Moc si toho nepamatuju. Bailey vylezl na můj balkón a předal mi tu kytici tulipánů. Pak jsme asi hodinu kecaly o blbostech. Bai mi povídal o tom, jak se dostal do špatný rodiny a já jsem mu říkala o tom, že mám ráda klokany. Asi bych už neměla kouřit trávu.. Hah.
Asi v pět ráno ráno mě vzbudila extrémně dlouhá zpráva od Baileyho.
Bejlík: Dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobry večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobry večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobry večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobry večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobrý večer, dobry večer, dobrý večer.
Vy: Děláš si prdel?!
Bejlík: Haaa jseš tady
Vy: Dobrou
Bejlík: No to teda ani náhodou
Bejlík: Okamžitě vstaň
Bejlík: Liiškoo
Bejlík: Dobrou
Ráno jsem se vzbudila asi v devět. Díkybohu byl víkend, takže jsem se jenom natáhla pro mobil a zase jsem se zachumlala do peřin s obrázkem Batmana.
,,Liško?" vykřikla jsem ,,Dělá si srandu?"
Po asi hodině jsem vylezla z mého pokoje a doma překvapivě zase nikdo nebyl. Celkem by mě zajímalo, kde jsou takovou dobu. Už to budou dva tejdny, co někam odjeli. Kdy jsem dojedla mou velmi vydatnou snídani (prošlej jogurt a jablko) dotáhla jsem se na balkón, kde jsem si jako vždycky zapálila cigáro a tak různě jsem přemýšlela. O Baileym, kterej to doma očividně taky nemá jednoduchý a o Naomi, která je furt stejně maličká a bezbranná. Jak jsem tak koukala po balkónu, všimla jsem si nějakého hadru, co se válel na zemi. Po pečlivějším zkoumání jsem zjistila, že to je mikina. V kapuci měla zmuchlaný papírek a na něm "Pro lišku". Kolikrát mu budu vysvětlovat, že nejsem liška.
V tu chvíli mi cinklo upozornění na messengeru:
Bejlík: Liško
Bejlík: Jdi na balkón
Bejlík: Jinak to tam umře
Vy: Mám to
Bejlík: Suupeer
Vy: Nejsem liška
Vy: Ale díky
Vy: Mikina se hodí:))
Bejlík: Si myslim
Bejlík: Liško:))
Vy: Bejlino
Vy: Mlč
Bejlík: Pff
Bejlík: Dneska v pedoparku za hodinu
Bejlík: Ok, liško?:))
Vy: Liška souhlasí
Vy: A má chuť tě zabít, ale koho to zajímá žejo
Bejlík: Tiškoo
Mrskla jsem sebou o postel a začala jsem se smát. Proč proboha liška?
Stála jsem v takzvaném pedoparku a čekala jsem na kluka s oříškovýma očima, kterej by se měl každou chvílí objevit. Upřímně jsem se bála. Ale ne protože jsem byla v parku, kde je spousta feťáků a pedofilů. Bála jsem se kvůli Baileymu.
Z mých myšlenek mě vymrštil hlas toho úchyla řvoucí slova ve smyslu „Liškoooooo, lištiškooo!"
Jen jsem se na něj otočila a musela jsem se pousmát. Měl cigaretu za uchem a jeho vlasy byly rozhrabané do všech stran, jako kdyby se právě vzbudil. Chvíli na mně koukal a pak řekl „Liško.."
V půlce věty jsem ho přerušila „Je mi jedno, co mi chceš říct. Čekám na vysvětlení toho liška."
„Eeeh..noo.." vypadlo z něj
„Liška čeká.." odpověděla jsem a zkřížila jsem si ruce na prsou.
„Liška se to dozví až později, teď pojď." řekl a táhl mě za ruku někam nevim kam.
Zhruba po pěti minutách dlouhé chůze do kopce jsme se ocitli na mostu, který byl nad kolejemi.
„Duo sebevražda?" zeptala jsem se.
Bailey se zasmál a pak naprosto zvážněl „Eh, já to vidím jenom na vraždu." a chytil mě okolo pasu, jako kdyby mě chtěl přehodit přes zábradlí. Já začala ječet jako pominutá a on mě položil na zem se slovy „Lišky asi nepadaj na všechny čtyři, co?"
ČTEŠ
Hazel eyes
Teen FictionOříškové oči jsou jen oříškové oči, tedy dokud nezačnete milovat někoho, kdo má oříškové oči.