Το αυτοκίνητο σταμάτησε πάλι, ακριβώς μπροστά από τον Chris αυτή τη φορά. Εκείνος το κοίταξε καλά καλά το εσωτερικό. Από την κίνηση στο στέρνο του κατάλαβα πως έπαιρνε βαθιές ανάσες. Τα μάτια του συναντήθηκαν με τα δικά μου και η λύπη μέσα τους έκανε την καρδιά μου να σπάσει σε μικρά κομματάκια.
Κοίταξα πάλι κάτω και περίμενα να μπει.
《Κοίτα τον》ψιθύρισα στον αδερφό μου διαλυμένη.
《Υποκρίνεται》βιάστηκε να επιβεβαιώσει, προσπαθώντας έντονα να μου αλλάξει γνώμη.
Ο Νίκος δε θα έκανε ποτέ κάτι διαφορετικό. Είναι σαν τη γιαγιά μας, δε θα δεχόταν κάτι που του λένε, αν δεν ήταν η δική του γνώμη. Γενικά, δε συμβιβαζόταν εύκολα.
《Δεν υποκρίνεται. Κοίτα πόσο σπασμένος είναι.》επέμεινα και τότε άκουσα την πόρτα να ανοίγει.
《Γεια》είπε χαμηλόφωνα, αφού την έκλεισε και προσπάθησε να βολευτεί στο κάθισμα.
《Μη μας παίζεις τον καλό και τον φιλικό, λες και δεν έχουμε καταλάβει τι έχεις κάνει.》τον αποπήρε αμέσως ο αδερφός μου κι εγώ τον κοίταξα μέσα από το καθρεφτάκι του αυτοκινήτου.
Τα μάτια του φάνηκαν να πονούν περισσότερο και κατέβασε το κεφάλι. Ένα δευτερόλεπτο μετά άρχισε να τον κατακλύζει θυμός και έσφιξε τις παλάμες του.
《Καλύτερα να το βουλώσεις για λίγο》ανταπάντησε.
Η φωνή του ακούστηκε καθαρή και σταθερή, σιγανή και βραχνή. Ήθελε να φωνάξει, να τον χτυπήσει, να τον λιώσει, να τον κάνει κομματάκια που του το χτυπούσε μπροστά μου, ενώ ήξερε πόσο χάλια ήταν. Τον ήξερα πολύ καλά για να το καταλάβω.
Γύρισα και τον κοίταξα στραβοκαταπίνοντας κι αμέσως όλη του η ένταση έκανε φτερά.
《Δε μιλάει κανείς μέχρι να φτάσουμε.》με πρόλαβε ο αδερφός μου πριν πω λέξη.
Δεν απάντησε κανείς κι απλά γύρισα μπροστά περιμένοντας να φτάσουμε στο σπίτι μου.
《Εσύ πώς ξέρεις τόσο καλά ελληνικά;》έσπασε τη σιωπή ο αδερφός μου.
《Ήταν που δε θα μιλούσαμε μέχρι να φτάσουμε.》μονολόγησε ο Chris με κακία.
《Μυστικό.》《Έλα, πες.》τον παρακάλεσα κι εγώ, αφού δε θυμόμουν καν αν μου είχε απαντήσει κάποια από τις πολλές φορές που τον ρώτησα.
《Άσ' το το παιδί, μην το πιέζεις.》ειρωνεύτηκε ο Νίκος.
《Τον Andrea τον θυμάσε;》ρώτησε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Only With Him
Romansa-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...