WE SHOULDN'T BE TOGETHER 2. BÖLÜM (YEŞİL ÇOCUK)

186 16 3
                                    

Hemen önüme dönüp Elsa'ya

gülümsedim.Ve meyve suyumdan bir yudum içime çektim.

  Ne yani yeşil göz onun sevgilisimiydi? Ah Tanrım yani yeşil gözle kavga etmişti ve ben onların barışması için Elsa'ya cesaretini toplamasında yardımcı olmuştum.Hah! Bu çocukla neden ilgileniyorum ki zaten! Belkide bana her erkek gibi sürtük gözüyle bakmadığı için yakın gelmişti.. Ahh hiç bilmiyorum!!

  Elsa ayağı kalktı ve yeşil göze sarıldı.Yeşil göz beni hala farketmemişti.Ayrıldıklarında yeşil gözün yanağına öpücük kondurdu ve ikiside karşıma oturdu.Yeşil gözle gözgöze geldiğimizde gülümsedi ama şaşkınlığı belli oluyordu.

 Elsa söze girdi.

"Bebeğim bu Step.Bugün tanıştık."

Elsa'ya bakıp gülümsedim.Yeşil göz elini bana uzattı.

"Sonunda adını öğrenebildim" dedi sırıtarak.

Bunu beklemiyordum yani o da benim gibi merak etmişti.Adımı merak etmişti.Elimi uzattım ve onunla tokalaştım "Ama sen hala adını söylemedin" Gülümsedi ve pembiş dudaklarını araladı.Elimi çektim ve önümde birleştirip ona bakmaya devam ettim.Kıskançlıkla "Harry" diyen Elsa'ya döndüm.

Adı Harry demek ismi beynimde yankılanıyordu Harry ..Harry  Harry..Harry

Elsa'ya göz ucuyla baktım.Ohh sanırım kıskanmıştı.Harry anlamış olacakki hemen kolunu Elsa'nın omzuna attı ve "Step benim kimya partnerim" dedi tek nefeste.O derin sesiyle adımı söylemesi içimde birşeylerin kıpırdanmasını sağladı.

  Elsa'ya döndüm."Evet kimya partneriyiz" deyip gülümsedim ve beremi düzelttim.Onlar aralarında konuşurken hala tüm okulun nerde olduğunu merak ediyordum.Telefonumu çantamdan çıkarıp rehberde Ron'u buldum.Arama tuşuna bastım ve bekledim.Neden mi Ron'u arıyordum.Çünkü Ron nereye giderse bütün okul onun peşinden giderdi.Aramama cevap vermedi.Piç diye tıslayıp telefonu masanın üstüne bıraktım. Harry ve Elsaya döndüm.

"Tüm okul nerde biliyormusunuz?"

"Okul takımının maçı var bilmiyormuydun?" diye sordu Elsa.

"Ah hayır bilmiyordum.Ron söylemedi."

diye geçiştirdim.Harry birkaç saniye sonra  ikimize bakarak "Ron kim?" diye sordu.Gözlerim irice açıldı.Merak mı etti yani hah! Aslında onun sevgilim olduğunu bilmesini istemiyordum.Ama Elsa çenesimi kapayamadı ve Harry'e daha da sokulup "Step'in sevgilisi ve okul takımının kaptanı" diye lafa atıldı.Harry hiç tepki göstermedi bu durum sinirimi bozmuştu.Ben ne diyeceğimi bilemezken telefonumun titremesiyle dikkatim dağıldı.

Mesaj Ron'dandı.

"Bebeğim neden maça gelmedin? Yanımda olmanı istiyorum biliyorsun.Spor salonuna gel hemen!! xX "

"Tamam birazdan ordayım Ronald" cevapladım.Telefonumu çantama koyup Harry ve Elsa'ya döndüm.

"Benimle spor salonuna gelirmisiniz? Tek gitmek istemiyorum' dedim yavru köpek bakışımı atarak.Gerçekten tek gidipte ponpon gerizekalıların arasına katılmak istemiyordum.

"Olur" diye geçiştirdi Harry.Sevinerek el çırptım.Tamam havalı kız imajımı bozuyor ama onların yanında özelliklede Harry'nin yanında mutlu oluyordum..

Spor salonunun kapısını açtığımızda bütün okulun burada olduğunu gördüm.Herkes kafasını bize yani bana çevirmişti.Bazıları aralarında sinir bozucu bir sesle fısıldaşıyorlar ve bana bakıyorlardı.Elsa ve Harry el ele tutuşmuştu ve bu sinirimi çok bozmuştu.Beremi düzelttim ve yürümeye devam ederken etrafımda Ron'u göremedim.Sanırım mola verilmişti.Saha boştu.Elsa'nın omzunu tuttum ve bana dönmesini sağladım.

We Shouldn't Be TogetherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin