In noaptea aceea,in drum spre casa,Amalia ,s-a oprit la piata si a cumparat 2 km de lapte si multe fructe.
In urmatoarele patru saptamami,Amalia nu a iesit din casa decat pentru cumparaturi .Primea vizite foarte dese de la Zack,iar acestea o faceau sa se simta mai bine,dar nici un mesaj de la Damon pentru ea.
Nu ii era foame.Pentru ea manca foarte putin,dar bea enorm de mult lapte pentru copil.
Oare ce va fi?Fetita sau baietel?Daca va fi baiat oare cum il va chema?Larry/,Michael,Bill,Stefan?Da,Michael este un nume foarte frumos.Dar daca este fetita?Carla saauu..Catrina,Maria,Susan?Catrina,ce nume minunat!Pacat ca acest copil nu se va naste.
-Vreau sa te faci mare si puternic,ii spunea,gustand din lapte.Vreau sa fii sanatos...sanatos si puternic cand vei muri.
Toata ziua statea in pat ,gandindu-se la razbunarea impotriva lui Damon si a copilului.Ce avea in trup nu facea parte din ea.Era al lui,iar ea il va omori.
Mai intai copilul lui Damon,apoi Damon.
Intr-o seara,a auzit batai in usa..A ramas in pat,ignorandu-le,dar cand acestea au devenit mai puternice,fara tragere de inima a deschis usa.Era Israel care o privea ingrijorat.
-Dumnezeule,Amalia,De zile intregi incerc sa dau de tine.
Sarcina avea 5 luni su jumatate.Israel a avertizat-o mereu.
Intr-o seara,Zack i-a facut o vizita Amaliei,dar cand a intrat,Amalia era intinsa pe dusumea,intr-o balta de sange,cu hemoragie puternica,Era alba ca varul,dar nu arata nimic din agonia care ii sfasia trupul.Parca era imbracata cu o rochie de mireasa.Zack ingenunche langa ea.
-Ce s-a intamplat?Cum ai?...Se opri inghetat ,cand dadu ochii de capatul metalic al unui umeras care era la picioarele ei.
-Iisuse Hristoase!
Era plin de furie,dar in acelasi timp,frustrat si neajutorat.Sangele curgea abundent,nu mai era nici un moment de pierdut.
-Am sa chem o ambulanta,spuse si incerca sa se ridice.
Amalia intinse mana si il prinse cu o forta suprinzatoare,tragandu-l inapoi langa ea.
-Copilul lui Damon a murit,ii spuse,si fata i se lumina de un zambet frumos.
O echipa de 6 doctori au muncit timp de 5 ore ,incercand sa-i salveze viata.Diagnosticul era infectie septica,uter perforat,hemorgie si stare de soc.Toti erau convinsi ca nu are sanse de supravietuire.La ora sase seara,Amalia era in afara oricarui pericol si doua zile mai tarziu era in stare sa vorbeasca,iar Zack a venit sa o vada.
-Toti doctorii spun ca este un miracol ca mai traiesti,Ami.
Ea clatina din cap.Pur si simplu nu ea trebuia sa moara.Avusese loc prima razbunare impotriva lui Damon,dar acesta era numai inceputul.Urmau si altele.Mult mai multe.Intai trebuia sa il gaseasca.Va dura multa vreme,dar o va face.