●Τελικα ειναι ο Max?●

72 14 0
                                    

Μερια Sophias❤

" και μετα σου εστειλε μηνυμα?" Με ρωτησε η Emily απο το τηλεφωνο..
"Ναι... η μαμα μου του εδωσε το κινητο μου και μολις εφτασα σπιτι πηρα αυτο το μηνυμα..." της ειπα  και κοιταξα εξω απο το παραθυρο μου..
Λες να μου πεταξει και εμενα καμια πετρα??..ειπα απο μεσα μου και μετα αμεσως απομακρινθηκα απο το παραθυρο..
"Καλα κατσε εσυ στο δωματιο σου... θα ερθω απο εκει" μου ειπε η Emily..
"Η Crystal... θα ερθει??" Την ρωτησα.
"Δεν ξερω...οι γονεις της μπορει να μην την αφησουν να ερθει" μου ειπε.
"Εσυ που εισαι?" Την ρωτησα..
"Μολις βγηκα απο το σπιτι μου και ερχομαι στο δικο σου" μου ειπε.
"Οκ τοτε τα λεμε οταν ερθεις" της ειπα..
"οκ.." μου ειπε  και εκλεισε το τηλεφωνο..
Εγω μολις αφησα το κινητο μου στο γραφειο κοιταξα διπλα που ηταν το μαχαιρι...οποιος και να μου εστειλε το μηνυμα δεν ηθελε να το εχουμε εμεις αυτο...αν ειναι του Max  ειναι σιγουρο οτι θα φοβοταν μηπως και κανουμε την ενωση...
"Αγαπη μου" με φωναξε η μαμα μου και αμεσως αφησα το μαχαιρι ..
"Ελα μαμα τι εγινε?" Την ρωτησα..
Η μαμα μου ανοιξε την πορτα και μπηκε μεσα..
"Εχει ερθει καποιος να σε δει" μου ειπε με ενα χαμογελο...
"Ποιος ?" Την ρωτησα....
"Εγω"ειπε ο Max....  και αμεσως παγωσα....ηρθε στο σπιτι μου...
"Εγω να σας αφησω να τα πειτε" ειπε η μαμα μου και εφυγε απο το δωματιο μου κλεινοντας και την πορτα..
Ο Max αμεσως κοιταξε το δωματιο μου και σταματησε στο μαχαιρι..
"Που το βρηκες εσυ αυτο?" Με ρωτησε και το πηρε..
"Σε παρακαλω μην μου κανεις κακο..." του ειπα και εκανα πολλα βηματα πισω..
"Να σου κανω κακο??..γιατι??."μου ειπε και χαμογελασε..
"Γιατι γελας?" Του ειπα...δεν μου αρεσει καθολου αυτο παρολο που οταν γελαει ειναι τοσο γλυκουλης.
"Γιατι το εψαχνα εδω και δυο μερες..βλεπεις κανω συλλογη απο διαφορα οπλα και αυτο το μαχαιρι ειναι ενα κομματι της συλλογης μου" μου ειπε και τοτε εγω τον κοιταξα σοκαρισμενη...συλλογη γιατι???
"Γιατι να κανεις συλλογη απο οπλα και μαχαιρια?" Τον ρωτησα...
"Γιατι ο παπους μου εκανε...και εγω τα πηρα ολα και συνεχισα...ξερω ακουγεται τρελο αλλα με κανει να νιωθω καλητερα και οτι εχω κατι κοινο με τον παππου μου." Μου ειπε
"Δηλαδη εσυ απλα τα μαζευεις??" Τον ρωτησα...
"ναι γιατι??" Με ρωτησε.Δεν προκειται να του πω οτι τον θεωρω δολοφονο γιατι θα φυγει τρεχοντας ή θα με σκοτωσει με το μαχαιρι που κραταει..
"Γιατι ηρθες  εδω?" Τον ρωτησα...
