24.Kapitola

1 1 0
                                    

Nemohu vůbec vydýchat. Najednou venku zařincí meče a já slyším velký nářek.

„Néé prosím Mimoni!“ ječí mladá dívka s blondátými vlasy.

Celesta sepodívá z okna a pozná že je to Stephanie. Vezme si skleníku a vyhrkbe do sebe vodu. Poté si nándá plášť a poprosí Andreu aby byt a mně hlídala. A nakonec vyskočí s mečem v ruce z okna. Vydíme už jen jak si vytasí tesáky a jako šmouha prosviští za roh.

„Tak když už jsme tu sami dívky. Dopovím další část. “ řekne konějšivě Andrea.

Legenda zní: Když bude světu nejhůře oběví se VyVolení se silou silných schopností. Jejich tesáky budou nažloutlé , když bude nejhůře. Každý svoji vlastní klíčovou říkanku díky které může někdo získat lektvar měsíce. Tento lektvar nám umožní porodit dítě aniž by jsme umřeli. Lektvar z nás na par minut udělá člověka. Poté nás ale promění zpět. Bohužel dívky nevím jednotlivé říkanky. Cural před svou smrtí tu svoji  a Kařinu zničil proto neutekl. A je známá i říkanka jedné Legendy , která umřela hned při dokončení jejich úkolů. Byla to Eufonie. Nikdo oni ale vůbec neví. Zajistil to tvůj otec Batrik Airo. Říkanky jsou ale v cizím jazyku ale dají se rozluštit. “ poví Andrea.

„To je vše co víš teto?“ ptá se zv3davá Klára. A já si až teď uvědomím , že to hltá a nepřemýšlí. Chováme se tu jak děti ve škole zatímco ostatní bojují. A Arko teď spí takže si nemám skím co dělat. Klára jen studuje. Najednou do bytu vejde špinavá Delta Doo a já vidím že si přišla odpočinout. Zaní stojí Celestina kamarádka Týna! Běží me ji s Klárou přivítat.

....

Je to už celý den co se bojuje a jediný kdo se za ten den v bytě nudí jsem já. Klára,Týna a Andrea si povídají různé příběhy. A Delta Doo už bojovat nebude ale chystá něco v lékařském stanu.
Seberu svoje věci a vydán se do Celestina pokoje. Věci si uložím do skříně,obléknu si pižamo a  jdu spát. Sestřenka má tak pohodlnou postel.

Tak co? No nic jdu hrát hry. Znáte Annelids?

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat