Lost socks

3 0 0
                                    

One day, I got socks. They were new, fresh, clean, probably the best pack of socks I had ever bought.

So, I when I had gotten home, I set my precious socks on my dresser, making sure they were neat and organized, matching with the other sock. I will tell you it was the most beautiful thing I have ever seen.

I left them on the dresser, and went to do other things, when I came back, 1 1/2 pair of socks were missing. 1 1/2? One pair and one sock was missing. I didn't wash them or anything, they just, left.

And that's how my socks, well 1 1/2 got lost in under 24 hours.

Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socksSocks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks Socks socks socks socks socks socks socks socks.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SocksWhere stories live. Discover now