❤Μερια Emilys❤
" και δηλαδη τωρα εσεις δεν ειστε μαζι?"ρωτησα την Sophia και ηπια λιγο απο το τσαι μου...
"Οχι ρε απλα ενα φιλι για καλη τυχη του εδωσα" ειπε η Sophia και κοκκινησε...
"Φταιω εγω που δεν σε πιστευω?"την ρωτησα ...
"Μπισκοτο θες?" Με ρωτησε ξαφνικα για να αποφυγει την συζητηση..
"Ρε αγαπη μου αφου τον θες και σε θελει γιατι δεν το προχωρας λιγο.." της ειπα..
"Emily δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα" μου ειπε η Sophia.
"Αληθεια ,γιατι εγω τα βλεπω τοσο απλα..."της ειπα..
"Δεν ξερω εσυ γιατι τα βλεπεις τοσο απλα αλλα δεν ειναι...δεν εχω κανει σχεση ποτε μου...δεν ξερω πως πρεπει να φερθω...τι να του πω...τι να κανω..." μου ειπε..
"Αρχικα θα πας και θα του μιλησεις και οτα βρεις την καταλληλη ευκαιρια θα του πεις οτι θελετε να τα φτιαξετε"της ειπα..
"Γιατι να μην το πει εκεινος?" Με ρωτησε..
"Γιατι τοτε θα καταληξεις και εσυ σαν την Crystal που περιμενε τον Taylor εναν ολοκληρο χρονο και τωρα υποφερει..."της ειπα..
" επειδη εκεινος φιλησε την Sara.." μου ειπε..
"Ναι...και ο Max τι νομιζεις θα κανει αμα εσυ δεν παρεις την κατασταση στα χερια σου?"την ρωτησα .
"Και αν μου πει οχι....?" Με ρωτησε..
Αυτο δεν το ειχα σκεφτει να πω την αληθεια....δεν θα ειναι ωραιο να της πει οχι...ειδικα ο πρωτος της..
"Τοτε θα φανεις εσυ δυνατη και θα τον ξεπερασεις..."της ειπα και εκεινη κατεβασε το κεφαλι της
"Η Crystal μου εστειλε μηνυμα οτι δεν θα ερθει στον αγωνα" ειπα εγω για να αλλαξω θεμα...δεν πιστευω οτι της το ειπα..
"Sophia συγνωμη...δεν ηθελα να σε κανω να νιωσεις ασχημα..." της ειπα..
"Δεν πειραζει...την αληθεια ειπες...υπαρχει και αυτη η πιθανοτητα.." μου ειπε και χαμογελασε ψευτικα..
"Συγνωμη...συγνωμη..συγνωμη.."της ειπα και σηκωθηκα απο την καρεκλα μου..
"Αληθεια Emily δεν πειραζει" μου ειπε...
"Το ξερω οτι μου λες ψεματα...." της ειπα και εκεινη ξαφνικα χωρις να πει κατι με αγκαλιασε..
"Αυτο φοβαμε"μου ειπε στο αυτι και με κρατησε γερα κοντα της..
"Ακου...αυτος θα ειναι ο ηλιθιος αμα πει οχι....εσυ εισαι μια κουκλα...αν ειναι εξυπνος θα πει ναι...αν οχι..ειναι βλακας και δεν σου αξιζει" της ειπα
Αυτη κρυφτηκε περισσοτερο στην αγκαλια μου και μου ειπε ευχαριστω..
"Εσυ με τον William τι θα κανεις?" Με ρωτησε οταν εφυγε απο την αγκαλια μου..
"Πραγματικα δεν ξερω... μου ειπε να ερθω στον αγωνα να τον δω ομως εκει θα ειναι η Sara...δεν νομιζω οτι θα προχωρησει αυτο μεταξυ μας" της ειπα...
"Τοτε γιατι θα πας?"με ρωτησε..
"Δεν ξερω... κατι μεσα μου λεει να παω...." της ειπα..
