Extra részek hesteg 1

336 52 21
                                    

- Lena gyere máááár~ -hisztizett Yuri.
- Megyek, csak várj még! Néha azt hiszem, hogy a fiúm egy ovis -morogtam.
- Nyaa~ ez nem igaaz~ -motyogott.
- Dehogynem -nevettem rá. Beültünk a taxiba, ami egyenesen a kisállat-boltig vitt.
- Jó napot -nyitottam be.
- Nicsak, két híresség -nézett ránk utálkozó szemmel az eladó.- Köszönni ki fog szöszi?!
Yuri felemelt kezekkel hátrahőkölt.
- J-jó napot...
- És a kiscsajból harapófogóval rángatom majd ki?!
- Én már k-köszöntem -vontam össze szemöldökömet.
- És még felesel is! Ch, ezek a mai fiatalok... Mindig csak a pia meg a barátok...
Sietve léptünk be a macskáknak fenntartott helységbe.
- Mennyi cicaaa~ -tágultak ki pupillái azonnal.
- Milyen színűt szeretnél? -nézelődtem.
- Egy krémszínűt. Azok olyan szépek~... Ott is van egy! -mutatott egy nagytestű lassú mozgású állatra.
- Azt mondja, hogy fiú -olvastam le a ketrecen található cimkét.
- Megvesszük -rendezte le ennyivel.
- Választottak már? -jelent meg egy kissé... Khm... Kivágott fölsőt viselő lány. Hosszú eperszőke haj, barna szemek.
- Igen -mondta csillogó szemű barátom.
- Melyik állat lenne az?
- Ő -bökött az alsó polcon lévő kandúrra.
Az a ribanc pont úgy helyezkedett, hogy mindent látni lehessen belőle! Villogó szemekkel bámultam a miniszoknyás eladót.
- És mondd csak, szépfiú -kezdte miközben a macskát elvihető állapotba varázsolta.- A húgodnak lesz a cica? -mutatott rám, miközben a vizet engedte a kis 'fenevadra'.
- Nem... -kezdte volna Yuri, de közbevágtam.
- A barátnője vagyok.
- Ó, valóban? -szárította a cicát, majd előkapott egy post-itet, amire egy telefonszámot firkantott.
- Ez mi? Ezt a számot hívjuk ha elromlik a macska?
Szó nélkül egy álátszó hordozóba tette a kis lustaságot.
- Legyen a neved... Cappuchino! -nyomta orrát a plexihez szőke barátom. A kis... Éjjeli pillangócska egy 'Cappuchino' feliratos nyakörvet nyomott a kezembe.
- Ha kéne egy kis lendület az ágyba -suttogta, de így is hallottam.- akkor ezt a nyakörvet használhatod rajtam -húzott elő egy fekete... Kexjátékot egy pár bilinccsel. Hogy az hogy fért el a szoknyája alá...
- Köszi de nem élünk a lehetőséggel -vágtak hozzá egy 'kis' pénzt, és kiviharoztam az üzletből Yurival az oldalamon.
Füttyentettem egyet, mire megállt egy taxi (wow), és hazahajtottunk.
- Itthob vagyunk! -kiáltottam. Yuri felnyitotta a hordozót, mire a kis lusta kimászott belőle. Nyunyuka mint egy rakéta lerepült a szobámból, és nekiugrott Cappuchinonak.
- Szerintem örül -nevettem.

Titafiú és én 😻|BEFEJEZETT|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora