Uzun zaman önceydi daha henüz kalpim için doğru adamı seçememiştim. Takiii karşıma o çıkıncaya kadar...
-Baba beni o raya günderme lütfenn !!!!
Bu arada ben Aylin benim diyişimle ben elektirik kız.Babam ve annemle yurt için kavga ediyorduk.
-Anne lütfen okul hemen evimizin yanı neden beni oraya postalıyosunuz? Ben sizin kızınızım.
-Abla biraz sakin olmayı dene yaaa.
Bu da benim kız kardeşim Azra onun da bazı güçleri vardı. En azından ben bunu biliyordumm o bana itiraf etmesede.Bana dokunduğunda gözleri bembeyaz olduğunun farkındaydım ama o benim onu göremediğimi sanıyodu ama yanılıyordu.Benim diyişimle ''MEDYAN KIZ''ama bunu ona her söylediğimde bana hep kızardı.Nedenini bende bilmiyordum ama öyleydi.
-Bu konu burada kapanmıştır.Aylin ve Azra hemen eşyalarını hazırla yarın o yurda yerleşeceksiniz o kadan.
-Bana uyar ben giderim.
Elinde telefon ve biligisayar manyağı olan kardeşime ne diyebilidimki.APTAL işte yaa!!!
-Azra sana yardım edeyim.Hadi gel..
-Tmm
-Neee nediyosunya senn
-Kısacası internet diliyle tamam demek.
Alaycı bir şekilde''Anladınmı şimdi''Sinirlenmiştim hemde çok.Birden elektirikler gittmişti.
-Azra sen burada bekle ben bir fener alıp geleyimm.
-Tamam abla ama çabuk gel. Biliyosun ben karanlıktan korkarım.
-telefonun ışına ne olduuu?
-Şarzı bittiyaa tam zamanı
-tamam ben bir dk ya gelirim
Karanlık kısa bir koridorda yürüdükten sonra annem ve babamın seslerini duya biliyordum.'' OKIZILARI BURADAN GÖNDERMEMİZ LAZIMM'' Bugünde sakarlığım üzerümdeydi.Birşeyler düşürmüştüm. Annem hemen konuşmayı bırakmıştı.
-Şey ben fener almaya gelmiştim.
-Tamam kızım işte şurada büfenin ilk çekmecesinde.
Orayraya doğru yürümeye başladım.Karanlıktı hiç bir şey göremedim.Çekmeceyi karıştırma ya başladım.Elime iki kağıt gelmişti.Annemlere çaktırmadan belime sıkıştırdı daha sonra feneri aldım vee Azranın yanın gittim.
-Abla nerde kaldın yaaa!!!
-Geldim işteel bu fener senin eşyalarını topla ben odamdayım.
Odamdaydım. Belime sıkıştırdıhım kağıtları çıkartım ve bakmak için yatağıma oturdum. Feneri kağıtların üzerine tuttum.Bu biletler Adana'ya gittmek için di sanırım annem ve babam (ÜVEY) bizi yurt a bıraktığında Adana ya gideceklerdi. Ama neden neden bizi bırakıp bideceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ GÜÇ...
Fantasyİki genç kızın aileleri tarafı dan istenmemesi ve karşılarına hayatlarını onlarla devam ettirecek iki genç adam çıkar karşıların ve güçlerini ve aşkları onuları birbirlerini kavuşturur....