Ma duc in camera mea cu intentia de a ma culca, insa am uitat pe moment complet de Jack.
-Nu ti-e somn? il intreb.
-Da...dar nu foarte mult. Vreau sa vorbesc cu tine. Doar noi doi. imi spuse, asa ca am inceput sa il ascult.
-Mia, stiu ca probabil esti speriata de toata "agitatia" asta ce se petrece, insa se va schimba cat de curand totul, iti promit.
-Ce vrei sa spui? Cum adica se va schimba?
-Trebuie sa il omor pe tata si toate persoanele implicate in DRS, iar tu s-ar putea sa fi singura persoana care ma poate ajuta...
-Jack, ma bagi in ceata, serios. Treci la subiect. Ii spun facandu-ma confortabila in pat.
-Ce vreau sa spun este faptul ca daca tu ai fi iubita mea tata nu ti-ar face nimic, intelegi.
-Da...nu prea. De ce nu mi-ar face nimic?
-Pentru ca ai fi cea mai de pret persoana implicata in viata mea. De ce crezi ca pana acum nu s-a atins de baieti, cu toate ca am dat toti gresi pana la urma? In momentul in care imi va distruge viata, de parca nu a facut deja asta, il voi da la politie, cu toate ca voi fi suspectat ca si complice, nu imi pasa.
-Jack, asta am inteles, dar ce legatura am eu? Cu ce te-as putea ajuta?
-Il poti distruge, Mia...
-Deci sa inteleg ca imi propui sa iti omor tatal, nu?
-Da, oarecum...spune si se aseaza langa mine in pat fara a-l invita, ceea ce ma cam irita putin.
-Te rog, Maria, ajuta-ma!
-Uite, promit ca te ajut, doar lasa-ma sa gandesc, okey?
-Bine. Spuse si se facuse extrem de confortabil, gata de culcare.
Nu ii puteam spune nimic, asa ca l-am lasat sa doarma pe jumatate din pat, cu toate ca imi cam displacea. Il puteam oberva inaine de culcare. Jack era un baiat foarte dragut, cu ochii intunecati, negri intens, cu un aer misterios in ei. Parul ii era saten inchis, aproape brunet si cu gropite, iar din descrierile Juliei nu parea a fi rau...
Telefonul imi suna pe noptiera. Indica ora 7, asa ca m-am hotarat sa ma ridic din pat. Jack inca dormea, asa ca am decis sa il mai las ceva timp sa viseze. Imi iau hainele, o salopeta lunga de blugi si un tricou alb. Intru in baie pentru a ma schimba, profitand de intimitate. Imi iau salopeta si raman in sutien, deoarece nu doream sa imi patez tricoul cu pasta de dinti.
Dintr-o data usa de la baie se deschide, iar in oglinda ii vad reflexia lui Jack alaturi de un zambet pervers...da, eram in sutien si salopeta, iar sanii mei erau destul de vizibili.
-Sti sa bati la usa? il intreb.
-Am....scuze, nu am vrut. Imi raspunde zambindusor, scosandu-si gropitele la vedere.
-Da, bine. Acum poti iesi? ii spun tragandu-mi tricoul peste cap. Te las imediat, promit.
-Doua minute, Mia.
-Bine. Ii spun inchizand usa, iar apoi imi piepten repede parul, care era inapoi ondulat, la forma lui initiala, iar apoi insfac pijamalele si ies din baie.
-Du-te si fa-ti treburile! spun catre satenul din fata mea dandu-mi ochii peste cap.
-Okey...
Impachetez repede hainele si fac patul. In tot acest timp Jack era la baie, asa ca puteam sa fac asta.
-Poti sa ii trezesti tu pe ceilalti? il intreb pe Jack.
-Da, desigur. Ne vedem jos.
Gat rutina mea de dimineata la timp, ceea ce ma mira. De obicei intarziam. Cobor jos, iar toata gasca era deja acolo.
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Ficção AdolescenteMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...