Gördüklerim ve duyduklarımdan sonra merdivenleri nasıl indiğim ve partiye nasıl geri döndüğümü bir türlü anlayamamıştım.Tam anlamıyla şaşkınlığı,korku ve endişeyi aynı anda yaşıyordum.Gördüğüm görüntüyü kafamda anlamlandırmaya çalışırken,onun ne yaşadığı ve bu durumda neler hissettiğini düşündükçe içimdeki duyguların yerini büyük bir hüzün kaplıyordu.Çok şükür ki parti çok geç olmadan bitmişti. Ben de yaşadıklarımı kimseye belli etmemek için büyük bir çaba sarfetmiş ve kısmen bunu başarmıştım.
Herkesin gitmesiyle tam Sema ortalığı toplamaya başlayacaktı ki:
-Sema bırak ortalığı toparlamaya ne olur otur.Sana anlatacaklarımı asla inanamayacaksın.
-Yine mi ya!Kızım niye bu evrende en inanılmaz olaylar seni buluyor bir türlü anlamıyorum.Ne var ne oldu yine?
-Dalga geçme durum çok ciddi gel şuraya otur da beni dinle.
-Tamam buraları da hizmetçi toplar artık.Gelelim bakalım. Bitmeyen sıkıntı sorun yapmışlar zaten sana
Semaya olanları anlattığımda resmen donmuş kalmıştı.
-İnanamıyorum ya adamın ağabeyine fırça atmaya gittik birde adamın ağabeyi kendisiymiş.Vay anasını verilmiş sadakamız varmış kanka iyi ki bize zarar vermedi.
-Sonuç olarak özünde iyi biri Hakan zarar vermezdi bize
-Hala özü diyor,iyi biri diyor kızım algıda seçicimisin sen? Adam hasta hasta herşeyi yapabilirdi.Psikolojide bunun adı çoklu kişilik sendromu ve tedavisi yıllarca süren bir rahatsızlık bu neler yapabileceğini tahmin bile edemezdik.
-Nasıl bir hastalık Allahım bu?tedavisi var mı onun için ne yapabilirim ne olur söyle sen psikoloji okuyorsun Sema ona yardım etmeliyim onu böyle kimsesiz ve çaresiz bırakamam.
-Kızım malmısın sen?ben ne diyorum sen ne diyorsun?
O iş öyle kolay değil. Tedavisinin çok uzun bir süreç olduğunu biliyorum her ne kadar ayrıntılı olarak o konuyu işlememiş olsak da.Neyi kime ispatlayacaksın dün bir bugün iki ne kadarlık arkadaşsın ki. Ah benim eşek kafam belliydi zaten başında vardı bi haller onda anlamış olmalıydım.
-Ne kolay değil mi bir insanı öylece kaderine terk etmek ona yardım etmek çok mu zor?Bir insandan bahsediyoruz ben sonucu ne olursa olsun ona yardım edeceğim.
-Buna asla müsade etmeyeceğim Duygu yapmayacaksın.
Göz göre göre seni tehlikeye atamam gerekirse Nurten teyzeyle bile konuşurum.
-Madem tehlikeli olduğunu söylüyorsun o zaman sende yardım edeceksin bana.Hocalarına danışabiliriz, bir çözüm bulabiliriz ne dersin?
-Allahım yarabbim sana ne ya bize ne yok mu bunun akrabası falan onlar uğraşsın.Hem bakalım kendi isteyecek mi tedavi olmayı?Belki de halinden memnun dur. Nereden biliyorsun ne güzel ağabeyi,amcası,dayısı kaça bölünmüşse artık mutlu mesut bir aile olarak yaşamaya alışmışlardır belkide.
-Hiç sanmıyorum öyle olduğunu.Dışardan baktığımda çok acı çekiyordu.
-Ne malum belki de seni gördü,rezillik paçadan aşağı olmasın en azından diye öyle davrandı.
-O anda bunu nasıl düşünebilir ki?yemin ederim onu gördüm,acı çekiyordu.Sema bir insanın dibe vuruşunu gördüm ben bir kaç dakika orada durduğumda.
Sema bir taraftan beni alkışlıyor bir taraftan da:
-Sen buralarda harcanıyorsun gel seninle bölüm değiştirelim.Malum konuya bayağı hakimsin sanki çok kolay bir işmiş gibi.
-Tam espri yapacak zaman değil mi?Onu bunu bırak da söyle şimdi bana yardım edecek misin etmeyecek misin?
-?????
-Etmeyeceğim tabiki de
-Sen bilirsin ama sakın beni durduracak birşey yapayım deme çünkü ben senin gibi umursamaz değilim.Ona yardım etmekte kararlıyım. En kısa zamanda da onu karşıma alıp konuyu bildiğimi ve ona yardım edeceğimi de söyleyeceğim.
-Söylede gör ananın entarisini.Bu olayla tek başına başa çıkamazsın Duygu
-O zaman yanımda ol,yardım et bana edeceksin değil mi?
-Etmiyorum desem ne fayda?Sence yardım etmekten başka şansım var mı?
Zar zor Semayı ikna etmeyi başarmıştım.Yarın ilk işimiz Sema'nın okuluna gidip bu konu hakkında birşeyler bilen,bize yardım edebilecek kim varsa onu bulmak olacaktı. Kararlıydım. Bir bedenin içine sıkışıp kalmış bu ruhu kurtaracak ve özgür bırakacaktım.😇😇😇😇🙏🙏🙏Bölümü beğendiyseniz yıldızlayınız.
Ve sakın oy vermeden geçmeyiniz. 😙😙 BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE. MUTLULUKLA❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ DİĞER YARIM
Romanzi rosa / ChickLitÖğrenimi için İzmir'e gelen Duygu kendisini neler beklediğini asla tahmin edemezdi.Hayallerinin ötesinde bir maceranın içinde kaybolduğu mu yoksa aşk için bu tehlikeli yolculuğun bilinmezliği mi onu mahkum edecekti?