1. Scott

221 5 2
                                    

  t/i =tvoje ime

Živjeti u svijetu punom natprirodnih bića nije bilo baš bajno , još kada ti je momak vukodlak takođe kao većina naših prijatelja uopšte nije bilo nešto što sam zamišljala ikada u životu. Jednostavno bio si u strahu hoćeš li se probuditi živ , ili ako se probudiš , hoće li to biti u tvome sopstvenom krevetu ili na hladnom metalu sa hiljadu cijevčica u svome tijelu u sobi doktora strave (dread doctors).

Oni su bili trenutna bića protiv kojih se borimo , jednih se riješimo a druga dodju i tako u krug , voljela bih da ovo sve jednostavno nestane , da je ovo sve samo običan san , da ću se probuditi i reći ' Ovo je bio samo jedan ružan san ništa više' i nastaviti mirno spavati sa znanjem da sam sigurna , da ću se probudito bez svakodnevnog straha.Ali ne to nije bilo moguće , realnost je da vukodlaci postoje, da se borimo za život svaki dan , da ovo može biti moj zadnji dan života ili da izgubim sve najmilije.

Budim  se nakon ne prospavane noći po ko zna koji put, ustajem iz kreveta i idem u kupaonu te obavljam svakodnevnu rutinu.Kada sam završila , zavezala sam kosu u visoku rep te obukla kombinaciju koju sam iskombinovala još prošlu noć , uzimam ranac te odlazim do kuhinje gdje me već čeka Stiles sa doručkom, napravio nam je tost kao inače , tata nam je već bio na poslu , radio je kao šerif u obližnjoj policijskoj stanici.Stvar je u tome da smo Stiles i ja blizanci , a Scott i ja smo već u vezi , većina zna , ali Stiles ne, jer ne znamo kako bi reagovao. ' Scott će doći , pa idemo zajedno u školu ' rekao je Stiles dok je jeo svoj komad tosta , na što sam ja samo kimnula glavom ' Nisi ni ti nešto spavao sinoć?' upitala sam ga
'Nećemo ni spavati dok se ne riješimo doktora strave' rekao je a u tome trenutku je i Scott došao ' Jutro Scott' rekli smo Stiles i ja u isto vrijeme što je izazvalo smijeh od svih nas ' Jutro i vama' nasmijao se ' Pa idemo?' upitao je , dok je polako izlazio iz kuće.Stiles i ja nismo imali drugog izbora nego da krenemo za njime.Došli smo do Stiles-ovoga džipa ' Zaboravio sam ključeve gore u sobi odmah se vraćam ' rekao je te otišao što mi je dalo vremena nasamo sa Scottom , podigla sam se na prste te ga poljubila na obraz. ' Volim te ' prošapatao je tiho , na što sam se ja nasmijala i uzvratila , a u tome je i Stiles došao , pogledao nas je malo sumnjičavo ali je brzo prešao preko toga. ' Idemo' rekao je.

Ubrzo smo stigli u školu te otišli do ormarića gdje su nas čekali većina iz naše grupe , i pripremali se za čas, sreća što je Scottov ormarić bio do mog ' t/i Mislim da bi mu trebali reći , umoran sam od ovog pretvaranja više , i baš me briga kako će reagovati jer to neće promjeniti način na koji te volim ' ' Znam Scott ali me jednostavno strah kako će reagovati' Scott je baš htjeo reći nešto kada smo čuli Stilesa ' Napokon , vas dvoje ste bili očiti , moglo se vidjeti iz aviona ' rekao je dok je ruke bacio u vazduh a na usnama mu je igrao osmjeh ' Ne ljutiš se ? ' upitala sam ga ' Naravno da ne sve dok to tebe čini srećnom , a ti Scott a ko joj slomiš srce i ja tebe ubijem , i baš me briga za te tvoje vučije sposobnosti ' rekao je Stiles dok ga je potapšao po ramenu ' Naravno Stiles ' nasmijali smo se , i uputili u učionicu dok smo se Scott i ja držali z ruke. Napokon se više ne moramo kriti niti imati strah da ćemo biti otkriveni.

----------------------------------

Hej , hej , hej , evo ga prvi dio , malo je kratak i nema veze sa vezom but oh well w nadam se da vam se svidjelo♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Teen Wolf PričeWhere stories live. Discover now