Este duminica, am ajuns acasă după o zi foarte grea la școala in care toți ma priveau mai degrabă se holbau la mine îmi pornesc un anime și ma uit la 5 episoade, da sunt otaku și ador lumea cum o văd eu nu cum o văd alti,
Stai cât e ceasul ?
8:00
Mi-am amintit ca am teza a doua zi sau așa credeam cel puțin colegi mi-au spus ca am dat un test săptămâna trecută cum nu am ultimele lecții am să-i întreb pe ei îl sun pe Ouiji.Hei, ce faci? In legătura cu teza la biologie ști cumva ce trebuie sa învățam sau ai niște poze?
Am dat teza săptămâna trecută cum nu ai ajuns la prima ora nu ai de unde sa ști... mult noroc data viitoare.
Stai ceeee?
Pfff frate sunt terminat,
Presupun ca am sa o dau altădată
Frate sunt fără speranța:(Acuma fiind afara nici bine nu apuc sa ma bucur ca doar libertatea mea a fost pana la detenția de după-masa acolo era un profesor gras care adormise in timpul pedepsei eu și cu Aimu eram acolo din motive evidente.
Aimu-Vrei sa plecam?
Urmeaza-ma.
Eu-BineÎl urmez pana la o ușă de siguranța pe care o deschideai numai cu key cum din fericirea știam cine le are ne întoarcem,
În timp ce doarme încerc sa iau key-le din buzunarul lui dar ma prinde de mâna și ma ia in brațe cred ca dormea încă ma ținea strâns și îmi saliva in cap .... groaznic.
Aimu-Ce tot faci?
Eu-privește îi spun șoptind.
Vazundu-ma îl apuca rasul si profesorul se trezește ma vede mirat si ma întreabă.Și tu ai visat urat?
Aimu-Și încă cum:))
Eu-Taci odată idiotuleProfesor-Sunteți liberi pe azi ne vedem data viitoare poate va loati și un ursuleț de acasă, visele urate pot veni oricând dar un ajutor potrivit va poate feri așa e pufy uitându-se la Ursulețul de pe biroul lui.
Aimu-Hai sa plecam am văzut prea mult..
Eu-Bătrâne ești mai trist ca mine.