"Μαλιστα" ειπε αυτη και ηπιε λιγο απο το τσαι της..
"Θελετε μηπως τιποτα αλλο?"ρωτησε μετα απο λιγο η μητερα της Sophias.
"Οχι μαμα ειμαστε ενταξει...ευχαριστουμε" της απαντησε η Sophia και η μητερα της εφυγε χαμογελαστη..
"Η Crystal τα εχει με τον Pol?" Με ρωτησε η Sophia..
"Οχι..δεν μου εχει πει κατι σχετικα με αυτο...αυτη μας ειχε πει να ψαξουμε για εναν Alex...
" της τον βρηκα εγω ...χαμενη υποθεση" μου ειπε..
"Τι εννοεις?" Την ρωτησα..
"Εννοω οτι βρηκα πληριφοριες για εκεινον και τις ειπα στην Crystal.."ειπε και χαμογελασε..
"Ποτε εγινε αυτο και εγω που ειμουν??" Την ρωτησα..
"Πριν γινει αυτο με το παραθυρο της" μου ειπε..
"Μαλιστα"...της ειπα και τοτε τα τηλεφωνα μας μαζι αρχισαν να χτυπανε..
"Καλα τι παθανε?" Ρωτησε η Sophia και επιασε το κινητο της...
"Μπορει να ειναι η Crystal" της ειπα και επιασα το κινητο μου..
"Δεν μπορει" ειπε η Sophia και αμεσως διαβασα το μηνυμα..
Σας περιμενω σημερα στον αγωνα και τις τρεις αλλιως θα συμβουν πολλα ασχημα πραγματα στις οικογενειες σας
R
" τι ειναι αυτο?" Ρωτησα..
"Μαλλον ο δολοφονος ξερει οτι καταλαβαμε για τον Max και τωρα θελει να παιξει" μου ειπε η Sophia..
"Με εμας?" Την ρωτησα..
"Ναι...με εμας.. γιατι ψαχνουμε την αληθεια..."μου ειπε..
"Οχι...ψαχναμε να δουμε αμα ηταν ο Max ο δολοφονος οχι να βρουμε ποιος ειναι ο πραγματικος δολοφονος"της ειπα.
"Νομιζω οτι αυτος πιστευει οτι εμεις ψαχνουμε την αληθεια." Μου ειπε..
"και πως το καταλαβε αυτο?" Την ρωτησα...
"Δεν ξερω..."μου ειπε και κοιταξε παλι το μηνυνα..
"Λες να μας θελει για παιχνιδια του?" Με ρωτησε ξαφνικα και εγω εμεινα...
"Τι εννοεις?" Την ρωτησα..
"Εννοω οτι πολλες φορες οι δολοφονοι παιζουν ενα παιχνιδι μετα θυραματα τους...κατι σαν αυτο" μου ειπε και εγω σηκωθηκα αμεσως απο την καρεκλα...
"Παμε να το πουμε στην αστυνομια" της ειπα αλλα εκεινη δεν σηκωθηκε απλα κοιταξε παλι το μηνυμα..
"Δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα..." μου ειπε.
"Τι??..τι λες??...εδω μας εστειλε μηνυμα ο δολοφονος ,πρεπει να παμε αμεσως" της ειπα..
"Και μας ειπε στο μηνυμα οτι θα παθουν κακο οι οικογενειες μας...αμα παμε και μιλησουμε τι νομιζεις οτι θα τους κανει?" Μου ειπε..
"δεν το πιστευω ..."της ειπα και εκλεισα τα ματια μου ...δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να ειναι τοσο ηρεμη...ενω εγω τρεμω..
"Πρεπει να παμε στην Crystal." Μου ειπε...
"Γιατι?" Την ρωτησα...
"Ειπε οτι θελει και τις τρεις μας...αμα δεν ερθει η Crystal την βαψαμε.." μου ειπε..
"Ακους τι λες??... και πες οτι τα καταφερνουμε και παμε... ποιος θα μας σωσει απο τον δολοφονο..??..
