A Kámeron Dallaszos sztorik 99%-a

45 9 10
                                    

Szóval van egy csajszi, akinek nyilván szhööörnyűű az élete, de természetesen emeletes házban laknak, anyuci apuci jól kereső ügyvéd, és a szomszédban lakik a fél MAGCON.. A legjobb barinője pedig a tökéletes pasijával (aki a kosár/lacrosse/focicsapat kapitánya) jön össze, aztán hirtelen a basic bitch ràjön hogy az élete full értelmetlen..
Majd hipi-hopp összepajtizik Kámeronnal, aztán másnap már megy is a fiúkákkal fél évre turnézni mert mér' ne.
Aztán  pár nap múlva tök random összeveszik valakivel mert neki ahhoz van kedve, kirohan az utcára és elüti egy autó. Ezek után kómába esik, 2 hét múlva ébred csak fel és természetesen amnéziás lesz és hogy visszatérjenek az emlékei hirtelen Kámeron lesmárolja. Majd a kövi rész már évekkel később van, amikor is lesznek szipiszupi gyerekeik és minden heppi, na meg az is alap hogy tökéletes életük lesz.
 

Sziasztok! :)
Ez az első kis könyvem, remélem tetszik, és senki nem sértődik meg az ilyen kis kritikàk miatt..Amugy nekem semmi bajom Cameronnal meg a MAGCON-al, de úgy vagyok vele hogy akinek ez tetszik, az olvassa bátran, de én már unom a sok-sok sablon sztorit, úgyhogy gondoltam ezt megosztom Veletek :)
^.^

Random ^^Where stories live. Discover now