- Te rog, o petrecere, una singura, doar atât si promit ca nu o sa te mai bat la cap niciodata! Doar stii ca tata nu ma va lasa sa ies fara tine atat de tarziu!
- Nu stiu ce sa spun, stii destul de bine ca nu imi plac chestiile astea cu petreceri, alcool si fete cu prea multe aere si imbracate prea strident pentru varsta lor.
Am stiut intodeauna ca nu sunt ca Melissa, eu sunt mai retrasa, mai la locul meu. Ea era tipul de fata care traia totul la maxima intensitate, indiferent de consecinte. Deşi era mai mica decat mine cu un an, se machia mai bine, se imbraca mai bine, mai elegant, era mereu mai feminina decat mine. Mie mi-a placut mereu sa fiu simpla si sa nu atrag prea mult atentia, la 17 ani ai mei eram asa zisa "tocilara", nu m-a pasionat nimic altceva decat sa fiu mereu cea mai buna.
Nu am baut niciodata alcool, de ce as vrea sa merg la o petrecere unde nu cunosc pe nimeni? Mai bine stau acasa si citesc o carte.- Haide Georgie, o singura data si promit ca fac ce vrei tu timp de o luna. O singura petrecere nu omoara pe nimeni, esti tocilara, mai ai un an si sigur o sa ajungi sefa de promotie si peste 2 ani, cine stie la ce facultate de renume ajungi si il faci pe tata mandru de tine.
Dupa tot discursul ei, stau pe ganduri, pana la urma cred ca are dreptate, o petrecere nu omoara pe nimeni, nu stiu daca am ceva de pierdut.-Ok, mergi si te pregateste, dar tine minte, nu stam decat cateva ore.
- Sigur, te iubesc ! Iar in urmatorul moment ma strange in brate si imi saruta obrazul .
Stau si ma gandesc, oare de ce o fi asa de importanta asa zisa petrecere. Nu inteleg fetele ca ea, de ce ai vrea sa bei pana cazi si sa te distrezi o noapte, iar apoi sa stai la pat 3 zile pentru ca iti este rau sau mai rau de atat sa plangi pentru ca ai facut o greseala cu un idiot care credeai ca a doua zi va mai vorbi cu tine, dar oricum nu o face.
Merg sa imi fac un dus, iar apoi va trebuii sa imi caut ceva de imbracat. Pasesc in canera alba, dau drumul la apa fierbinte , iar muschii mei se relaxeaza instant. Imi pierd cam 20 de minute la dus, ma uit la ceas si deja e ora 22:00, intr-o ora ar trebuii sa fiu gata. Imi iau din dulap o pereche de blugi negrii, o camasa alba si tenesi albi. Dupa ce m-am dat cu putin rimel si umpic de fard, merg spre usa Melissei sa vad daca e gata.
- Melissa! Sunt gata!
- Ies imediat !
Stiu ca imediat pentru ea inseamna inca vre-o 20 de minute in plus, asa ca ma incarc cu multa rabdare. Mai stau inca 10 minute in fata usii, iar intr-un final iese si ea imbracata intr-o rochie bej cu o combinatie de negru sclipitor, pantofi cu platforma si mult prea mult machiaj pentru varsta ei.
- Nu e prea mult pentru tine ?
- Nu! Cred ca arat perfect, iti multumesc pentru complimente surioara, spune ea ironica. Ai vorbit cu tata ?
- Sigur, a zis ca nu e nici o problema, doar daca merg si eu cu tine.
- Sa mergem, cred ca Jason a ajuns deja, dupa asta se aud 2 claxoane.
- Ok, spun chiar daca nu stiu cine e acest Jason si cata incredere ar trebuii sa am in el.
Iesim din casa, iar asa zisul Jason sta asezat intr-un audi r8 negru, care sincera sa fiu e ultima fita. In urmatoarea secunda l-am cunoscut. Jason e unul dintre cei mai bogati baieti din liceul nostru, e cel mai dorit baiat, de la fetele de a IX a pana la a XII a. El e in clasa a XII a, e capitanul echipei de fotbal si are niste ochi verzi minunati.
E super dragut, se vede ca e baiatul lui mama, de bani gata, care crede ca o bijuterie ca masina lui i-ar baga toate fetele din liceu in patul sau.
Se vede de la o posta ca face si sala pe langa fotbal si zambetul lui zici ca face reclama la una din cele mai scumpe paste de dinti, mai pe scurt "perfect".
Ne urcam in masina, Melissa se urca in dreapta lui, iar eu in spate. Ii saruta obrazul, iar Jason se intoarce zambind la mine si imi spune:
- Buna Georgie, imi pare bine sa te vad. Sunt Jason, un prieten de nevoie al Melissei, iar in urmatorul moment Melissa ii loveste bratul.
Tipul asta sigur ma stie de la ea, cine stie ce i-o fi zis de mine.
- Sunt placut surprinsa ca imi stii numele, imi pare bine de cunostinta.
Pana acum nu am avut nici un iubit, singura poveste de dragoste din viata mea a fost in clasa a VI a, cand Kai m-a pupat pe gura la un joc de adevar si provocare.
Nu imi doresc sa ma indragostesc sau sa am un iubit prea curand, cred ca mi-e bine asa cum sunt.
Intre timp ajungem la petrecere. Melissa a fost prima care a iesit si m-a lasat singura cu Jason, urasc momentele cand nu stiu ce sa spun.
- Ai de gand sa te distrezi in seara asta sau ramai in masina ?
Nestiind ce sa zic, in urmatoarea secunda am iesit din masina si m-am dus in cautarea Melissei.
Muzica era data la refuz, iar eu simteam ca imi sparge timpanele la propriu. Casa era plina de fete si baieti din liceul nostru, o vad pe Melissa cu o colega din clasa mea si inca doi baieti de varsta Melissei.
Ma alatur grupului, Melissa ma i-a in brate si deja ii pot simti mirosul de alcool. Oare cat a putut sa bea in asa scurt timp.
La scurt timp, Jason se alatura grupului nostru si imi zambeste. Oare de ce face asta ? Trebuie sa recunosc, la fel ca celelalte fete din liceu sunt putin atrasa de el.
Un baiat tipa in microfon anuntand "Cine joaca sticluta ?"
Toata lumea e in extaz, mai putin eu.
- Te alaturi si tu papusa ? Ma intreaba Jason.
- Nu, multumesc si ma retrag in living, urasc apelativele de genul: "papusa" , "draguta" etc. , oare spune asa tuturor fetelor sau vrea doar sa ma scoata din minti.
Deodata o fata blonda, imbracata prea sumar pentru varsta ei si prea mult machiaj ma ridica imi picioare...
Imi cer scuze pentru eventualele greseli. Sper sa va placa.
KISSES 😘😘
CITEȘTI
The Change
Teen FictionVa invit sa o descoperiți pe Georgie, sa trăiți alături de ea: sentimente, emoție, trăirii, succese și probleme. Georgie este o fata de 17 ani, inteligenta, cuminte, dar cu insistențele și ajutorul surorii sale Melissa, ajunge sa se schimbe radic...