1.Bölüm

10 2 0
                                    

Bu hikaye Ahmet ile Zeynep'in aşkını ve hayatta yapamamız gereken çoğu hatayı anlatır.

Zeynep ve Ahmet bir sahil kasabasında birbirlerinden habersiz yaşıyorlardı. Zeynep' in babası memurdu. Tayinleri bu kasabaya çıkmıştı .Ama bulundukları kasaba da etüt merkezi veya ders alabileceği her hangi bir imkan yoktu.Bu yüzden babası onu şehirdeki bir dershaneye yazdırmıştı.

Daha 6 .sınıf öğrencisiydi. Sevmek sevgili olmak ona çok  uzaktı. Birilerinin onu sevebileceğini bile düşünemezdi.
Dershane 'ye bir servisle gidiyordu.Her gün aynı şekilde giderken arka koltukta bir çocuk dikkatini çekmişti. Yeşil gözlü derin bakışlı. Onu görünce çok utanıyordu.Kızarıyordu yanakları ama nerden bilsin ki hayatının bir parçası olabileceğini.

İşte o gün başlamıştı. Ama kendisine hayır sevemem diyordu .Çünkü ona göre çok ters şeylerdi.

O erkeklerle pek muhatap olan biride değildi. Bir gün en yakın arkadaşı
Bahar geldi " Zeynep Ahmet seni seviyor "
Zeynep :" Hayır uyduruyorsun beni kimse sevmez yalan söylüyorsun bana şaka yapma" diye sitem ediyordu .
Bir baktıki yeşil gözlü o güzel çocuk utanmış kenara çekilmiş kızarmış, üzülmüş. Ama anlamadı malesef Zeynep anlayamadı.

Zeynep'in dilinden :Annem  ile babamın tutkulu aşkını bana yansıtan ve onların şarkısı olan "Sen Gelmez Oldun " u söylemeyi çok seviyordum . Ve aradan bir kaç hafta geçti  arkadaşım  Bahar ısrar etti "senin sesin çok güzel gel söyle bir tane ne olur "dedi. Arkadaşımı kıramadım utana utana başladım .

"Biz bu son baharda..." yeşil gözlüm öyle güzel bakıyorduki  bana onu gördükçe daha da utanıyordum. Ama hala onu sevdiğime inanmamakta ısrar ediyordum .

Sonra bir gün yeşil gözlüm gelmez oldu .Yoktu baktım ki o yok gelmek bile istemedim .Yolu bahane ettim gitmedim .

Aradan iki yıl geçti 8 .sınıf öğrencisiydim. SBS 'ye hazırlanıyordum .
Bir gün kurstan çıkmıştım  otobüs bekliyordum .Bir baktımki yeşil gözlüm oradaydı. İçim cız etti heycanlandım.

Zeynep :" Ben sizi bir yerden tanıyorum galiba daha önce karşılaştıkmı hiç? Şehirdeki dershaneye gitmişmiydiniz?  " Oysa unutabilirmiydim gayet iyi biliyordum.Sadece o unutmuşmu diye test ediyordum .

Ahmet :" Evet gittim hatırladım seni "
Nasıl sormuştum  o kadar çok utandım ki  hem banane ki yani dedim kendime .

O günden sonra her gün artık her gün onu görüyordum  . Her kurs çıkışında . Herhalde onunda kursu bu saatte bitiyor diyordum  .1 ay böyle devam etti .

Yeşil gözlüm  gelip benimle konuşuyordu  arada nasılsın diyordu .Yine anlamamakta ısrar ediyordum oysa onu o kadar çok seviyordum ki bu sefer de kalbime  o benim arkadaşım  sevemem diyordum.

Yine bir gün tam otobüsten indim yeşil gözlüm o güzel gözleri ile  pırıl pırıl öyle güzel bakıyordu  ki öyle bakakaldım  .

Aradan bir hafta daha geçti.
Bir gün arkadaşım Beyza ile markete giderken .

Beyza dediki bu çok kötü bir insan dedi.Ahmet'i gösterdi. " Ben onun arkadaşını seviyorum  onunla öpüşmem  karşılığında arkadaşını bana ayarlıyacakmış." diyince  benim kaynar sular başımdan aşşağı döküldü adeta...

Sen Gelmez OldunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin