Önerilen Şarkı:Nightcore-Blue
Damian yavaşça çekildi ve Stephanie'nin elini tuttu."Ben yalan söylemem Step.İlk defa bir kıza güveniyorum."Stephanie gülümsedi ve Damian'nı tekrar öptü.AHH!!NE KADAR DA GICIK!Gıcık bir gülümseme ile onların yanına geldim.Damian'nın saçlarını karıştırdım bana "Ne kadarını gördün?"dedi."Hepsini."dedim.Patlıcana döndü.Stephanie'e çaktırmadan bir çip taktım.Stephanie gittikten sonra Damian'nın yanına oturdum."Damian benim dediklerimi doğru buluyor musun?"Bana evet anlamında Kafasını salladı."O kıza güvenmiyorum.O tehlikeli Damian sana zarar verebilir."dedim.Beni itti ve bağırmaya başladı."Onu çekemiyorsun değil mi Dick!Onu kıskanıyorsun!Ona güveniyorum ve güvenicemde."Bana bağırırken karanlığın oradaki Stephanie'i fark ettim.Bir bahane bulup Damian'ı bıraktım ve arkasına gittim.İletişim cihazı ile konuşuyordu.
"Tamam.İş oldu.İkiside kavga ettiler,Çocuk bana güveniyor."
"Harika iş.Kapat şüphe çekeceksin."
Biliyordum!Yakaladım seni!"Sen!"Bana rahat rahat bakıyordu."Ne?"
"Damian'a ne yapıcaksın ufaklık?"
"Bak Grayson.Bu duyduklarını o ezik takımın öğrendiği an Kardeşinin cenazesini çıkarırım."Bu tehditten sonra yapmam gereken Damian'nı düşünmekti.Ordan uzaklaştım.Damian'nı düşünüyordum.Herkes yatmıştı.Biz Damian ile ranzada yatıyorduk.Damian uyuya kalmıştı.Üstünü örttüm ve ışığı kapattım.Bilgisayarı açtım be eski dosyalardan Kızı araştırmaya başladım.Saatler geçmişti.Gözlerimi ovuşturdum.Damian o sırada omuzuma dokundu."Sen uyumadın mı Dami?"dedim."Grayson hastahaneden Yeni çıktın dinlemen gerek.Fazla çalışıyorsun.Uyu artık."dedi.Bana gülümsüyordu."Damian sen uyu benim önemli işlerim var.Beni düşünme.Ayrıca biraz dışarı çıkmam gerek.Uyu lütfen."Damian onaylayıp yatağa döndü.Bende 3 aydır hasret kaldığım canım kostümümü giyip dışarı çıktım.Sahilde yürümeye başladım. Gecenin 3'ü idi.Kimse yoktu.Aklım hala o kızdaydı.Arkamdan bir darbe yiyene kadar.Ayağa kalkıp karşımda WonderGirl saçmalığı duruyordu."Nightwing kusura bakma ama bir emir geldi.Seni yok etmem lazım ki sende bizim yolumuza çıkma!"
"Bizim??"Ne diyordu bu gerizekalı?Derken.Hiç şaşırmadım aslında"Slade.Şaşırmadım kabul ediyorum."Kuleye ve Jason ile Tim'e çaktırmadan yardım çağrısı yolladım ve kavgaya başladım.İkiside birbirinden güçlüydü.Zor dayanıyordum.Slade'in kılıcı ile benim sopam üst üste geldi."Zayıfsın Nightwing!Hep zayıftın!!"Aslında herşey hemen oldu tanışır tanışmaz kız ihanet etti.Bendeki şans bu Ne yapalım...
O sırada Titanlar ve Jason ile Tim geldi."Stephanie..."Damian hayal kırıklığına uğramıştı.Ben ise yenilmek üzereydim.Kori "Titanlar biz WonderGirl ile ilgilenelim!Damian sen ne yapacağını biliyorsun"dedi.Damian Slade'e arkadan bir tane geçirdi bende kanayan burnum ve ağzımla kurtulmuş oldum.Sahildeki kumun üstünde rahattım aslında...Deniz ayaklarıma değiyordu.Derken Jason yanıma geldi."İyi misin?"dedi.Evet cevabını verdim.Tam Damian'a yardıma gelicektik ki...Kız Slade'in kılıcını alıp Damian'nı atlattı ve arkası dönük olan Tim'e doğru hızla gelmeye başladı.Damian "Hayır!Drake!!"diye bağırdı.Ama çok geçti.Kız hiç acımadı ve sembolünün olduğu yerden kılıcı geçirdi...Tim"Ahhhh!"diye bağırdıktan sonra kısık sesle "Dick..."dedi ve yere yığıldı.Jason"Seni küçük sür*ük!!"dedi ve kızı kurşun yağmuruna tutturdu.Aynı şeyi Slade'e yaptı ve onları öldürdü.Titanlar sadece bakıyordu.Ben Tim'i kucağıma aldım onu uyandırmaya çalışıyordum.Damian ve Jason geldi.Damian Tim'in cansız bedenine sarıldı ve "Özür dilerim." diyerek ağlamaya başladı.Jason Sadece bağırırken Kori gelip ona sarıldı.BeastBoy ve BlueB bakamıyorlardı.Raven Damian'ı aldı ve pelerini ile sardı.Tim artık yoktu.Kortuğum şey ona olmuştu.Neden ona neden aileden birineydi.Ona bir zarar gelmemesi için yıllarca uğraştım ancak başaramadım...
Ağladım yazarken...
Beğinin ve yorumlara Ne düşündüğünüzü sizde yazın.
Edit:Lanet olsun ağladım!!