Septün gezegeni hem insanlardan hem de doğaüstü güçlere sahip olan varlıklardan oluşuyor.
Hem insanlardan hem de doğaüstü varlıklardan oluşması bu gezegende kaosa yol açıyor.
Doğaüstü gücü olan varlıkların çeşit çeşit kabileleri vardır ve bu kabileler elementlere ayrılmaktadır. Kimisi;Ateş iken kimisi buz gibi elementsel kavramları taşımaktadır. Bu kabileler arasında en güçlü olan 'Ateş' kabilesidir. Kabilelerin başında her zaman bir yönetici vardır. Bu yönetici öldükten sonra başına herhangi yaşı tutan bir çocuk geçer.Septündeki insanlar doğaüstü varlıklara karşı kin besliyorlar. Septün gezegenindeki insanların tek amacı doğaüstü varlıkları öldürmektir. İnsanların başında kral Eresbos ve ordusu Erinkliler , doğaüstü varlıkları yenmek için yeni silahlar üretmektedir.
Doğaüstü varlıkların 'Ateş' kabilesinde bir istisna olan 'melez kız' yaşamaktaydı. Hiç bir büyü gücü olmamasıyla , ailesi 'Agrona' adlı melez kıza suikastçı olması için tüm eğitimleri vermişti. Agrona, tüm herkesten güçlüydü , lâkin gücü hâla ortaya çıkmamıştı. Kabilelerin ve insanların arasında 'suikastçı melez' diye anılmaktaydı.
Melez diye anılmasının sebebi annesi insan iken babası tilki idi
Ailesi 1 kardeş ,1 anne ve 1 babadan oluşmaktaydı ...
Kardeşi Ate, annesi Nanami , babasıda Timi idi. Lakin herşey böyle sıradan ilerlemedi. Agrona'nın annesi ve babası bir savaşta can vermişti. Geriye sadece Ate ve Agrona kalmıştı.
Ate, ablasını hiçbir zaman sevmemişti. Tek istediği kabilenin başına geçmekti. Ablasını sevmeme nedeni çok güçlü bir melez olmasıydı. Ate inatçılığıyla tanınırdı ve istediğini alacaktı...