"Γιατι...μμμ...καποια δεν μου  μιλαει καθολου ολη μερα..και αποφασισα να ερθω σπιτι σου..." μου ειπε..
"Τι ηθελες να μου πεις?" Τον ρωτησα.
"Ηθελα να σε ρωτησω αμα θα ερθεις στον αγωνα αυριο" μου ειπε και εκατσε στο κρεβατι..
Εγω δεν του απαντησα και απλα εκατσα και εγω στο κρεβατι μου.
"Max δεν ξερω" του ειπα οταν πια ειχα καθισει στο κρεβατι μου..
"Σε παρακαλω... σε χρειαζομαι" μου ειπε..
"γιατι?" Τον ρωτησα..
"Γιατι αυριο που θα ειμαι στο γηπεδο θα ειμαι μονος....και θα ηθελα να σε εχω διπλα μου...βλεπεις κατι μεσα μου νιωθει ωραια οταν εισαι κοντα μου" μου ειπε..
"Οι φιλοι σου δεν θα ερθουν...?" Τον ρωτησα..
"Θα ερθουν αλλα δεν νομιζω να μου δωσουν και πολυ σημασια...
Ο Liam θα παιζει και αυτος στον αγωνα...ενω η Raven ειναι μαζορετα" μου ειπε..
"Max" του ειπα και εκεινος με κοιταξε..
"Ακου επειδη ηξερα οτι θα φταναμε εδω..ειπα να φερω μια ταινια για να δουμε μαζι και να σε πεισω να ερθεις" μου ειπε και εβγαλε απο το μπουφαν του μια ταινια... ηταν αυτη που εδειξα στα κοριτσια..
"Την εχεις δει?" Τον ρωτησα..
"Οχι...σημερα ειδα οτι υπαρχει καθως εψαχνα για καλη ταινια στο βιντεοκλαμπ" μου ειπε..
"Εγ ...." πηγα να συνεχισω αλλα η πορτα ανοιξε ξαφνικα και μια τρομαγμενη  Emily ηρθε στο δωματιο μου .
"Δεν σε πειραξε ετσι?" Μου ειπε και κοιταξε τον Max..
"Γιατι να την πειραξω?"ρωτησε ο Max και τοτε η Emily ειδε το μαχαιρι..
"Δικο σου ειναι αυτο?"τον  ρωτησε η Emily..
" ναι δικο μου ειναι" της ειπε και η Emily με κοιταξε..
"Ο Max κανει συλλογη απο τετοιου ειδους αντικειμενα" της ειπα..
"Αν θελετε εχω και φωτογραφιες να σας δειξω..."μας ειπε.
"Οχι ενταξει σε πιστευω" του ειπα..
"Εγω θελω να της δω"ειπε η Emily..
"Ενταξει" ειπε ο  Max και εβγαλε εξω το κινητο του...
Μας εδειχνε για 10 ολοκληρα λεπτα την συλλογη του απο αυτα και στο τελος μια φωτογραφια που ειναι με τον παππου του... και κρατανε ακριβως το ιδιο μαχαιρι..
"Πολυ ωραια συλλογη"του ειπα και αυτος με κοιταξε με ενα τεραστιο χαμογελο..
"Ευχαριστω" μου ειπε..
"τελικα την ταινια θες να την δουμε?" Με ρωτησε..
"Ναι γιατι οχι...." του ειπα και κοιταξα την Emily...
"Ποια ταινια?"ρωτησε η  Emily...
"Emily μπορω να σου πω για λιγο?"της ειπα και της εκανα νοημα να βγει εξω..
"Οκ" μου ειπε και περπατησε προς τα εξω..
"Εσυ Max.. βαλε την ταινια..." του ειπα και του εδειξα την τηλεοραση..
"Οκ" μου ειπε και προχωρησε προς την τηλεοραση..
Εγω βγηκα εξω και αμεσως κοιταξα την Emily..
"Τον πιστευεις?" Ρωτησε η Emily..
