- D1 | FOUR -

6.4K 225 13
                                    

Ik word wakker door het vreselijke geluid van mijn wekker dat ik nu elke ochtend moet horen. De gordijnen zijn gesloten maar er komt genoeg licht binnen. Ik ben de enige die al wakker is. Grayson, Jeremy en Jake liggen nog vredig in hun bed. Daar moet ik maar iets aan doen. Ik loop naar de badkamer, neem een glas en vol hem met water.

Ik zal moeten kiezen wie op deze geweldige manier wakker te maken. De keuze is al snel gemaakt. Ik maak eerst Jeremy wakker. "Jeremy..." fluister ik. "Word wakker." Hij doet zijn ogen nog steeds niet open ik schud hem even. "Wat." zegt hij met een hese ochtendstem. "Je zult blij zijn dat ik jou zo heb wakker gemaakt." zeg ik lachend maar nog steeds stil.

Hij gaat recht zitten en kijkt hoe ik naar Jake's bed ga. Ik maak hem op dezelfde manier wakker en loop dan naar Graysons bed.

Ik pak het glas en giet al het water over hem. "What the fuck!" roept hij waardoor Jake, Jeremy en ik beginnen te lachen. "Ik zei toch dat je blij ging zijn dat ik je gewoon wakker heb gemaakt." zeg ik lachend tegen Jeremy en Jake.

Grayson staat recht en komt voor me staan. "Ik ga hier spijt van krijgen he?" vraag ik hem met een schuldig lachje. "Oh heel veel spijt. Ik zou al maar rennen." zegt hij. Dat laat ik me geen twee keer zeggen.

Ik begin te lopen de kamer uit en ga Link en Aarons kamer binnen. Ik sluit de deur. De jongens kijken me vreemd aan. "Starlett doe die deur open. Ik weet dat je hier binnen bent." hoor ik Grayson lachend op de gang zeggen. "Ga daar in." zegt Aaron wijzend op de badkamer. Ik loop er heen en ga voor de deur zitten.

"Gast wat is er met jou gebeurd" hoor ik Link lachend zeggen tegen Grayson. "Starlett is gebeurd. Ze maakte me wakker door een glas ijskoud water over me te gooien." zegt Grayson ook lachend. "En waar is ze eigenlijk?" vraagt hij. "Hier is ze niet." zegt Aaron. Ik druk mijn handen tegen mijn mond om niet in lachen uit te barsten maar ik kan het niet helpen.

Ik begin kei hard te lachen. Ik voel de deur achter me open gaan doordat ik vooruit word geduwd. "Hier ben je." zegt Gray. Hij pakt me op van de grond en neemt me terug mee naar onze kamer. Hij loopt met mij lachend op zijn schouders naar de badkamer. "Grayson... Wat ga je doen?" vraag ik nog steeds lachend.

Ik stop met lachen als ik hoor dat hij de douche aanzet. Hij zet me neer en ik probeer weer weg te lopen. "Nee Gray, alsjeblieft." zeg ik weer lachend. Hij duwt me onder de douche maar wat hij niet verwacht had, is dat ik hem mee trek. We staan nu samen onder de douche en onze pyjama's zijn helemaal doorweekt.

Ik probeer lachend weer de douche uit te lopen. Voordat ik ook maar een voet uit de douche kan zetten, duwt hij me tegen de muur. Hij komt dichter en dichter. Voor een seconde denk ik dat hij me gaat zoenen maar hij gaat met zijn mond naar mijn oor. "Nooit meer doen. Ik hoop dat je je lesje geleerd hebt." zegt hij zacht in mijn oor. Ik voel me een beetje teleurgesteld dat hij me niet gekust heeft. Hier moet ik echt mee stoppen, ik moet weer een keertje uit gaan.

Onze lessen beginnen volgende week pas dus kan ik misschien voorstellen om met zijn alle straks uit te gaan.

Grayson en ik drogen ons zelf weer af. We lopen de badkamer uit en ik ga meteen naar mijn kleerkast om een outfit voor vandaag te kiezen. "Ik ga straks uit. Gaat er iemand mee?" vraag ik. "Ik ga mee." zegt Jake. Jeremy en Grayson stemmen er mee in. "Ik zal straks wel aan Link en Aaron vragen of ze ook mee gaan." zegt Jeremy. 

Ik loop met een setje kleren en schoenen naar de badkamer zodat ik me daar kan omkleden en de jongens in de kamer. Ik heb gekozen voor een croptop, een jeans short en witte converse. 

Nadat ik ben aan gekleed droog en stijl ik mijn haar want het was helemaal nat van die douche

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat ik ben aan gekleed droog en stijl ik mijn haar want het was helemaal nat van die douche. Daarna doe ik nog een beetje make-up op en loop de badkamer weer uit. Waar is iedereen, alleen Jeremy is er nog. "Ze zijn met Aaron en Link al naar het ontbijt. Ik ging op jou wachten." zegt hij alsof hij mijn gedachten kan lezen. 

We lopen naar de eetzaal en iedereen kijkt ons weer  gaan in de rij staan om eten te pakken. Brian en Noah proberen voorbij te lopen en vooraan in de rij te gaan staan. Ik trek hen bij hun arm naar mij. "En wat denken jullie dat je aan het doen bent?" vraag ik met een arrogante ondertoon. "Eten halen." zegt Noah op een duh-toon. "Wel dan moet je als iedere normale persoon daar achteraan gaan staan." zeg ik hun. Ze proberen weer verder te lopen maar Jeremy houd hun nu tegen. "Je hebt haar gehoord." zegt hij. Ze zien er nogal geïrriteerd uit maar doen het dan toch. We pakken eten als we aan de beurt zijn en gaan bij onze vrienden zitten.

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu