα να ξαπλωσω...αυτες τις μερες δεν κοιμαμαι και πολυ καλα"της ειπα..
" sophia εισαι πραγματικα καλα?" Με ρωτησε η Olivia..
"Ειμαι ενταξει..." της ειπα για ακομα μια φορα και τοτε το αμαξι σταματησε..
"Φτασαμε" ειπε ο μπαμπας μου και ολοι μαζι κοιταξαμε μπροστα..
"Βγειτε" ειπε η μαμα μου και αμεσως ολοι βγηκαμε απο το αμαξι..
"Θα περασουμε τελεια" ειπε η Olivia και προχωρησε προς τα μεσα..
"Παμε" ειπε η μαμα μου και μαζι προχωρησαμε προς τα μεσα..
Οταν μπηκαμε μεσα στο μαγαζι εγω εμεινα....στο τελευταιο τραπεζι αριστερα ηταν ο Max.. μαζι με ενα αλλο παιδι..
VOUS LISEZ
RIVERDALE
Roman pour Adolescents•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...