Μπορει να ειναι παγιδα.." της ειπα.
"Οχι δεν ειναι" μου ειπε..
"Πως εισαι τοσο σιγουρη..?" Την ρωτησα .
"Γιατι αν ηταν να μας σκοτωσει δεν θα μας το εγραφε ..απλα θα το εκανε..οτι εχει σχεδια για μας αυτο ειναι σιγουρο...αλλα οχι να μας σκοτωσει.."μου ειπε..
"Sophia πως μπορεις να μιλας χωρις να φοβασε..?" Την ρωτησα..
"Φοβαμε...αλλα προσπαθω να φανω δυνατη....τουλαχιστον για την ωρα" μου ειπε..
"Η μαμα σου ειναι ακομα σπιτι?" Την ρωτησα..
"Γιατι?"..
"Για να μας παει στην Crystal.." της ειπα..
"Νομιζω πως ναι...ο αγωνας εχει ακομα μεχρι να αρχισει.." μου ειπε.
"Ωραια τοτε τι καθομαστε ?? Παμε..." της ειπα..
"Βλεπω με ακουσες...".
"Ειπες οτι θα ειμαστε δυνατες για την ωρα..." της ειπα..
"Μπραβο..αυτο ακριβως" μου ειπε και μαζι προχωρησαμε προς την κουζινα για να πουμε στην μαμα της sophias να μας παει στην Crystal.
[...]
Η Sophia χτυπησε την εξωπορτα της Crystal και με κοιταξε..
"Λες να ειναι μονη της σπιτι?" Με ρωτησε..
"Δεν ξερω...μακαρι ναι ειναι αλλα σιγουρα ο Pol θα ειναι διπλα της" της ειπα και τοτε η πορτα ανοιξε..
Μπροστα μας εμφανιστηκε ο Pol..
"Γεια σας " μας ειπε και εκανε στην ακρη για να περασουμε..
"Ειναι η Crystal εδω?" Ρωτησε η Sophia και κοιταξε προς τα πανω..
"Ναι..εναι πανω" της ειπε αμεσως ο Pol..
"Ειναι καλα?" Την ρωτησα..
"Δεν ξερω... ειμασταν στο τραπεζι και τρωγαμε..οταν ξαφνικα χτυπησε το κινητο της και ετρεξε πανω...
"Δεν σου ειπε κατι?" Τον ρωτησε η Sophia..
" οχι... μου ειπε οτι το μηνυμα ηταν απο εσας" μας ειπε και μας κοιταξε περιεργα..
"Απο εμας ειναι..." ειπα εγω αμεσως..
"Ναι...θελαμε πολυ να ερθει στο σπιτι μου" του ειπε η Sophia..
"Γιαυτο επειδη δεν μπορουσε εκεινη να ερθει..ειπαμε να ερθουμε εμεις" του ειπα και χαμογελασα.
"Και γιατι πηγε πανω αν ηταν αυτο το μηνυμα..?" Ρωτησε ο Pol..
"Γιατι μαλλον θελει να φτιαξει το δωματιο της..στην Emily δεν αρεσουν τα βρωμικα δωματια.." του ειπε και αυτος αμεσως με κοιταξε..θα την σκοτωσω..
"Καλα" ειπε αυτος και προχωρησε προς την κουζινα.
"Πας καλα?" Την ρωτησα μολις εφυγε..
"Μια χαρα..παμε πανω" μου ειπε..
Εμεις χωρις να χασουμε αλλο χρονο πηγαμε γρηγορα προς τα πανω..
Μολις φτασαμε στο δωματιο της Crystal εγω χτυπησα την πορτα..
"Crystal " φωναξε η Sophia..
"Να μπουμε?" Την ρωτησα .
"Ναι" ειπε αυτη και εγω αμεσως ανοιξα την πορτα..
Αυτη ειχε κατσει κατω με το κεφαλι κολλημενο στον τοιχο..
YOU ARE READING
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...