V sobotu jsem mela nastoupit do prvaku.Moc jse mi nechtelo jelikoz jsem tam nikoho neznala.Tak jsem šla hned prvni den jsem potkala partu kluku jeden z nich me zaujal byl moc hezkej zahledela jsem se do neho,a narazila do zdi byl to pro mě velký trapas takhle se ztrapnit před tak hezkým klukem.Upadly mi všechny učebnice pryšel ke mě a pomohl mi je zvednout. Řikala jsem si tak krasnej kluk a jde zrovna ke mě.Kolem spoustu pěknych holek a jde zrovna ke mě?Přišel a představil se mi "Ja jsem se tom a ty ? Chvili jsem mlčela začala jsem rudnout.Zeptal jse mě je ti něco ??Ne vůbec ne ja jse jmenuji Aneta.Jsi opravdu v pořadku?? Jo v poho. Tak sem tedy šla dal a do své třidy. Přišla jsem do třidy a kolem vidim spoustu novych lidi.Přišla jsem ke sve lavici a vidim Toma .Řekla jsem jsi to neni možny my sedime spolu?!Jako fakt. Překvapilo mě to. Zazvonilo a ja jsi sedla vedle něho. Nebylo to tak strašny snim seďet,ale ja v životě tak hezkym klukem neseďela.Měli jsem zrovna Zemak najednou tom mi poslal listek a nanim napsane poď na WC potřebuju ti něco řict.Ja se prihlasila a poprosila pani učitelku jestli mohu na WC.Přikyvla a ja tedy šla .Přijdu na WC a tam stál on ..Ja šla zanim na nic nečekal a vzal mě zaruku pritahl k sobě a z ničeho nic mě začal líbat ja jsem ho odstrčila.A řekla co děláš?! On šel zase ke mě a opět mě začal líbat..Ja se tentokrát přidala.Po ňake době mi začal ztrhavat oblečeni a jako posledni mi začal sundavat podprsenku a kalhotky.Ja se jen nechala bylo mi to strašně příjemný.Pak jsme slyšely nekoho kdo jde směrem k nam a z ničeho nic šla ta osoba blíž a blíž a my zystili že to je učitelka. Rychle jsme se oblekly a utikaly spátky do třidy. Moje poprvé se tedy neuskotečnilo..