"Ναι....καναμε λαθος για εκεινον...ουτε την ταινια που σας  εδειξα δεν ξερει" της ειπα.
"Και αν τα κανει ολα γιαυτον τον λογο... να μας δειξει οτι δεν ειναι αυτος ο δολοφονος?" Με ρωτησε.
"Αν το εκανε αυτο δεν θα ερχοταν στο σπιτι μου για να μου ζητησει να παω αυριο στον αγωνα....και ουτε να δουμε μαζι την ταινια την οποια εψαχνε σαν τρελος και την ειχε χρησιμοποιησει ως οπλο του.."μου ειπε..
"Sophia  ξερω οτι σου αρεσει..ναι ειναι κουκλος και καλος...αλλα επισης μπορει να ειναι ενας δολοφονος που σκοτωσε δυο ατομα..
"Emily κατσε να δουμε μαζι του ταινια και θα δουμε αν ειναι αυτο που λεμε ή οχι... γιατι εγω πηρα πισω οτι ειπα για εκεινον...μας εδειξε φωτογραφια τ8υ με τον παππου του..."της ειπα..
"Αυτο δεν δειχνει οτι ειναι αθωος...sophia μην μπερδευεις τα πραγματα...εσυ εχεις την αναγκη να αποδειξεις οτι δεν ειναι αυτος...και χρησιμοποιεις τα παντα για να το κανεις" της ειπα..
"Παω μεσα...αν θες ελα να δουμε την ταινια...αλλιως πηγαινε σπιτι σου..." της ειπα αλλα εκεινη αμεσως μου επιασε το χερι..
" sophia θα ερθω...απλα θελω να σε προστατευσω..." μου ειπε..
"Τοτε βοηθαμε να  αποδειξω οτι ο max δεν ειναι αυτος που λεμε εμεις οτι ειναι" της ειπα
"Ενταξει" μου ειπε αυτη και μπηκαμε μαζι μεσα...
Ο max ειχε βαλει την ταιναι και μας περιμενε..
"Ελατε για να ξεκινησω την ταινια" ειπε και αμεσως εγω και η Emily κατσαμε διπλα του.
Η ταινια κρατησε 1:45 ωρα... ο max κατα την διαρκεια της εδειξε ολα τα συναισθηματα που επρεπε να δειξει οταν βλεπει για πρωτη φορα αυτη την ταινια... και το ξερω γιατι και εγω ετσι εκανα...
" τι ωρα ειναι?" Ρωτησα την Emily..
" παει  12...."μου ειπε
"Ωχ ειναι πολυ αργα..." ειπε ο Max..
" ναι" ειπα εγω..
"Emily θες να σε παω σπιτι?" Ρωτησε ο Max..
"Οχι...θα μεινω στην Sophia σημερα...ευχαριστω πολυ παντως.."
Ειπε η Emily..
" οκ τοτε... λοιπον καληνυχτα σας και θα τα πουμε αυριο αν ειναι"ειπε ο Max και προχωρησε προς τα εξω..
"Ωραια τωρα σε πιστευω....δεν ειναι ο Max.." μου ειπε..
"Καποιος προσπαθει να μας κανει να πιστεψουμε οτι ο Max ειναι πισω απο ολα.."της ειπα...
"Sophia δεν του απαντησες...εκανε τοσα πραγματα και δεν πηρε απαντηση.." μου ειπε η Emily και τοτε εγω πηρα μπρος.
"Ωχ θεε μου" ειπα και αρχισα να τρεχω..
Βγηκα απο το δωματιο μου και προχωρησα προς τα κατω..
"MAX" φωναξα και αυτος που ηταν στην εξωπορτα γυρισε και με κοιταξε..
"Ελα τι θες?μου ειπε..
"Αυτο" του ειπα και τον τραβιξα κοντα μου...
Τα χειλη του ενωθηκαν με τα δικα μου.

RIVERDALEOnde histórias criam vida. Descubra agora