MOP 1

4 1 0
                                    

  Een man komt thuis na het bezoeken van de dokter en zegt tegen zijn vrouw: "Ik snap er niets van, ik moet volgende week terug en dan moet ik mijn urine, ontlasting en sperma meenemen...". Waarop zijn vrouw zegt: "Neem dan je grijze joggingsbroek mee, daar zit alles in!"

  

  De arts zegt tegen de echtgenoot: "Uw vrouw lijdt aan een stofwisselingsziekte." "Nu snap ik het", roept deze, "daarom wil ze elke week nieuwe kleren hebben!"

   

  Komt een Nederlander bij de dokter en zegt: "Ik wil Belg worden". Da's goed zegt de dokter: "dan wordt er 50% van je hersenen verwijdert". "Oh, das goed", zegt de man. Na de operatie komt de dokter bij hem: "we hebben een foutje gemaakt, in plaats van 50% van je hersenen hebben we 95% verwijdert". Zegt de man: "ACH, DAS MACHT NICHTS!"
   

  Een man heeft in bed erge problemen met vroegtijdige zaadlozing en besluit een dokter te raadplegen. Hij vraagt hem een efficiënte oplossing voor zijn probleem. "Wel," zegt de dokter," probeer jezelf te laten schrikken net voor het ogenblik van klaarkomen." Dezelfde dag nog gaat de man naar een wapenwinkel en koopt een alarmpistool. Thuisgekomen vindt hij zijn vrouw naakt in bed en onmiddellijk gaan ze aan de slag. Op het moment van positie 69 voelt hij het komen en vuurt zijn alarmpistool af... De volgende dag gaat hij terug naar de arts en die vraagt: "Wel, hoe was het?" "Niet zo best," antwoordt de man, "wanneer ik het pistool afvuurde, beet mijn vrouw 6 cm van mijn jongeheer, scheet mijn gezicht vol en de buurman kwam uit de kast met zijn handen in de lucht."

  Een bejaarde man gaat samen met zijn vrouw naar de dokter voor zijn jaarlijks onderzoek. De dokter zegt tegen de man : 'Voor het onderzoek heb ik het volgende nodig : – een staaltje van je urine, – een staaltje van je stoelgang en – een staaltje van je sperma.' Aangezien de man nogal hardhorend is, draait hij zich om naar zijn vrouw en roept: 'Wat heeft hij nodig ??' Waarop de vrouw zegt: 'Je onderbroek.'

ESLEM YESIL:(11 jaar)

UIT TURKYE (istambul) 

   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

dokter moppenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin