Kınadan kısa kesit

1.3K 71 2
                                    

Damla anlatır
"Ya oyalanma Damla. Bugün çok önemli bir gündeyiz tamam mı? Az hızlan ya. Sanki bugün benim kınam var. Kızım kınamız var kınamız."
Selinin beni uyarmasının bilmem kaçıncı tekrarını yaşıyorduk. Ama ben hala tını mını hareket ediyordum. Ne var yani kınam varsa? Şimdi çok ciddiye almadım diye kızlar başımın etini yedi. Mert'i de diğer tayfa işgal etti. Bugün bir kere bile görüşememiştim. Neden? Neymiş efendim düğünden önce erkek kızı göremezmiş. Ama biz kına yapıcaz diyorum olsun oda onun devamı diye cevap verip beni sinir krizlerine sokuyorlar. O değil de Doğu'nun cevabı çok komiğime gitmişti. "Mert,benim üzerime Damla mı kokladın ha? Ne vermedim de ne yetmedi!"demişti. Herkesi de kahkahaya boğmuştu. Kapının çalmasıyla duraksayıp kapıyı açmaya gittim. İti an çomağı hazırla mı denir yoksa iyi insan lafın üstüne mi gelir bilemiyorum. Ama kapıda Doğu vardı.
"Çekilir misin? Yoksa burda meyve mi vereyim!"
Dediğinde birşeye sinirlendiğini anladım. Geri çekildim.
"Doğu,noldu?"
"Seninki var ya seninki!"
"Kim Mert mi?"
"Yok başka biri!"
"Tamam be! Mert'e ne oldu sen onu anlat?!"
"Gitti."
"Pardon?"
"Seninki diyorum. Bize daha fazla katlanamadı ve gitti."
"Nereye gitti!?"
"Akşam sana ulaşacakmış. Öyle Dedi.!"
"Neyin peşinde bu?"
"Bilmiyorum."
Bişey vardı ama anlamıyordum. Tek isteğim Mert'e bişey olmaması idi.
Selam
Sınavlar vs. Falan hikayeyi yazamadım kusura bakmayın! Bu bölüm de gelecek bölümden kısa bir kesit

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin