Okay, jeg må nok indrømme at jeg er blevet forelsket i Lukas... Hvem havde noglesinde troet at jeg skulle blive forelsket i en kendt? Eller at en kendt skulle synes at jeg er sød? Like what? "Hvorfor skulle vi ikke snakke med Lukas og hans venner?" Spørger Katja mig da vi var gået. Jeg stopper op. "Okay Katja, du må love ikke at sige det her til nogle ikke?" Siger jeg. Hun nikker. "Da jeg gik ud på toilettet var det fordi at Lukas havde skrevet at jeg skulle. Da jeg kom derud stod han der så. Han sagde at han gerne ville være noget mere sammen med mig og at han syntes jeg er sød" fortæller jeg. Katja's øjne lyser helt op. "HAN ER FORELSKET I DIG SOM JEG HELE TIDEN HAR SAGT" hviner hun. "Shhh Katja" siger jeg og kigger rundt. Okay, der var nogle som kiggede lidt underligt herhen. "Og hvis jeg ikke tager meget fejl er du også forelsket i ham" siger Katja lidt efter med et glimt i øjet. "Okay, jeg er måske lidt varm på ham..." siger jeg stille. "JEG FUCKING VIDSTE DET" siger Katja glad. "Jaer, kom nu" siger jeg og begynder at gå.
Efter et par timer er vi tilbage på hotellet. "Skal vi ikke bare se noget netflix?" Spørger Katja. Jeg nikker og tager min macbook frem. Heldigvis er der internet på værelset. "Hvad skal vi se?" Spørger jeg da jeg er logget ind. "Døde piger lyver ikke?" Spørger hun. "Dælme en aftale" svare jeg. Vi går ind på den og starter på sæson 1.
Da vi har set 3 afsnit kommer Peter ind. "Vi skal ned og spise" siger han. Jeg lukker min macbook sammen, men ligger den bare i sengen. Vi går ned og spiser.
Resten af aftnen ser vi bare netflix. Det er altid en sikker vinder når man ikke aner hvad man skal lave.
***
Jeg vågner op af at jeg kan hører en lyd. Jeg kigger hen på Katja og ser at hun ser en eller anden video. "Godmorgen" siger jeg. Hun kigger hen på mig og smiler. "Godmorgen" svare hun. "Vi skal forresten hen til min onkel og tante" tilføjer hun. Jeg nikker og vender mig rundt for at tage min mobil. Jeg ruller igennem mine notifikationer og ser at jeg har fået en snap fra Lukas. Vent hvad? Det vil sige at han har add'et mig tilbage. Jeg havde add'et ham allerede et godt stykke tid inden vi tog til Berlin. "Katja?" Siger jeg spørgende. "Mmm?" Sidder hun og kigger på mig. "Har du givet Lukas min snap?". Hun begynder at smile. "Ja, han spurgte efter den" svare hun. Jeg begynder at grine og det samme gør hun. Jeg går ind på snapchat og åbner den snap han har sendt. Der står: "Godmorgen❤ Jeg tænkte på om dig og Katja havde lyst til at være sammen med mig og en ven i morgen?". "Lukas spørger om vi vil være sammen med ham. Og en af hans venner i morgen?" Siger jeg. "Meget gerne" svare hun, men koncentrere sig mere om den video hun ser. Jeg tager et billede hvor man kan se mine øjne, pande og toppen af mit hår, og skriver: "Det vil vi gerne! Hjemme hos dig? Det er nok ikke så sjovt at være på et hotel😂". Jeg sender den og ligger min telefon fra mig. Jeg rykker mig tættere på Katja så jeg kan se hendes mobil. "Hvad ser du?" Spørger jeg. "En eller anden video hvor nogle sangeres stemmer knækker" svare hun og griner lidt. Vi ligger og griner af videoen indtil vi skal ned og spise.
Da vi har spist går vi tilbage på værelset for at skifte til noget mere ordentligt tøj end bare adidas bukser og en løs trøje. "Er I klar piger?" Spørger Susanne lige da vi er blevet færdige. "Ja" smiler vi. Vi begynder at gå hen mod en bus som kører hen til der hvor hendes onkel og tante bor.
Vi ankom hos hendes onkel og tante for omkring 20 minutter siden. Lige nu sidder vi ude i deres have og drikker saftevand og spiser frokost. Katja og jeg sidder og fjoller og snakker om alt muligt sladder som piger nu gør nogle gange.
Resten af dagen/aftenen blev brugt i hyggens navn. Det er altid sjovt at være sammen med Katja's familie.
Da klokken blev omkring 22 tog vi hjem og i seng.
ESTÁS LEYENDO
You and me, Lukas Rieger
FanficVi er kommet ind. Lukas er gået på, men pludselig bliver der helt sort. Jeg kan hører en der kalder.. En der tager fat i mig og pludselig er støjen væk. Jeg åbner mine øjne og ser at jeg ligger på sofa. "Må jeg ikke få jeres instagram?" spørger han.