EXO - Sing For You [VIOLIN COVER]15.05.2017
Onu özledim. Saçma değil mi? Daha birkaç gün önce görüştük ama aylar geçmiş gibi. İstediğim zaman hadi gel diyeceğim ve geleceği mesafede olmaması mı özlemi tetikleyen bilmiyorum. Ama çok uzağa gitmiş gibi hissediyorum.
Dün sabah konuştuk. O zaman da özlemiştim. Bunu ona söyledim. Bir sessizlik oldu özlediğimi söyledikten sonra. Kalbim ağzımdan çıkmayı denedi o sessizlik anında. Neyse ki beni özlediğini söyledi. "Ne alaka? Ne saçmalıyorsun?" demedi ya da "görüşmeyeli ne kadar oldu ki?" demedi. "Seni özledim" dedi. "Ben de" demedi.
Yeseul ona beklemediği bir şey Kai'nin anılarını bırakmış. Keşke o zor anlarında yanında olabilseydim. Biliyorum Sehun için bazı kabullerin zor olduğunu.
Birkaç gün sonra döneceğini söyledi. Bekleyip beklemeyeceğimi sordu. Saçmaydı soru. Neyi beklemeliydim ki? Okuduklarından etkilendi belki, bir aşkı dinlemek ve okumakta zor olmalı. Yaşamayı hesaplayamıyorum bile, ama Sehun sayesinde aşkın içinde çırpınıyorum.
Lanet olsun! Onu çok özledim. Neden böyle hissediyorum?
Sabaha karşı gördüğüm kabus yeterince can sıkıcı değilmiş gibi.
Yine o salıncaktaydım. Ama sallıyordum bu defa. Gülmeye çalışıyordum da. Neden bilmiyorum ama mutlu olmam gerektiğini düşünüyordum. Salıncak yükseldikçe içimden bir şeyler koptuğunu biliyordum, gözümden yaş süzülüyordu ama hayır, mutlusun sen diyordum. Başımı çevirdiğimde sırtını gördüğüm siluet oradaydı yine. Koşup yetişmemi bekliyor gibiydi. Ama hareket edemiyordum. Salıncağı sallamak için durduğum yere battığımı, battığım şeyin kırmızı bir çamur olduğunu ve kan gibi koktuğunu hatırlıyorum. İnatla gülümsemeyi deniyordum. Ağlayarak gülümsemeye çabalıyordum. Uyandım.
Dün gece uzun üzere sonra portreyi çizmek için yeniden başına oturdum. Ama olmadı. Aşık bir adamı çizmek neden bu kadar zor anlamıyorum. Bakışlarındaki eksik olan duygu rahatsız ediyor. Bir şeyleri göremiyorum ya da gözden kaçırıyorum. Büyükannenin "aşık ol", Aşık olmadan aşık bir adamı çizemezsin dediği yankılandı yine zihnimde.
Tüm kalbim torununa aitken hala neden olmuyor büyükanne? Sehun'u düşününce son nefesim bile olsa onunla olsun diyorken aşık olmadığımı düşünmek mümkün mü?
Az sonra evden çıkmam gerekiyor. Jess seansların sıklaşması konusunda ısrarcı. Bugün ilk defa seansa Sehun olmadan gireceğim. Uyumadan önce son duyduğum ses o olmayacak. Oysa onun sesiyle uyumayı seviyorum. Onunla olan her şeyi sevdiğim gibi...
Sehun yolu yarıladığında evdekilere haber vermediğini hatırladı. Annesini arayıp acil bir işi olduğunu ama en kısa sürede gelmeye çalışacağını söyledi. Babasıyla konuşması ise daha çok vasiyet hakkındaydı. Birkaç gün içinde avukatla görüşecek, yetimhaneye ilişkin işlemlerin başlamasını isteyecekti.
Anne ve babasıyla konuşması en azından sesinin açılmasını sağlamıştı. Boğazını temizledi. Sesinin çatlamasını istemiyordu. Ancak sonraki aramalarına yanıt alamadı. Telefonu kısık seste bırakmış olabilir diye düşünüp esmer gencin evine sürdü arabasını.
Jongin'in kapısında geçirdiği 15. dakikanın ardından beklemenin bir işe yaramayacağına karar verdi. Telefonu ise hala cevap vermiyordu. Eve gidip duş almalıydı, ancak ondan önce kliniğe uğrayıp 5. Seansın kayıtlarını yanına almaya karar verdi. Jongin onu arayana dek, rapor işiyle ilgilenir, ardından tüm zamanını esmer ile geçirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTRE •sekai•
FanfictionReenkarnasyon ve tenasüh... Ortak yanları ruhun sürekliliğine dayansa da ayrıştığı yanlar keskindir. Tenasüh inanışı, ruhların dünyaya gelip gitmelerini ceza ve ödül düalitesine dayandırırken, reenkarnasyon kavramında ceza ya da ödül söz konusu de...