Har du merket at du er anerledes? At du hører og ser ting ingen andre kan. Du er ikke alene. Vi er mange som har det sånn. Vi er Twizelene.
Hjertet dunket i hardt i brystet men jeg nektet meg sekv til og stoppe. Jeg kastet et blikk bak meg men såg bare trea. Jeg snublet i en rot og datt så lang jeg var. Jeg rullet rundt rund så ansiktet pekte opp mot himmelen som så vidt var synleg over bladene på trea. Jeg hev etter pusten en stund før jeg reiste meg. Trea kasta nifse sygger iver en sti og jeg bestemte meg får og følge den. Det gjekk en stund før stien endet ved en lysning der greinene strak seg langt over himmelen ig blokerte sollyset. Midt i lysningen var det et hus. Det spg falleferdig ut med knustw vinduer. Dei gråe plankene så løse ut. Jeg gjekk nølende fram mot døra. Jeg opnet den skate "h..hallo..?" Spurte jeg med skjelvende stemme. Ingen svarte og jeg gjekk inn og lukket dlra bak meg. Jeg ble stående ved døra ig venta på at augene skulle bli vandt til Mørket, plutseleg såg jeg to skikelser foran meg. Jeg gispet og rygget inn i døra "hvem...hvem er dere.." spurte jeg og skalv. Det la seg en stilhet over oss før noen svarte "du først" stemmen var hard ig bestemt. Plutseleg skrudde lyset seg på og jeg så tydeleg jentene foran meg. Hun ene hadde svart hår som var såtte opp i en hestehale og den andre hadde brunt flatt hår. Dei hadde sår på seg og hun ene hadde en kniv i handa. "Uh.. jeg er Oria.." mumlet jeg med hes og lav stemme mens jeg prøvde Og puste rolig. "Jeg er Demi" svarte den brun håra jenta. Det ble en taushet før hun himla med augene "og hun som ikke gidder og prate er Jade" Jade hadde ikke rørt seg. Hun snudde seg og gjekk og demi sukket ig fulgte etter. Jeg sto nølende igjenn før demi så bak "kom" jeg sat fart på beina og jogget etter opp en mørk trapp "men.. hvem er dere?" Spurte jeg da jeg hadde tatt igjenn Demi. Hun opnet munnen får og svare men Jade kom i fortkjøoet "Hold kjeft" jeg lukket munen og så ned i bakken mens Jeg gjekk etter dei inn i dei mørke koridorene.
YOU ARE READING
Twizelene
FantasyHar du noen gang følt at du er anerledes? At du kan se og høre ting ingen andre kan. Du er ikke alene, men pass på. Twizeljegerene gjør alt for og drepe oss. Vi er Twizelene