Cand eram mai mica cu cati va ani , am ascultat o poveste despre razbunare ...
Nu o mai lalaesc asa ca ma apuc de povestit
"Acum foarte mult timp p femeie a ramas vaduva din cauza unui o nenorocit , el a violat-o si ia ucis si sotul ....Dupa cati va ani , ea s-a decis sa se razbune ,,,s-a echipa cu tot ce ii trebuie , a aflat toate informatiile despre 'nenorocit" .....A mers la fel si la infruntat ....Ea a indreptat pistolul catre el , spunandui :
Ea : Iti mai aduci aminte de mine?
"Porcul" : Da , normal! (cu un zambet larg pe fata )
Ea : Sa iti fie rusine ptr ce mi-ai facut "Porcule" !
"Porcul": Dar ce am facut ?
Ea : Mi-ai luat tot ce aveam mai scump pe lume ! ( cu ochii inlacrimati , spundaui aceste cuvinte :( )
"Porcul: : Doar mi-am facut poftele cu tn , iar in ceea ce il priveste pe sotul tau .....mi-a stat i cale ..trebuia sa fac ceva .....doar imi statea in cale (privind-o in ochii cu un zambet pe fata satisfacator )
Ea : Nenorocitule ai sa mori ! ( ea il impusca cu ochii inlacrimati )
Dar langa dupa usa era o alta femeie .....sotia "Porcului " , ea il iubea mult , la fel si el pe ea (ei erau casatoriti doar de 5 luni )
Femeia ce s-a razbunat a izbucnit in lacrimi ...si-a dat seama ca razbunare ei a adus si mai multa suferinta ....ea o intelege pe sotia nemernicului ptr ca si a trecut in acele clipe si inca trece
Femeia ce s-a razbunat a intrat in inchisoare iar cealanta sufera :( ""
"" Inainte sa va razbunati ganditiva inainte de un milion de ori de a va razbuna ! Dar razbunare nu aduce nimic in schimb decat suferinta in cele mai multe cazuri ............Un sfat : Nu va razbunati niciodata ptr o data si o data roata se intoarce ......ne vine randul la toti ! "" Razbunarea arma prostului !!! ( o vb mare spusa de un om mic )