Panda/KY: {1}

110 22 5
                                    

PANDA: KUYRUKLU YILDIZ.
🐼Başlasıııın🐼

{Şarkı Önerisi; Adamlar/ Bi öyle bi böyle.}

"Ayaz kafam ağrıyor." Diye yakınarak ve elimi başıma götürerek Ayaz'a döndüm.

"Mal kafa ağrımaz baş ağrır." Dedi ve sıradan kalkıp benide elimden tuttu ve kaldırdı. Daha doğrusu kaldırmaya çalıştı ama yok nerde bende o çalışkanlık.

"Ayaz bana bulaşma ben depresyondayım."

Bana gözünün yanıyla baktı ve "Bekle, ben sana neyin iyi geleceğini biliyorum." Dedi ve sınıftan çıktı.

Acaba ne tür bir mallık yapıp gelecek ve benim moralimi katbekat azaltacaktı.

Bu çocuğu 10 yıldır tanıyordum Allah biliyorya her türlü haltını bilirdim.

Hatta birkeresinde hiç unutmam hoca derste bunu öğretmenler odasına yolladı dosyasını alsın diye bu malda oturmuş nöbetçiyle laklak yapıyor hoca çıktı koridora baktı.

Fizikçi şok.

Bu fizikçi Ayaz'a kızınca Ayaz 'beni lafa tuttu hocam yoksa ben örnek öğrenci olarak dosyayı almaya gidiyordum' dedi.

Buda böyle bir macerası Ayazcıkın.

Şuan tek merakım acaba Ayaz ne haltlar yiyor?

*****

"Ayaaaz buraya gel seni öl-dü-rü-ceeem." Diye bağırarak koşmaya devam ettim.

Ayaz 'senin moralini yerine getireceğim' deyip gitti. Sınıfa geri döndüğünde elinde topitop vardı ama bana 'moralin yerine gelmezse bunu yerim' dedi bende 'daha moralim yerine gelmedi' dediğimde açıp acımazsızca topitopu yemişti.

Napıyım topitopu çok seviyorum!

"Asel!" İsmimi birinin 'baş belası' der gibi söylemesiyle yerimde durdum ve dudaklarımı ısırarak parmak uçlarımın üstünde arkaya döndüm.

Müdür bey!

"Aaa hocam!"

"Yaa öyle 'aa hocam' dersin ne koşturuyorsun kızım koridorda onbirinci sınıfa geldiniz hala ilkokul çocukları gibi koridorda koşturuyorsunuz." Diye beni azarladı.

"Hocam?" Diye yanımıza gelen Ayaz'a senin yüzünden der gibi baktım.

"Buyur oğlum." Dedi saygıdeğer kel müdürcüğümüz.

"Hocam Asel neden öyle koşuyordu size açıklayabilir miyim?" Diyen Ayaz'ın ne haltlar karıştırdığını çok merak ediyordum.

"Neden öyle koşturuyordu Ayaz oğlum?" Diyen hocaya bir bakış atıp geri Ayaz'a döndüm.

Acaba ne diyecekti.

"Hocamcım çünkü Asel...Eee şey Asel heh buldum Asel sakat." Dedi ve kolumu dürtükleyerek "Öyle değil mi Asel?" Dedi.

Müdür şok. Müdür iptal.

:P
:/
:*
:|
:>
:<


Panda: Kuyruklu YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin