Pár percig fekudtunk az ágyon és beszélgettünk. Henry elaludt. Nekem lassan mennem kellett haza. Anya mindjárt otthon van. Érzékeny búcsút kell vennem tőle. Az az Jace-től. Muszáj menned most? Olyan jól elvoltunk :) Igen de ígérem sokat fogunk találkozni :)
Oké szia pandám :) Pandám? Na mindegy szia! És megoleltem egymást és megpusziltuk egymást 😂 miután hazaértem egy üzenet fogadott messengeren.Hát elvoltunk de nagyon de nagyon. Amint látjátok 😂. Baldo nagy szeretettel rágta meg a cipőmet. Baldo!!!!! Nem szabad! Ilyet nem szabad kutyuskám. Megsimogadtam aztán mentem megmosni a hajamat. Amikor elkezdtem szárítani Baldo elkezdett ugatni mert félt tőle 😂😂💜 Olyan aranyos volt egyemmeg. Aztán hallottam hogy valaki csenget. Mivel úgy néztem ki mint egy... Inkább nem mondom ezért racsavartam a törölközőt a hajamra. Kinyitottam és Melissa volt az ajtó előtt. Sziaaa!!! Szia!! Hát te? Hát gondoltam beugrok. Mivel holnap kirándulás ezért gondoltam ha megengeditek itt alszok. Na tok jó. Majd felhívom anyát. Okés. Amúgy mitcsinaltal ma? Hát most értem haza. Honnan? Jace-től. Juuujciiiiiii de jooo :D Most miért vagy oda ennyire? Hát mert Jace jól néz ki. És neked való. Hát erre mit mondjak😅 Ugye csak nem?? Csak neem???!! És erre elkezdtünk uvoltozni mint a tini lányok amikor összejön a kapcsolat xd😂😂 Ez mi volt?😂 Nem tudom de jó volt!!! Kiengedni a hangunkat. Amúgy eddig mi volt? Kíváncsi vagyok. Hát együtt voltunk ketten. Kutyaztunk, hulyeskedtunk. ÉÉÉÉSS?? Ennyi. Khkhkmm.. semmi puszi? Vagy valami?? Na jó volt. Boldog vagy? Igen! És ki puszilt először? Na jó Melissa fejezd be. Ezek magán dolgok 😂 Jó bocsi :)
Felhívtam anyát hogy itt aludhat-e Melissa-val és megengedte. Majd együtt megyünk holnap suliba, aztán kirándulni. Mentem megszaritani a hajamat. Eltelt pár óra hulyultunk. Aztán kezdtünk almosodni. Melissa elment aludni mert nagyon de nagyon fáradt volt. Nem tudom mitől... Aztán még fent maradtam pár órát. Már kb 23:24 lehetett. Inkább mentem én is aludni. Aztán eszembe jutott hogy még holnap van még egy suli 😑 Már majdnem elaludtam amikor kopogtak az ablakon. IGEN az ABLAKON. Nem tudom hogy de ott. Átlátszó volt az ablak. (Na jó ez hulyén hangzott mert minden ablak átlátszó.
YOU ARE READING
Brown Eyes And You're Done!
FanfictionEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...