Okulun ilk günü, ben fazla heycanlı değildim çünkü a sosyalim, annem beni hep uyarır.
-Dahvin, bak okulda yine soğuk davranıp insanları kendinden uzaklaştırma.
-Offf, onlar umurumda mı sanıyorsun hiç birini sevmiyorum.
-Onları tanımıyorsun bile!
-Anne sana bir şey soyleyebilirmiyim, neden benimle ilgileniyorsun, yani boşver bu benim hayatım.
-Tamam sonra üzülünce yanıma gelip ağlama.
Genelde annemle aramız hep böyledir, ben 5 yaşındayken babam ölmüştü ondan beri hep böyle a sosyalim. Evden çıkar çıkmaz taktım kulaklıkları kulağıma müzik dinledim ve tabikide rock dinledim. Yolda yürürken bir kız gurubu çıktı karşıma, ve arkadan bir kız kulaklığımi çıkardı, işte o zaman bir yumruk patlattım. Hepsi üstüme doğru geldiler ve hepisini dövebildim. Bu arada çok güçlü olduğumu söylemişmiydim? Küçükken box'a gitmiştim. Uzun bir yoldan sonra geldim sonunda okula. Bir kız geldi yanıma.
-Merhaba, yenimisin?
-Evet.
-Ben Idary, ya sen?
-Dahvin.
-Hangi sınıftansın?
-Bilmem yukarıda yazıyor.
-Arkadaşın varmı?
-Soruların bittiyse gidebilirmiyim?
Evet hiç arkadaşım yok, neyse sinifima girdim, ama geç kaldım ve sinifta herkesin bana bakmasından hiç hoşlanmadım, sinifta tek bir yer boştu yanina geçip konuşmaya başladım genelde biriyle konuşmam ama ilk defa soğuk bir insan görünce konuştum.
-Merhaba ben Dahvin.
-Merhaba.
-Ismin?
-Kifus.
Çok soğuk davrandı bana, sanki karşısında düşmanı vardı. Öğretmene tuvalete gitmek için izin istediğimde bana sadece okulun ilk günü olduğu için izin verdiğini söyledi ve ona sessizce canın cehenneme diye cevap verdim. Tuvaletten elimi yıkamak için kapıyı açtığım an, işte o zaman gözlerim karardı. Ve galiba bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela anahtarı
VampireEn baştan başlamak nedir bilirmisiniz? Iste ben bu hikayede en baştan başladım. Ve birisi yüzünden başınız belaya girirse ne yaparsınız? Sadece iki insanın sırrı içindesiniz, gizem severler buraya, benim hikayem tam size göre, haydi okuyun!