Best friends right?

304 6 0
                                    

hallo dit is mijn verhaal mijn 1ste ik hoop dat jullie het leuk vinden.

vote or comment

personages

gf kaj= shirley

gf samuel= cheyenne

gf cassius= hilde

gf dioni= wendy

gf jai= danielle

bff van samuel= wendy

bff van kaj= kimia

bff van jai= dounia

bff van dioni= hilde

bff van cassius= larissa

bff van wendy maar later ook van cassius=gina

             nieuwe school

wendy's p.o.v

wendy wakker worden je moet naar school roept je moeder.

nog slaperig stap ik uit bed, ik heb totaal geen zin om naar school te gaan.

nog niet zo lang geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan nu woon ik samen met mijn moeder in Amsterdam.

Wendy opschieten straks kom je te laat ik schrik op uit mijn gedachtes en kleed me snel aan ik ga voor de spiegel zitten en doe mijn make-up op.

ik pak mijn tas en loop snel naar beneden ik pak een appel en loop snel naar mijn fiets ik fiets snel naar school toe en eet ondertussen mijn appel op.

Ik kom het schoolplein op en zet mijn fiets weg.

De bel gaat en ik loop naar binnen ik loop de klas in en voel me direct onzeker.

de docent begint met de les, vandaag is er een nieuw iemand bij ons in de klas.

Wendy vertel maar wat over jezelf,

oke nou ik heet wendy ik ben 16 en ik ben net verhuist.

ik ga weer zitten opeens komt er een jongen de klas ingerent.

Samuel's p.o.v

Ik sta in de klas met een rood hoofd omdat ik zo hard had gerent.

Iedereen kijkt me verbaast aan ik zie dat er een nieuw meisje bij me in de klas zit.

De docent kijkt me aan en zegt dan ga maar gauw zitten naast wendy.

Ik loop richting de plek en ga naast haar zitten ik steek mijn hand uit en zeg Samuel ze geeft me een hand wendy zegt ze verlegen terug.

We hadden nog een heel gezellig en leuk gesprek we hadden nummers uitgewisseld en toen ging de bel.

We liepen naar de volgende les gelukkig hadden we maar 2 uur les.

Het was heel gezellig de bel ging weer ik liep naar wendy en vroeg of ze nog even ging mee chillen met een paar vrienden van me, ze zei ja en toen liepen we richting mijn vrienden.

Dioni's p.o.v

Samuel kwam aanlopen maar er liep een meisje naast hem, ze zag er zo lief uit.

Plotseling schrok ik op uit mijn gedachtes samuel en het meisje stonden voor me samuel gaf mij en de andere boys een bro-hug het meisje gaf iedereen een hand.

Mij gaf ze als laatste een hand wendy zei ze met een lieve glimlach dioni zei ik terug ik zag dat ze moest blozen, ik begon zachtjes te grinikken.

We liepen met zun allen naar samuel's huis toe.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 11, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Best friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu